Vs: Päivän :-( Niinpä, aijemminkin näitä on ollut, eikä varmasti jä viimeiseksi. Viimeksi tuo ketutti näyttöä ostaessa. Yleensä en moisesta välitä, kun on sama hakeeko itse postista vai ei. Muta että palauttavat! Tosin, nykymaailma kannustaa valehtelemaan työkseen, se on erittäin monilla työnkuvassa ja se alkaa kivasti: ensin firma valehtelee työnhakuilmossa, sitten työnhakija valehtele työnhaussa ja sitten kumpikin valehtelee koko töissäoloajan toisilleen, ja kumpikin asiakkaille yms. tärkeille kohderyhmille: viranomaiset, toimittajat jne. Parhaat valehtelijat palkitaan ja saavat "asenne kohdallaan" kommentteja ;-)
Vs: Päivän :-( Miten tuokin kielto toteutetaan? Tuleeko japanin tapaan sanktioita itsemurhan tehneen sukulaisille? Itse työntekijäähän on vaikea tuon rikkomuksen jälkeen rangaista..
Vs: Päivän :-( Pistinpä Itellaan vähän palautetta, tosin vähän turhankin savukasta -saas nähdä tuleeko mulle enää yhtään pakettia ;-)
Vs: Päivän :-( Auto ei mennyt katsastuksesta läpi: ruostehitsausta tarvittaisiin kolmeen kohtaan (mikäköhän liike sitäkin tekisi sopuhintaan...?) Jarruputki takapyörille pitää vaihtaa. Vetonivelen suojakumi oli rikki. Tästä tuli korjauskehotus, koska hiekka syö nivelen äkkiä rikki. Ja aikaa korjauksille on ruhtinaalliset 30 päivää. Taidan alkaa patikkamieheksi taas. On se kumma, ettei autot kestä kuin 15 vuotta. Ai niin, öljypohjakin oli aika ruosteessa.
Vs: Päivän :-( Minulla taas kävi niin kummallisesti, että käytin just eukon autoa katsastuksessa, ja se meni läpi. Lieneekö hiukan huolimaton katsastusmies sitten. Hitsareita on nykyään harvemmassa, mistä päin haeskelet? Kirkkonummella on pari kätevää. Ja jos niin käy, ettei autosta tule kalua, voin myydä sulle sopivasti tuon eukon Opelin - tuoreella leimalla
Vs: Päivän :-( Eräästä koneesta meni 2,5 euron jousi poikki, mutta sen vaihtamiseen menee 1500 euroa asentajan työpalkkoihin
Vs: Päivän :-( Espoossahan minä asustelen. Eli ei K:nummelle pitkä matka ole. Muistatko korjaajien nimiä tai firmojen nimiä?
Vs: Päivän :-( Joskus noi paketit vähän kiertää. http://www.verkkoposti.com/e3/TrackinternetServlet?LOTUS_trackId=00213246000801&LOTUS_side=1&LOTUS_hae=Hae
Vs: Päivän :-( Kylä mulle mailitse vastattiin, ja luultavimmin ammattivalehdeltiin että paikallistoimistoonkin menee tieto.
Vs: Päivän :-( Turkulainen kertoneekin meille sitten miten vesi vaikuttaa rasvan voitelukykyyn tai parempi, aloita autokoululla niin katsellaan näitä teknisempiä asioita sen jälkeen kun tiedät ensin mitä auto tarkoittaa.
Vs: Päivän :-( Juma, samanlainen lista mitä meitsillä viime vuonna. Mä vaihdatin noi vetarin kumit, 200e maksoi mutta on puolet uuden vetarin hinnasta. Jarruputket oli helppo nakki. Kandee se vielä kengittää, pikkuvikoja heleppo korjata ;D
Vs: Päivän :-( Hyvä se on jos saa 30pv johonkin -itse sain määrämättömästi korjausaikaa, mutta ajaa ei saa ollenkaan ;-) Tänän vein jäätelöpaketin korjaamiosedälle, vaihtaa yhden pallonivelen suojakumin, vetarin ulkopuolen kumin ja herkistää kässäriä. Itse painuin toisen auton kimppuun: tasauspyörästön vaihto, toisen vastaavan tarkistus, 4 iskarin öljyjen vaihto, renkaiden vaihto, etupään pallonivelien vaihto, maksan paistaminen ja olutölkkikin piti vielä itse avata! Pistäkää turkulaiset paremmaksi.
Vs: Päivän :-( Mun vanhasta Hondasta meni kanssa noita vetonivelen gummeja lähes joka toinen vuosi. Aina laittoivat korjauskehoituksen. Vaan eipä toi tosiaan mikään kovin työläs/hinnakas korjauslista sentään vielä ole. Kuten todettu:
Vs: Päivän :-( Noin vaan meni ja avasi (m)asennusoluenkin, on se kone ;-) Tuntuis olevan vähän puuhastelua ennenkuin pääsee kruisailee. Autokorjaamiosedille tuntuis uppoovan sama resepti kuin muksuille, uhkailu, lahjonta tai kiristys