Vs: Päivän :-( Ja liittyy asiaan miten?? Itseasiassa ne on just noi tyhmät kysymykset mitkä tympii. --- Vaan enimmäkseen tänään on se suurin :-( ollut kivijalkaliikkeet. Piti hommata mustaa muovikalvoa yhteen kuvaukseen ja luottavaisin mielin lähdin paikalliseen Etraan ostoksille. Siellä oli joku puberteettiaan poteva nappikorvainen myymäläpäällikkö päivittelemässä facebook-statustaan, kun minä pahaa aavistamaton asiakas astuin sisään. Ennen kun olin päässyt lausetta edes loppuun oli vastaus jo valmiina, ei meil oo semmosta, ei semmoista varmaan edes enää valmisteta. No, matka jatkui viereiseen rautakauppaan. Siellä oli toinen ääripää. Lähestyvää eläkeikäänsä innolla odottava kauppias lyllersi tiskille ja alkoi valistamaan tämmöistä tyhmää, ettei semmoista enää ole, katos kun ei enää rakenneta muovista. No just, lähdin näistä vinkeistä neuvoista viisastuneena studiolle pohtimaan ja kirjoitin googleen "taittokalvo musta" ja sieltä useammasta hakutuloksesta valkkasin ensimmäisen ja soitin numeroon. Ystävällinen kauppias lupasi lähettää matkahuoltoon rullallisen kalvoa, että se on perillä viimeistään kahdeksalta aamulla.
Vs: Päivän :-( Niin, ajatelin vaan että me puhumme meistä tympeistä suomalaisista, eikä heistä tympeistä suomalaisista. Tuollaisia tuon genren liikkeet ovat, mutta oli hupaisa huomata, että kun kävi kierroksella ostamassa firmalle, niin joka paikassa oltin mielinkielin, ja jopa ohittivat tavallisia ihmisiä palvelussa -ja varmaan päälle luulivat että minusta se oli hienoa. Ärsyttävimpiä olivat ne tietokoneenkäytön puoli vuotta sitten aloittaneet intopäät, jotka totesivat ettei tavaraa ole, mutta he kyllä tilaavat, ja sitten soittavat kahden viikon päästä että nyt löytyisi paikka mistä saa. Itse oli tilannut ja saanut saman netistä jo seuraavaksi päiväksi. Hintasohan oli aina sikamainen, mutta pidin sitä tukena paikalliselle pientoiminnalle.
Vs: Päivän :-( Ja tämäkö ei koske muita puolueita? katsopa vähän mitä mieltä Pietilä, Rydman, Katainen, Niinistö, Viinanen ja zysse ovat asioista, eli mitä ovat itse sanoneet. Ei uskoisi että ovat samassa puolueessa hekään. Sama muillakin porukoilla.
Vs: Päivän :-( On varmasti, vihreilläkin oli varmaan iso porukka, jotka eivät olisi hallitukseen menneet. Mutta jari ei valitettavasti kattanut tuolla koko poliittista kenttää vaan mainitsi vain persut. Ja moni jengi on hallituksessa jo toiminut. Itse en olisi jaksanut Kokoomuksen porukoiden eroja kahlata, mutta huvinsa kullakin ;-) Itsellä päivän murhe on enemmän kameroihin liittyvä. Tuo pitäisi tehdä, (varmaan neljättä, viidettä kertaa) muttei oikein huvita: Nikon AF 20mm 2.8D Lens Repair
Vs: Päivän :-( Niskajumituksista johtuva sitkeä päänsärky. Ei auta relaksantit ei särkylääkkeet kun hetkeksi korkeintaan :/
Vs: Päivän :-( digicamera.netin keskustelupalsta Tai ei siis oikeastaan vain tämän päivän vaan lähes joka vierailun jälkeen.
Vs: Päivän :-( Erittäin tuttua ja tuosta koneella notkumisestahan tuo johtuu. itsellä oli talvella pahimmillaan ja Miranax auttoi särkyyn. Muita ikäviä oireita puutuminen ja ajoin pieni huimauskin, kun hermot ovat niskan seudulla pahoin painuksissa. Pidemmällä tähtäimellä tähän ei auta kuin oikea liikunta/jumppa sekä korjaus asentoon, ja toisaalta, koneella voisi istua vähemminkin.
Vs: Päivän :-( Mulla tulee niska kipeäksi kun istuu koneella moniteholasit päässä, kun tiiraa linssin alaosalla niska vääränä. Syväterävät lukuklasit auttaa mukavasti niskasärkyyn.
Vs: Päivän :-( On tässä muuttuvassa maailmassa sentään jotain, mihin voi luottaa kuin vuoreen: Kepu pettää aina! http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/P ... 5265541491"]http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Portugali-tuki+uhkaa+kaatua+Kiviniemi+ei+esittele+asiaa+eduskunnalle/1135265541491
Vs: Päivän :-( Jos nyt totta puhutaan, niin erään toisen ison (jo kauan sitten ison) puolueen edustajilla tullee olemaan paljon suurempi uskottavuuskriisi tukipaketista äänestettäessä. Se kun tulee ilmoitetulla aikataululla ota tai jätä periaatteella eduskuntaan päätettäväksi. Mutta eihän media lempilastaan...
Vs: Päivän :-( Tuttu vaiva :| Ei auttanut hieronnat eivätkä mitkään eikä tarvinnut edes notkua koneen ääressä kun tuo iski. Lopulta(?) löytyi kuitenkin lääke kun pääsin kunnan fysioterapeutille joka pisteli kaikenlaista pientä harjoitusohjelmaa. Yllätti kyllä tehokkuus. Kuntosalit ja muut kun olivat vain laukaisseet noita särkyjä ja migreenejäkin vaikka maallikkona sitä kuvitteli että siinä katoaa kankeus. Noin puoli vuotta on ollut kohtuu kivutonta, viimeisinä päivinä kyllä taas saanut popsia monenlaista kipulääkettä ja vedellä voiteita... Johtuneeko tälle viikolle kasautuneesta stressistä sitten.
Vs: Päivän :-( Mulla on konekäyttöä varten kanssa nykyään sellaiset lasit, joissa silmän ollessa tarkennettuna noni äärettömään, osuu terävyysalue juuri päätetyöskentelyyn sopivalle etäisyydelle. Siis sanoisko lähilinssit näin valokuvakielellä Ei ainakaan tarvitse silmiä pinnistellä. Kyllä nämä nykyajan töiden terveysvaikutukset ovat yllättäviä.. Ja rasitukset.
Vs: Päivän :-( Itse joudun käyttämään päivittäin kolmia erilaisia laseja. Jokaisella niistä lasipareista pärjää vain tietyissä asioissa. Ilmankin voi toki, jonkin hetken, olla. Mutta olen niin hajamielinen että niitä sopivia rillejä joutuu kyllä välillä etsimään ... Olisipa vähemmän rasittuneet silmät !
Vs: Päivän :-( Tää on jo järkkyä: http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011042013584579_vl.shtml "Kike Elomaa kauhistui: Ydinvoimaloita mannerlaattojen päällä" En odottanut että nuo vaaliääniharavat olisivat ihan kansan kynttilöitä, mutta siis... joku roti sentään! Mannerlaattojen allekko ne voimalat? Väliin? Liitoskohtiin? Ei... ei....... :/
Vs: Päivän :-( Eiks ne ainakin tuolla Jaappanin maalla ole ihan liitoksen päällä.... Edit: aika tarkkaan Kaliforniassakin saumakohtaan niitä on sijoiteltu.
Vs: Päivän :-( Ei tartte, suomalaisessa politiikassa. Riittää kun naama on tuttu ja pystyy muodostamaan sanoja.
Vs: Päivän :-( Vanity Fairin kuvaaja kuollut Libyassa. http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/1135265560488 Vaan niinhän tuo on... vaarallista hommaa ja riskit on tiedettävä.