Vs: Päivän :-( oho, yleensä noi muutokset ovat menneet ilman pausseja. Olen siirtynyt saunalahti -> sonera -> saunalahti ainakin, ehkä sitä ennen muitakin on ollut. Ei ole ollut katkoksia.
Vs: Päivän :-( Oikeestaan iso v..tus. Mulla on "hallinnassa" noin 20 puhelinta; niistä on toistaiseksi käynyt huollossa 16 ja loput 16 - eiku neljä(toista) - odottelee taas vuoroaan. Tosi hankalaa, kun en osannut varautua ja ostaa kaikille alunperin kahta laitetta - toinen huollossa ja toinen käytössä. Ja joo, huollot kestää vähintään 4 päivää, UPS tilaus 1 päivä, toimitus 1 päivä, korjaus 1 päivä, palautus 1 päivä. Onneksi perinteiselle tietotekniikalle on 24/7 4h tai next day sopimukset. Humoristinen killeri tulevaisuuden päätöksiin oli se, että mun ikioma pikku puhelin on toistaiseksi ainoa, joka ei ole mennyt takuuseen. Toista vuotta sitkoilin heti tippuneita osia, mutta tuoreessa huollossa siitä löytyi joku kolhu ja olivat sitä mieltä, että kaikki viat ja putoavat osat johtuvat väärinkäytöksistä. Mutta mitäpä näistä... sääli sinänsä, että oikeesti se Symbian ei ollut se suurin ongelma... never again.
Vs: Päivän :-( Rovaniemen Palloseuran pelaajista on pidätetty 9 n.s. sopupelijutussa. Yhdeksän ulkomaalaista pelaajaa. Voiskohan tota hankipotkupalloa pelata ihan suomalaisinkin voimin.....
Vs: Päivän :-( Pööh, pääsin kehumasta sitä ettei ADSL ole pätkinyt edes ISP-vaihtojen yhteydessä ja nyt sitten netti on alhaalla jo kolmatta päivää... Vika on piuhoissa ja ISP:n lupaama vaste korjaukselle on 1-3 työpäivää Onneksi nettiliittymään kuuluu myös mokkula joten jotain pääsee netissäkin tekemään. Tosin vain yhdellä koneella kerrallaan. Epäilys on vahva että tuo katko liittyy jotenkin soneran tääl turussa katkomiin johtonippuihin joita ne ovat jo kohta 2 viikkoa korjanneet. Meidänkin talossa on monelta lankapuhelimet olleet mykkiä pidempään, samoin lähiseudulta. Tietoyhteiskunta tää suomi, jooopas.
Vs: Päivän :-( Muistakaa sitten ajaa ihan edellä olevan perässä, muutenhan siihen väliin änkeää kumminkin joku.... http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Kymme ... 19981.html"]http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Kymmeni%C3%A4%20loukkaantui%20sadan%20auton%20ketjukolarissa%20Kuopiossa/art-1288378019981.html
Vs: Päivän :-( Mitäpä sen väliä, vaikka se paku pysähyisi edessäsi 300metrin päässä, jos huomaat sen vasta metrin päästä?
Vs: Päivän :-( 15km/h voi olla, että sinulla on jono takana. Mutta aina voi huutaa nille että pitäkää välit!
Vs: Päivän :-( Tuli eilen purettua vähän vaikeampi Synchro-Compur ja putsauksen jälkeinen kasaaminen oli hieman ongelmallisempaa... Nysväsin kaikkineen purkaminen mukaan luettuna yhtä soittoa tuota 6 tuntia vähän huonossa valossa jne.. Seuraus: Tänään niska ihan tukossa ja mukava migreenin poikanen Näköjään suljinten purkaminen ja kokoaminenkin voi koukuttaa niin että ajantaju katoaa täysin.
Vs: Päivän :-( http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Sirkusnorsu%20Annen%20raaka%20pahoinpitely%20tallentui%20videolle/art-1288379079125.html
Vs: Päivän :-( Eihän tuossa pahoinpidelty vain sitä norsua, vaan myös kaikkia reunoilla olleissa häkeissä olleita eläimiä.
Vs: Päivän :-( Hain "postista", eli marketin nurkasta pikkupakettia, jonka tiesin tulleen ja mulla oli seurantanumero. Paketti oli virkailijan vieressä olevassa rullakossa. Ei voinut virkailija suorittaa pientä etsintää ja antaa sitä mulle, koska ei oltu vielä kirjattu tietokonejärjestelmään. ...joten jouduin ajamaan 40 ylimääräistä kilometriä hakeakseni paketin seuraavana päivänä. Että semmoista postin paranevaa palvelua täällä maalla...
Vs: Päivän :-( Tuo on kyllä ärsyttävää epäpalvelua. Sori, emme jaksa nyt etsiä vaikka se on täällä kun ei oo tietokoneella, mee pois ja anna meijän nukkua! Samanlaista olen kokenut täällä kaupungissakin, samassa postissa jossa toinen virkailija taas mukisematta etsii ja auttaa. On niin siitä henkilöstä kiinni, palvelualan töihin ei nykyään vaadita palvelu-osaamista. Eiköhän yksi tekijä positellan taloudellisiin ongelmiin liity juuri tuohon neuvostotyyliseen työkulttuuriin.
Vs: Päivän :-( Se on just tota.....mä komppaan sua ja yhden soolon vetäsen....."tanan k-market postit....v...kettuun...ja postikonttorit takas"......Kyllä helpotti.
Vs: Päivän :-( Mulla on ihan päinvastasiet kokemukset. Ennen asuin "maalla" jossa asiamiesposti toimi 10-kiskalla. Pitkät aukioloajat ja loistava palvelu. Nyt on "oikea postikonttori", joka menee kuudelta kiinni. Aina hirveä jono, työntekijät sekä mykkiä että kuuroja ja palvelu muutenkin kuin Speden rautakauppasketsistä. edit. No miten mä nyt siihen kirjotin "maalla". Piti tietty kirjottaa, et Vantaalla
Vs: Päivän :-( Joo,eipä tarvii kuin kysyy onko mulle tullu postia lähikaupassa,ei paljon seurantakoodia tarvii.Palvelu hyvää ja yksilöllistä.Niitä hyviä puolia jos niitä nyt niin kauheasti onkaan,