Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

  1. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Jakaminen se juttu olisi, mutta se on vaan sitten tehtävä muilla keinoin. Ilmaisissa palveluissa on pulmana että ne useimmin säännöllisesti lakkaavat toimimasta. Nyt sitten näyttää että tilnne muodostuu minulla samaksi maksullisessakin. :)

    No kysehän on pitkälti harrastuksista ja monilta aloilta, mitä minä netissä touhotan. Musta on tullut myös FB käyttäjä oikeastaan vasta tänä vuonna. Se että sinne voi laittaa kuvia on iso juttu.






    Mutta kyllä, omat kovikset on perusjuttu. Ja kun ne pitää auttavassa järjestyksessa ja toiminnassa.
     
  2. Est

    Est Well-Known Member

    16 752
    1 696
    113
    Feispuukista lähdin karkuun jo vuosia sitten kun se on niin saatanan sosiaalinen etten tykännyt. Ehkä siellä on "tili" yhä mutta ainakin "suljin" sen. Ensin poistin ne muutamat "ystävät". Jotkut jopa loukkaantuivat ja ottivat ihan puhelimitsekin yhteyttä kyselläkseen olenko jostain loukkaantunut :)
    Niin lapselliseksi on aikuistenkin maailma mennyt. Nykyajan aivomätä degeneroi...
     
    MarkoMcela2 tykkää tästä.
  3. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Jos siis takaisin ruotuun ja järjestykseen tässä ketjussa palataan. Muutama vuosi sitten kohuttiin siitä kuinka FB panee allekirjoittamaan ehdot jotka antavat kuvaoikeuksia pois. Tänä vuonna oli ne kasvotunnistuskohut. kuvat: fbkasvot5

    Muuten se suuri käyttäjävolyymi on tuon paikan vetovoima, mutta kyllä hölinää ja hölmöyttäkin sitten piisaa. Loppujen lopuksi tuo on jo niin vanha ja iso mesta että asitä voi käyttää monella tapaa rajoitetustikin. Esim jotkut erikoisryhmät tai yhteydenpito joihinkin ihmisiin.
     
  4. Herra iso herra

    Herra iso herra Active Member

    7 709
    10
    38
    Jeesus noita naisia. Emäntä kysyy miksi en pääse mun duunin sähkäpostiin. Minä en tiedä. Emäntä mikä vastaus toi on. minä netti toimii, luutavasti teidän duunin ohjelma on vika tilassa. Emäntä tee jotain. Minä en voi asialle mitään. Emäntä sinähän olet sen kuvakkeen työpöydälle laittanut.Minä en voi mitään jos teidän duunin osoite ei toimi. Emäntä no ihan varmasti pääsen mun puhelimella sinne. Minä no et varmaan pääse. Eikä päässyt tietenkään.:D
     
  5. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 23 Maaliskuu 2019
  6. Est

    Est Well-Known Member

    16 752
    1 696
    113
    Haploryhmät erilaiset, muuten ihan samaa "rotua", pääasiassa, kuin muukin varsin homogeeninen kansa.
     
  7. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Kossu onkin niin kiven alla että. Viinit myös. Kaikki pitää tehö ite, että riittää jA ON KUNNOSLTA. bÄRKKELE!

    :D
     
  8. Est

    Est Well-Known Member

    16 752
    1 696
    113
    Onks tää ihan henkitoreissaan ja auttaisko elvytys enää?
     
  9. Est

    Est Well-Known Member

    16 752
    1 696
    113
    Voi uitun uittu kun uituttaa, uittu saat...
     
  10. Est

    Est Well-Known Member

    16 752
    1 696
    113
    ...Siis kun nämä saatanan windows päivitykset murhasivat koneen muistikortinlukijankin niin pitää tuon irtoilevan kaapelin kanssa pelleillä.
     
  11. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 153
    334
    83
    Omalla Lenovon kannettavalla on jo muutaman vuoden ikää. Windows ei edes tarjoa uusinta ominaisuuspäivitystä. Näköjään sitä suuremmalla syyllä en ala sitä itsestänikään asentamaan.

    https://support.lenovo.com/fi/fi/solutions/ht507291

    Kaikki järjestelmäpäivitykset toki vielä asennetaan automaattisella päivityksen toimintatilalla.
     
  12. RB

    RB Well-Known Member

    9 088
    1 074
    113
    Tuntuu ainakin tämä parin kuukauden ikäinen iPad päivittävän joka välissä itseään, ja viimeisimmän päivityksen jälkeen Safari tilttailee monta kertaa päivässä vaatien uudelleenkäynnistyksen.

    Pöytäkone W10 on toiminut pitkään melko mukavasti.
     
  13. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 284
    2 974
    113
    Laita pois päältä ne automaattipäivitykset. Ovat perseestä.
     
  14. Pan

    Pan Well-Known Member

    2 593
    1 303
    113
    Kiinteistön valvontakameroiden "serveri" taisi paukahtaa. Herjaa nyt käynnistyksessä CMOS-virhettä. Käynnistyi kuitenkin neljännen CMOS Clearin jälkeen. Pariston vaihdoin kesällä, kun kadotti päiväyksen, mutta nyt ei sekään auttanut. Taitaa yli 10v ikäinen E6800-pohjainen pönttö siirtyä jäteaseman konttiin.
    Ja tietty täytyy etsiä tuoreempi tilalle. Tai kasata uusi emo+prossu+muistit vanhaan pönttöön.
     
  15. RB

    RB Well-Known Member

    9 088
    1 074
    113
    Ei se niitä ittestänsä päivitä, mutta herjaa että on uusia saatavilla.
     
  16. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 153
    334
    83
    Applen mobiilien laitteiden maailmaa en niin tunne. Ainakin Anroid-laitteisiin tulee niin taajaan ohjelmapäivityksiä, että nimenomaan haluan pitää automaattisen päivityksen päällä. Laite niitä sitten latailee ja asentelee, kun on hetken aikaa ollut käyttämättömänä. Varsinaiset järjestelmäpäivitykset asennetaan ilmoitusmenettelyn jälkeen.
     
  17. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 23 Maaliskuu 2019