Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

1. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113
    ^ Jep menee hankalaan tapaan rullalle, on sillä materiaalilla sellainen muisti. Mieluummin sopivasti kouru kuin rulla.

( Sanooko sitten sitä kourua pitkittäis- vai poikittaisuuntaiseksi käppyräksi, nähtiin aiemmin edellä jo kahta versiota. >:) Poikittaissuuntainen se minusta on.)

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Pienessä pimiössä ei kannata pierasta.

3. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 20 Maaliskuu 2019
  4. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Miesnorovirus :face_with_head_bandage: :disappointed_relieved:

5. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48
    Ralli kiihtyy

http://viisitahtea.com/artikkelit-2/uutiset/alkoholipolitiikan-syoksykierre-jatkuu-viinaralli-kasvoi-viime-vuonna/

6. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48
    SK harhauttaa, väittää että etämyynti on kielletty, ei ole

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/olutta-kotiovelle-viinan-nettikauppa-kay-kuumana-tilaaja-myyja-syyllistyvat-helposti-rikokseen/?shared=960026-006d9e91-500

http://www.vero.fi/fi-FI/Tietoa_Verohallinnosta/Uutiset/Alkoholin_etamyyjia_verotetaan%2842648

7. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
    Naapurini Sika Piirainen on ostanut kahdelle alle 10v pojalleen RUMMUT!!!!!
    Jumalauta mitä meteliä, kun pikkumiehet kavereineen paukuttaa rumpuja, en keksi mitään pahempaa meteliä.
    Mieluummin vaikka katuporaa kuuntelisi.

8. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Musiikkiharrastus on mielestäni oiva harrastus, vaikka rumpujen kanssa. Ei kai ne soittele niitä kattiloitaan tonttisi kupeessa?
    Vaikka välinne ovat tulehtuneet, niin onko "sika"-etuliite mielestäsi korrekti julkisessa mediassa? En ole minkään puolueen jäsen, enkä
    halua tehdä tästä puoluepolitiikkaa.

Kapa

9. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 20 Maaliskuu 2019
  10. Akustiset rummut on väkisinkin äänekkäitä.
    Suosittele naapurille sähkörumpuja, niin kuulokkeilla soittaessa ei melua isommin olisi.

11. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Minustakin tuo rinnastus on sikoja loukkaava.

12. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Miltä kuulostaisi: "Seko-Sireeni kieltää alle 10-vuotiailta musiikkiharrastuksen" ?

Kapa

13. Herra iso herra

7 709
    10
    38
    Mä en ole julkisessa virassa.
    En ole yksin asian kanssa, myös muut naapurit on kuumana.
    Taitaa Kapa papparaisen rytmimusiikki keikoilla käynnistä jo sen verran aikaa, että ei ole mitään käsitystä millainen mekkala tulee rummuista?
    Varsinkin pikkulasten käsissä.

14. Herra iso herra

7 709
    10
    38
    On tuo Kapa hieno mies, minä olen sika kun paheksun tiiviillä omakotialueella rumpujen hakkaamista:D
    Pahoitti mielensä kun pari vuotta sitten kerroin että en pidä häntä suurena taiteilija ja siitä lähtien on tullut noita lapsellisia heittoja.
    Eikä minulla ole minkään tason valtaa, kieltää kenenkään musiikki harrastuksia.
    Minusta se on vaan typerää, sopimatonta ja itsekästä, antaa lasten tai koirien häiritä naapurustoa.
    Ikävä kyllä tuo rumpujen hakkaaminen kuuluu minulle ja muille naapureille sisälle, nyt ei ole todellakaan kyse mistään musiikista, 7-10v. lasten määräiedottomasta paukuttamisesta.
    Tosiaan kyse on naapurista helvetistä, joka on ensin 10v, antanut koiransa haukkua 5-8h päivässä ja nyt kun se koira on poistunut keskuudestamme niin sama välinpitämättömyys muista jatkuu eri muodoissa.
    Mitä tulee sika sanaa niin tosiaan pahoittelut sioille, sikafarmareille ja kinkun syöjille.
    Kyseessä on kuitenkin mies joka johtaa organisaatiota, joka itsekkäästi jäi kikyn ulkopuolelle ja on jopa nostamassa seuraavalla liittokierroksella ennestää sika maisia palkojaan trukin ajamisesta.
    Ihminen jolla ei ole empatian tuntemisen kykyä, saati moraalia, sopii kuin nenä päähän tuon rosvojoukon johtoon.

15. keegan

keegan Well-Known Member

8 627
    1 535
    113
    Naapurisi lasten rumpujen soitto tuskin loppuu sillä, että täällä nimittelet heidän isäänsä. Mutta olisi toki mielenkiintoista tietää mitä katsot saavuttavasi sillä, että täällä sosiaalisessa mediassa solvaat naapuriasi?
    Koetko tuolla solvaamisella jotenkin pääseväsi niskan päälle? Tunnetko käyttäväsi valtaa tai tuleeko vain hyvä mieli noin solvaamisesta yleensä?

16. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    No täällä voi sanoa ihan mitä sattuu ja sitten livenä hymyillä ja sanoa noo ei se nyt haittaa kauheasti.

17. Herra iso herra

7 709
    10
    38
    Tämä on osio jossa saa kertoa jos jokin harmittaa? Moni on harmitellut vaikkapa auton hajoamista, tietä että ei täältä kukaan sitä laskua maksa, tai että auto tulisi kuntoon kun kertoo harmituksestaan.
    Niskanpäälle ja valtaa, voi herran lestas sentään, miten pöllöjä juttusi ovat:D
    Kyse on jatkumosta, tuo Piirainen on häiriköinyt naapuristoa vuodesta 2004, ei siinä auta kuin elää sen kanssa.
    Oikeudesta tosin joudun hakemaan aidan korvausta, jos ei perintätoimistolle sitä maksa.
    Samoin juodun oikeuden kautta hakemaan poistoa muurille jonka hän rakentanut minun pihalleni.

18. Herra iso herra

7 709
    10
    38
    Julkisuuden henkilöt on erikseen, jos ammattikoulu, työkkärin talonrakentajan kurssi ja markkinoiti instituutin etä kurssin pohjalta pääsee nostamaan 100 000€ palkkaa.
    Häiritsemällä koko maan taloutta, niin mukana tulee myös se, että somessa voi joku nimitellä.
    Aivan kuten Axel Smittiä, Sipilää, tai Soinia.
    Se on vaan pelin henki.
    Tekihän tuo vähänjärkinen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta ja olisi halunnut ihan rahalista korvaustakin antamastani haastattelusta iltalehteen, hänen rikkomastaan aidastani, joka hän siinä itse myönsi omassa vastauksessaan. No ei tuo mennyt edes esitutkintaan ja poliisit taisi vaan nauraa.

19. keegan

keegan Well-Known Member

8 627
    1 535
    113
    [quote="Herra iso herra" post_id=841226 time=1488787523 user_id=1467]
    Tämä on osio jossa saa kertoa jos jokin harmittaa? Moni on harmitellut vaikkapa auton hajoamista, tietä että ei täältä kukaan sitä laskua maksa, tai että auto tulisi kuntoon kun kertoo harmituksestaan.
    Niskanpäälle ja valtaa, voi herran lestas sentään, miten pöllöjä juttusi ovat:D
    Kyse on jatkumosta, tuo Piirainen on häiriköinyt naapuristoa vuodesta 2004, ei siinä auta kuin elää sen kanssa.
    Oikeudesta tosin joudun hakemaan aidan korvausta, jos ei perintätoimistolle sitä maksa.
    Samoin juodun oikeuden kautta hakemaan poistoa muurille jonka hän rakentanut minun pihalleni.
    [/quote]
    Toki saa kertoa harmistuksestaan, mikäs siinä.
    Itse näen tärkeän eron siinä, kutsunko selän takana ihmistä siaksi vai kirjoitanko että "harmittaa kun auto meni hajalle ja korjaaminen on kallista".
    Mutta näin me ihmiset arvotamme eri tavalla. Inhimillistä biodiversiteettiä.

20. Herra iso herra

7 709
    10
    38
    Toki saa kertoa harmistuksestaan, mikäs siinä.
    Itse näen tärkeän eron siinä, kutsunko selän takana ihmistä siaksi vai kirjoitanko että "harmittaa kun auto meni hajalle ja korjaaminen on kallista".
    Mutta näin me ihmiset arvotamme eri tavalla. Inhimillistä biodiversiteettiä.
    [/quote]
    Saat nähdä miten haluat, minun on vaikea arvostaa ihmistä, joka jaksaa mielensä pahoittaneena piikitellä vuosia, jokaiseen kirjoitukseeni.
    Eli aivan sama mitä ajattelet ja miten asiat näet, käy vilkaisemassa vessan peilistä ja kysy onko oma toimintasi niin fiksua:D