Vs: Päivän :-( 11 päivää tuo ihme kuumeilu ja särky. mitään flunssan oireita tai muitakaan ei ole. niveliä särkee, huippaa. kun ottaa lääkkeen, niin kuume laskee, mutta tulee hirvittävä hiki, houset kastuu kuin ois kuset housussa. ja sitten vasta kaikki pyörii kun on lääkkeen ottanut. valitan valitan, riman alitan, tää on valitusvirsi, lahooko mökin hirsi? kuka tätä lukea jaksaa, vaikka kyllä riimi natsaa, en jaksa kirjailla enempää, on haaravälissä yhä märempää. T Jukka
Vs: Päivän :-( Kävin verikokeissa ja virtsakokeessa. puoli neljä on aika hoitsulle ensin, kertoo tuloksista. epäili myyräkuumetta tai virtsatientulehdusta. TJukka
Vs: Päivän :-( aijai, munuaiset lopussa ei hyvä. totista lepoa sitten jukkis vaan, ja korvataan naiset terveellisellä ruualla. voimia.
Vs: Päivän :-( Myyräkuume on pirullinen tauti, äiteellä oli joskus aikoja sitten ja joutu olemaan ihan sairaalassa sen vuoksi, vetyäs tosi huonoon kuntoon. Mutta tsemppiä vain, toivottavasti ei ole sitä.
Vs: Päivän :-( No mitä sanottiin, tuloksista ? - Eero Edit: Lähetin yksärin, jos et täällä ole halua kertoa, mikä olisikin varsin ymmärrettävää. Henkilökohtaistahan tuo. Toivon että vastailet, kun jaksat. Ystävällisesti, Eero
Vs: Päivän :-( - Suomeen jätin 20-millisen, kun himmennin on jumissa, ja nyt selvisi että 28:n himmenin on myös hidas. Tuon sentään voi kiertää painamalla himmennyksen päälle ennen laukaisua.
Vs: Päivän :-( päivän ;-( että pitäs lähtee nukkumaan ja etenkin se että 1,5vko:n kulutta on pakkaa lähtee laivalle hommiin taa! (ps haluaako joku vaihtaa mun kans?) No eihön tää hemmetti oo ku 2.5vko:n reissu Nice:stä-Hesaan... mitäs mä valitan, läjä kameroita ja jos hetken pääsee maihin kuvaa niin jo auttaa kummasti.
Vs: Päivän :-( Joku sai sairaskohtauksen, ajoi vanhan avojenkkinsä Tapanilan pääväylältä kahden pihan poikki seinästä sisään ja kuoli. Onni onnettomuudessa oli, että auto ajautui vasemmalle vastaantulevien kaistan yli, eikä oikealle jalkakäytävälle. Olisi sattanut tulla enemmänkin uhreja. Huhhuh.
Vs: Päivän :-( Onko Caddyillä on mystinen taipumus mennä kuskeineen päin seinää, kallioita tai vastaavia ? Tämä caddy, millä mun faija on tässä nuorena kundina hurrein maassa leirintäalueella käymässä (joskus ihan 60-luvun alussa) - meni myöhempinä aikoinaan -myöskin- päin kalliota ja kuski delas. Mutta ei ajellut enää sillä mun faija onneksi silloin. Muistan kun faijani kertoi tästä "pahan onnen autosta" kun olin skidi. Mosse on turvallisempi. - Eero
Vs: Päivän :-( Kyl toi oli uudempi malli. Auto oli tuossa vielä käsittääkseni varsin uusi. Muistan kun kerrottiin että Kekkostakin kyyditeltiin vanhemmalla samaan maailmanaikaan. On tuosta muitakin kuvia, kun käyn mutsin luona niin tarkistan, ne erot tulivat vuosittain mm. jäähdyttäjän maskiin (liekö oikea termi, itse en ole autofriikki, faija niistä diggas paljonkin). Tuossa oli ritilä, ei enää "hampaita, jollen väärin muista. Ystävällisesti - Eero