Vs: Päivän :-( Kauppa on lukossa silloin, kun hinnasta on yksimielisyys, eikä muuta kuin roinat mäkeen.
Vs: Päivän :-( Laitat kohtuullisen takarajan mihin mennessä tavara pitää noutaa/maksaa. Sen jälkeen uudelleen myyntiin. Itse ainakaan en kauaa tuollaista puliveivausta viitsisi katsella.
Vs: Päivän :-( Mä olen ostanut välittömällä toimituksella ja pidemmällä hakuajalla, molemmilla ehdot on sovittu ostajan ja myyjän kesken. Ei kai niitä kauppoja muut määrittele, ostaja ja myyjä sopii keskenään ja sen mukaan mennään. Ehdot kiinni ja diili on olemassa, jos ei pidä niin diili on förbi. Kannattaa opetella tekemään diilejä niin, että niissä on kaikki ehdot kerralla sovittu, ei niin, että sovitaan ensin yksi asia, vaikka hinta, ja sitten muut ehdot jolloin asia ei enää niin houkuttelisikaan toista osapuolta, mutta ei kehtaisi perääntyäkään.
Vs: Päivän :-( Näihin kannattaa suhtautua löysin rantein. Taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Itsellä kokemusta parista "hyvin tietoisesta" ostajasta. Ilmoituksessa mainitsin, että vain nouto tai voin toimittaa pks, jotta voi tarkistaa. Ostaja oli Varsinais-Suomesta. Vaikka ostaja tuli 5 km päähän lapsenlapsen luo, jolle oli ostamassa, ja olisin toimittanut sinne, ei käynyt. Jostain syystä. Kaupat oli kuitenkin hänestä ok, mutta toimitus hidas. Ja postimaksu oli noin samaa kuin kauppakohteen hinta. Paras oli kuitenkin, kun möin jotain duplo-legoja. Pesin kaikki oksutautien ym. jämät. Ostaja tuli sentään hakemaan 3 euron pakettinsa. Ilmeisesti oli menossa lapsenlapselle. Rouvan mies jäi seisomaan kuskin oven viereen. Rouva käveli luokseni ja tokaisi kovaan ääneen, että voikohan noin nuorella miehellä olla edes lasta. Fiilis oli vähän kuin huumekauppoja olisi siinä tehty. Toki ymmärsin kuitenkin, että kohteliaisuushan se oli.
Vs: Päivän :-( Päivän :-( palatakseni. Vaikka jo pari päivää vanha. Ystävällä ei ole auttaneet sytostaatit. Ja samaisen henkilön lapset ovat jo menettäneet toisen vanhempansa. Ajatuksia niin vaikea pitää selvinä ja uskoa hyvään. Ei oikein osaa iloita siitäkään, kuinka onnekas sitä itse onkaan saanut olla. Pitäisi joka päivä muistaa olla kiitollinen siitä, että kyllä tää - elämä- on lahja. Eikä muulla ole väliä kuin sillä, mitä tänne jälkeensä jättää.
Vs: Päivän :-( THL:n toiminnasa on häivädys körttiläisyyttä http://www.sana.fi/sana/haastattelut/arkisto/pekka_puska_on_sydamen_asialla
Vs: Päivän :-( Katselin mitä jo hieman unohtuneella nettiserverillä on. Ei mitään. Häh. FTP-softa sentään näki tavarat, mutta selaimen tiedoistolistaus joko ei toiminut, tai toimiessaan ei näyttänyt mitään, tai sivu antoi internal errorria. jooeijassamoista.
Vs: Päivän :-( Huolimatta viimekuisesta viimeisestä innostuksen puuskasta siirsin tänään lopullisesti D2Xs:n studion pöydältä keräilykameroiden hyllyyn... (en juuri kameroita myy, joskus vaihdan jotain...)
Vs: Päivän :-( http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-2000001210193.html Ainoa "ilo" on, että työttömistä on iso osa äänestänyt persuja, ja nyt heidän oma neronsa, työministeri Jari Lindström kurittaa heitä.
Vs: Päivän :-( Joopa. Vielä kohta 6. Työllistymistä edistävien toimenpiteiden ajalta maksettava korotettu ansio-osa alenisi. Siis jos lähtee vaikka orjatyöläiseksi siinä toivossa että siitä saa CV:hen niin tärkeän merkinnän että se johtaa lopulta työllistymiseen niin tämä orjatyökin pitää tehdä ilman korotuksia. Se 9 euron ruoka/matkaraha siis lähtee pois. Mahtaa olla työmotivaatio huipussaan kun tulot alenevat sen takia, että menee "töihin". Alenevat siis siksi, että pitää jotenkin saada se ruokakin ja töihinkin pitää matkustaa. Niihin jo tuolla 9 eurolla oli tiukkaa.
Vs: Päivän :-( Eilisen VAG laatua. Syttyi ECU ja Saastevalo. Herjasi emission workshoppia ja engineworkshoppia. Onneksi oli Bluetooth OBD palikka hanskalokerossa ja Torque pro puhelimessa. Vika oli siis jarrupolkimen asentokytkimessä. Kaksi kosketintietoa. Toinen ohjaa jarruvaloja ja toiset kertoo ECU:lle / vakkarille onko jarrua painettu vai nou. Kunnossa jo. Osa maksoi Motonet:ssa 13,90€ ja vaihtoon meni duunipaikan parkkipaikalla 5 min jos sitäkään... No volkkarin romuksi oon päässy aika vähällä. Syksyllä tulee 2v mun omistuksessa ja 77 000km oon ajanu so far. Tää poljinkytkin, yks moottorin tukikumi ja yks puola. Autolla ajettu kaikkiaan joku 180tkm.
Vs: Päivän :-( Arveluttava harrastus. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 14976.html"]http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001214976.html?