Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: Päivän :-(

Olympus?

2. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 218
    405
    83

Niin, joku pieni peilitön se oli...

3. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Hyvää toipumista!

4. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Ja hetki rauhallisesti, sitten taas entistä eloa. Vähemmän pallottelua kuitenkin.

Kapa

5. Juha Koli

Juha Koli Well-Known Member

1 532
    87
    48

Toipumista toivottelen.

6. Pan

Pan Well-Known Member

2 607
    1 320
    113

Näköjään kuvat.fi:llä on jotai outoa tapahtunut, kun en näe edes itse kuviani kuin kansionäkymässä. Ihan kuin joku olisi muuttanut kuvien käyttöoikeuksia, niin ettei niitä näe. Vai oliskohan mun koneessa jokin troijalainen tms, ärpäke, joka alkaa kryptaamaan kaikkea, mihin oikeudet riittää...

7. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Katselin kaverini kuvia kuvat.fi:ssä. Näkyivät ihan OK. En ollu kirjautununeena palveluun.

8. Pan

Pan Well-Known Member

2 607
    1 320
    113

Olisko ongelma Win10:ssä, kun androidilla näkyy? Tai F-Securessa.

*edit* nyt näkyy taas oikein.
    Ja tuo androidin ennakoiva kirjoituisavustusmenettely on ihan hanurista. Sen tekemiin "korjauksien" korjauksiin menee enemmän aikaa kuin itse kirjoittamiseen. ***KELE. Kunhan vielä löytäisi, mistä sen saa pois päältä.

9. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83

Android on laaja käsite. Tällä hipsuteltavalla Android-laitteella ennakoivan tekstin saa pois näppäimistön ratas-näppäimellä aukeavasta asetusvalikosta.

10. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Mä halun sellasen kännykkäkameran missä voi kennoa nostaa laskea ja kääntää aivan kuten palkkikamerassa. Löytyykö?

11. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Nero on kuollut (Prince).

12. Pan

Pan Well-Known Member

2 607
    1 320
    113

Se on nyt vappusää viikon etuajassa.

Liitetyt tiedostot:

13. Vs: Päivän :-(

21 astetta; ei meinaa viitsiä kaljalla istua ilman pitkiä kalsareita!

14. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Meillä on luultavasti 22 astetta. Pitkät kalsarit juhannuksen jälkeen pois ja heti heinäkuun lopulla taas takasin.

15. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Pitää nuoremmalle laittaa seuraamuksia huonosta käyttäytymisestä. Juuri kun eilen luulin, että tästä tulee kiva viikonloppu.

16. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113

Olen kusettaja ja valehtelija.

17. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

No hö.

18. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Tuohan on pelkästään positiivinen asia nyky-Suomessa. Ehdokkaaksi vaan seuraaviin vaaleihin...

19. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113

En halua olla julkisuudessa, joten ehdokkuus poissuljettua.

Ja tuo kääntyi päivän =). Tai no, ennemminkin :). Ja luotto keskitiehen taas löytyi.

Se on ikävää, kun rahasta on kyse, että silloin ihmisistä kuoriutuu jostain syystä se ahneus esiin. Oli kyse sitten omista rahoista tai "syöttäjän" rahoista. Tämän sain aikoinaan nähdä läheltä, kun aikuiset ihmiset olivat ihan tosissaan laittamassa 7-vuotiasta lasta maksumieheksi. Me olemme etäännytty hirvittävästi inhimillisyydestä. Jos jonkun nimi on paperissa, niin se henkilö nimen takana on täysin kasvoton. Ellei ole ns. kannuksensa ansainnut. Kävin todella kovan koulun aikoinaan edunvalvojana, ja tänä vuonna voin olla ylpeä itsessäni siitä, että tuo silloinen 7-vuotias saa takaisin valtiolta sen, jonka silloin pankin, vakuutusyhtiön ja asunto-osakeyhtiön takia menetti, vaikka äitiään tai äidinisää ei koskaan takaisin enää saakaan. Mahdollisuus lapsen kannalta olisi ollut karrikoiden ikuiseen helvettiin. Luotto siis hyvään mulla edelleen on, vaikka osin surullisesti nykymenoa katsonkin. Olin täydellinen kusipää ennen kuin elämä opetti nöyryyttä ja laittoi polvilleen. Monen voi olla vaikea kuvitella, mutta mitkään <3 hymiöt missään asiayhteydessä ei minun laittamana ole vittuilua. Aina voi riidellä, mutta ei kukaan halua toista oikeasti satuttaa. Mutta aina ei siis ole myöskään mahdollista pyytää anteeksi.

20. Vs: Päivän :-(

Myötunnot ja sympatiat motrikselle! Hoidin kanssa vanhempieni edunvalvonnat ja aikalailla siinä reissussa ryvettyi, mutta ylpeys sentään säilyi, kun tiesi tekevänsä oikean asian puolesta. :)