Vs: Päivän :-( No joo. Kerran olen kulkenut sen jonon ohi ja minulle jäi tunne etteivät he kaipaa sitä, että heistä heitetään vitsejä.
Vs: Päivän :-( Niin, kyllähän ns. yhteiskunnan hylkäämä voidaan jossain valossa nähdä, että on ollut yhteiskunnan hylkääjä. Kyynistähän tuo on, mutta elämä on...
Vs: Päivän :-( Samaa mieltä...kyllä siellä on hätää kärsiviä suomalaisia...siis suomalaisia. Ei ole iPhonet kourassa vaan oikeesti köyhiä.
Vs: Päivän :-( Välistä tuntuu siltä, että väen pakkaantuminen pääkaupunkiseudulle aiheuttaa leipäjonojen kasvamista. Pääkaupunkiseudulla asumisesta on tullut keinotekoisen kallista, ei tavallisella palkalla enää pärjää.
Vs: Päivän :-( Tuo on niin suhteellista ja hyvin globaalia sekä kysyntä/tarjonta sen asumisenkin hinnan pitkälti määrittää... Katsoppa esim mitä asuminen maksaa mm Lontoossa, jossa siellä ytimen tuntumassa kuitenkin tarvitaan heikommin palkattuja ammatteja "perusinfraa" pyörittämään; poliiseja, palomiehiä etc
Vs: Päivän :-( Suomessa on kuitenkin, siis niin ole kuvitellut, aina ajateltu ettei omia jätetä. Ei sodassa eikä rauhan aikana. Se kuuluu tasa-arvoisen yhteiskunnan pelisääntöihin.
Vs: Päivän :-( Lontoo on suurkaupunki ja hinnat ovat vielä paljon kovemmat kuin Helsingissä, mutta ehkä Helsinkiä kannattaa mieluummin vertaa joihinkin muihin pikkukaupunkeihin ja jos verrataan esim Saksaan, kalliimpia ovat vaikka Berliinin hinnat ovatkin nousseet kovasti ulkomaisten sijoittajien tultua paikalle pilaamaan markkinat.
Vs: Päivän :-( Ei Seppo, et sinä vaan se suomalaisten tukeminen. Nyt on arvossa moniosaaminen. En voi tarkentaa asiaa.
Vs: Päivän :-( Ok ! En suinkaan pahoittanut mieltäni. Ymmärän kyllä mitä tarkoitat. Onhan tämä moniosaaminen jo käsite.
Vs: Päivän :-( Vaihtoehtoja on paljon mutta minun arvoitukseen ei ole montaa neljä kirjainta niin olet jyvällä , jopa kaksi vaihtoehtoa neljälle kirjaimelle. Pidetään nyt leikkimielisenä kisana koska kohta yp puuttuu jo tähän...peace
Vs: Päivän :-( Päivä pilalla. Tarkoitus oli piipahtaa Klassiset Kamerat tilaisuudessa, mutta jäin seuraamaan tätä keskustelua. Pitäis uskoa erään viisaan toteamusta, että kommunikointi on turhaa. Jos vain muistaisi sen jatkossa.
Vs: Päivän :-( Molempia, sekä kysyntää että tarjontaa voi manipuloida. Poliisit ja palomiehet ajavat 2 tuntia junalla töihin ja kotiin.