Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

1. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Vs: Päivän :-(

Kalastelin itsekin joskus paljon  siinä salmessa, kun asuin Kulosaaressa.  Hyvä lahnapaikka, kuhaakin kivasti.

Oli se katiska vielä kuulemma pihalla, otan autoon huomenissa.

2. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Aivan ihana juttu ...
    Mä menen koklaamaan kohta tämmöstä (siis tota vaappua- emmä itseäni täkyksi stiggaa - sentään. "Vaapunhan" minäkin, siis kävellessä, kun olen skidisti inva - mutta mä tarkotin tuota vihreetä. Mä olen toi vaaleanpunainen ...).

Mä tiedän jo, mihin laitan katiskan - mullon semmonen "haju" jotta ... ja "vodanomistajien" lupakin on kysästy !

3. jimi-

jimi-

918
    0
    0

Varmaan aika hyvä kuha vaappu jos sinertävää pohjassa niinkuin näyttäisi:)

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Aika iso on kuhavaapuksi, jos on miehen naaman mittainen. 20 cm?  Alle viiden kilon kuha pakenee kauhuissaan...

5. massee

massee Member

420
    0
    16

V***N EBAY!

Ajattelin ryhtyä biddailemaan maailmalta.

Tein tunnuksen. Odotin sähköpostiin saapuvaa "registration email"-viestiä kolme päivää (ja spämmifiltterit eivät syöneet viestiä). Kun viesti saapui, painoin "Click here to confirm your registration" -nappia. Sivulla pyydettiin lisäksi "Registration codea" JOTA EI V***U ollut siinä vahvistussähköpostissa. Kuinka vaikeaa ja s******n hidasta voi olla tehdä tunnus tuonne.

Fuck me!

6. jimi-

jimi-

918
    0
    0

Näyttää että uistin tulee objektiivia kohden joten mittasuhteet on varmaan hieman vääristyneet:)  Päijänteellä käy 15cm ahvenet samankokoisiin vaappuihin. Niin pieniä kuhia ei onneksi ole käynyt kiinni. Pelkkiä +45cm

7. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Oletko Eero kulmilla about klo 19-20 maissa, ajelen Itäväylän kautta kotiinpäin?

Edit: Asia OK.

8. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Olen !

Lähetän sinulle puhelinumeroni yksärinä.

- Eero

9. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

On sinertävää pohjassa.

10. turo

turo Member

299
    0
    16

Stuart Baxterin taktinen kyvyttömyys. Tämä imbesilli saa sitä paitsi kuulemma 400 000 euroa palkkaa vuodessa joten sitä ei noin vain eroteta.

11. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Paypal korottaa hintoja niin reilusti että taitaa olla bye bye paypal....

4% välistäveto transaktiossa on jo kiskomista...

12. Vs: Päivän :-(

Ajattelin mennä katsomaan Chicago-musikaalia, mutta lipun hinta olikin 42 euroa. Mistä nuo kuvittelee, että valokuvayrittäjä tuollaiset rahat repii vapaa-ajan viettoon??

13. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Ai kato pahus. Hyvä kun tuli näin ilmi, niin täytyy vähentää käyttämistä/ lopettaa käyttäminen.

14. RB

RB Well-Known Member

9 431
    1 277
    113

Joskus on saanut kerätä polttopuiksi höylättyjä lautoja (ei mene tikkuja käsiin), tänään keräsin polttopuita niin niissä oli vielä omenatkin noukkimatta.

Kaikki on mennyt niin huonoon suuntaan....

15. Vs: Päivän :-(

Olin katsomassa sen ennakkonäytöksessä. Älä tuhlaa siihen tuollaisia rahoja. Tasapaksu tarina, tasapaksu esitys, ei juurikaan oikeaa huumoria, se ei kohokohtia ja kesto sentään kaksi ja puoli tuntia plus väliaika. Sanalla sanoen: tylsä.

16. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Olen ollut suunnittelemassa ja osaltani tekemässäkin musikaalia, en kylläkään tuota.
    Sen teko kaikkine harjoituksineen on kallista, koska ihmisille on syytä maksaa palkkaa.
    Näillä taiteen eri alueilla on ihmeellinen käsitys,että kaikki taiteeseen liittyvä, tapahtumat yms. tehdään talkootyönä. Valitettavasti lipun hinnat nousevat korkeiksi, johtuen suurista kustannussyistä.
    Harmi, että musikaali ei Haraldin mielestä ole onnistunut.
    Eipä silti, en itsekään käy juuri koskaan vapaa-ajallani katsomassa musikaaleja.
    Kaikki ylimääräinen raha menee kameratarvikkeisiin ja musiikkitarvikkeisiin.
    Tukka

17. Vs: Päivän :-(

Onhan tuo selvä, että maksaa, mutta ei se meidän katsojien vika ole. Tällä menolla vaan käy teatterille, kuten oopperallekin, että siitä tulee eliitin harrastus. Englannissa kun asustelin, niin sitä tottui siihen, että teatterilippu maksaa saman kuin leffalippukin ja ihan normaaleissa arkivaatteissa käytiin teatterissa ja sieltä pubiin. Vaan hatunnosto vielä kaikille pienille teattereille, niissä on hinnat järkevät ja näytännöissä on tekemisen meininki. Ainakin Tampereen Legioonateatterilla.

Tuo kyseinen musikaali olisi vaan ollut kiinnostava, kun nyt on semmoinen kieltolaki-ajan draivi kuvauksessakin.

18. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Varmaan se onkin tarkoitettu rikkaimmille.

19. Vs: Päivän :-(

Eikös esim. Kansallisteatteriin pääse harjoituksia katsomaan melko halvalla? Muistaakseni myös Oopperaan.

En tiedä onko artistien keikkapalkkiot nousseet viime vuosina, mutta nykyään lähes järjestään on isommille ulkomaanelävien keikoille liput 60+ euroa. Keskihinta on siinä 70-80 euron kieppeillä. Pienemmistäkin rokkibändeistä saa aika helposti maksaa (Tavastialla tai Nosturissa) kolmeakymppiä... Kylddyyri on kallista.

20. Vs: Päivän :-(

Minä kävin katsomassa sen ihan ilmaiseksi ja se oli hiinä ja hiinä menikö niinkään. Mutta edustamassahan siellä oltiin vaimon työpaikan juhlissa, joten kai sen kesti.

Mutta itse en tuohon valitettavasti tuhlaisi omaa aikaani edes ilmaiseksi. Täällä Tampereella tulee aika paljon käytyä teatterissa ja muissa kulttuuririennoissa, joten perspektiiviäkin on, eli ei ole ainoa musikaali, jonka olen nähnyt.

Surku tekijöiden kannalta, mutta tuo ei tule olemaan ohjelmistossa yhtä pitkään kuin "Vuonna 85" on ollut. Siitä pidin, vaikka daidearvostelijat nyrpistelivätkin nenäänsä.