Vs: Päivän :-( Toisaalta Nobelin rauhanpalkinnolla on ollut hieman huono kaiku sen jälkeen, kun muuan Martti Ahtisaari palkittiin...
Vs: Päivän :-( Juu, samoin kuin olympiamitaleilla Nurmen jälkeen. On se sääli kun ollaan suomalaisia.
Vs: Päivän :-( S-pankki vuotaa? http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/78258-s-ryhma-kummastuttaa-tama-silkkaa-tietovuotoa
Vs: Päivän :-( Kokeilkaas joku jolla on salattu osoite, että toimiiko: http://markusjansson.blogspot.fi/2015/02/klarna-tietosuoja-olematonta.html
Vs: Päivän :-( Murhakuvauksissa on alkanut Kowasix temppuilemaan. Ilmeisesti laukaisunapin lukitus mekanismi tuottaa ongelmaa. Välillä se menee itestään lukkoon ja pienellä ropaamisella aukee ja taas ottaa kuvia. Pitää laittaa Sepolle vaikka nyt se on jo suurimman osan työstään tehnyt.
Vs: Päivän :-( Vaimo ei yhtään tykkää Olympus kamerastaan. No sain vielä sille jatkoaikaa kun laitoimme siihen 17mm linssin. Se tsuumi on kuulemma kamala tötterö. Varmaan sen saa heittää veslintuun. Kuinkas paljon se 17mm on kinokoossa. Onkos nämä Olympukset kahden kertoimella. Vai pitääkö kinokokoon ajatella se 3/4 suhdekkin. Aattelin että eikös se nyt ole jossakin 40mm tietämillä vai?
Vs: Päivän :-( Ipad meni mykäksi...ei lähde tulille ollenkaan. Eilen illalla latauksessa ollessaan kuului se pimputus jatkuvasti, mikä kuuluu vain kerran, kun lataukseen laitetaan. Silloin oli vielä laite toimi, mutta tänä aamuna ei mitään elonmerkkiä...mrrr.
Vs: Päivän :-( Just, nimittäin kokeilin ja laturissahan se vika tosiaan oli. Kiitos huomiosta, vaikka totesin tuon jo ennen viestin lukemista.
Vs: Päivän :-( En uskaltanut kokeilla, mutta... http://www.iltalehti.fi/digi/2015022619265112_du.shtml
Vs: Päivän :-( Tänään alkoi sitten korkean verenpaineen lääkitys, eka pilleri nielaistu. Niistä en taidakaan enää päästä eroon. Piruttain kävin katsomassa Lundhagsin vaellussaappaita lääkärinkäynnin jälkeen...
Vs: Päivän :-( Sinulla ei liene mitään kehollista vikaa, et ole lihava, et kai polta tai juo ylen määrin ja liikut kohtuullisesti, jos silti tarvitset verenpaine lääkkeitä, niin ne lienee lopun ikää tarpeellisia. Omalta osalta olen syönyt niitä jo kymmenkunta vuotta, mutta olen 15kg ylipainoinen ja varsinainen sohvaperuna, en polta, enkä mielestäni nauti alkoholia mitenkään erityisesti, itse asiassa aika harvoin, mutta tuon 15kg jos saisin pois ja alkaisin liikkua, niin kuka tietää.
Vs: Päivän :-( Liikunta on monella tapaa hyödyksi. Ei tarvitse heti maratonkisoihin rynnätä. Aloita vaikka juokseminen, sanotaan kolme kertaa viikossa, hommaa kalliit lenkkarit (niin et kehtaa olla käyttämättä niitä). Aluksi ihan lyhyitä matkoja, pidennä vähitellen sen verran ettei ala tuntua tuskaiselta. Verkkatakin taskuun vielä pokkari ihan kaiken varalta. Ihan mukavaa touhua. Nimimerkki Kokemusta on.
Vs: Päivän :-( Meillä kanssa suvussa lähes kaikki mahdolliset sydänviat, itse paininut verenpaineen kanssa. Terveellä ravinnolla kohtuullisesti syömällä ja painonhallinalla sekä liikkumisella pysynyt onneksi aisoissa. Isoveljellä halvaantui aikoinaan toinen puoli kasvoista joksikin aikaa, kun yläpaine oli yli 200 ja alapainekin yli 130. T Jukka
Vs: Päivän :-( Myös nimimerkillä kokemusta on, eli avainsana on oikea ravinto ja energian määrä, laihduin aikoinani 80-luvulla kolmessa kuukaudessa jostain 80+ painosta 68kg painoon vain syömällä vihanneksia, raejuustoa ja ruisleipää, kunto koheni ilman liikkumista yllättävän paljon. Noiden ruokailutottumusten ylläpitäminen on vaan niin helvetin tärkeää, niistä ei saisi luistella lainkaan. Ongelman ydin on se, että huonokuntoisena ja väärällä ruokavaliolla ei jaksa liikkua, joten tulee turvauduttua laiskan ruokavalioon ja liikkumattomuuteen, jos tuosta oravanpyörästä pääsee irti, niin pitäisi pitää todella tarkkaan huolta ettei lipsu siihen saamattomuuden tilaan josta on erittäin vaikeaa nousta - nimimerkillä kokemusta omaava. Vielä viisikymppisenä minua ihmeteltiin, miten nuorekas ja hyväkroppainen olin, vaimoa joka on 17.5v nuorempi pidettiin jopa minua vanhempana, mutta nyt on maailma ihan toisenlainen, eikä paluuta taida olla, silti positiivisin mielin, mieleltäni olen edelleen nuori ;D
Vs: Päivän :-( Joo, niin meilläkin. Faijalla ollut infarkteja parikin ja syönyt verenpainelääkkeitä vuosikymmeniä. Vanhempi broidi syö myös. Joten olen aina ajatellut että tämä tauti suurella todennäköisyydellä tulee joskus vastaan. Mun arvot oli tänään 195/118 joten aika selvä homma. Lääkäri kirjoitti reseptin ja määräsi suoraan apteekiin. Siellä nielaisin jo ekan pillerin. Tästä se lähtee. Pikkasen voi aina skarpata itsensä kanssa, noin viidestä turhasta kilosta voisin hyvin hankkiutua eroon. Olen melko laiska liikkumisen suhteen talvella joten muutama kilo tarttuu yleensä (varsinkin joulun jälkeen). Mutta en polta eikä alkoholiakaan ole ongelma. Pikkasen pitää yrittää kohentaa yleiskuntoa kunhan paine ekaks laskee. En tosin usko että tämä olisi estänyt taudin etenemistä, en ole mitenkään huonossa kunnossa nytkään.
Vs: Päivän :-( Raskas liikunta ja niukka ruokavalio on muutenkin huono yhdistelmä. Kohtuullista syömistä, epäterveet ainekset pois, sokeri ja ylimääräinen rasva ensimmäisenä.
Vs: Päivän :-( Ai, täällä joku muukin on laittanut meetwurstin päälle suolaa Ootko kokeillut fingerporillista illalla?