Vs: Päivän :-( [/QUOTE] Hyvä, että tulivat kättöön, mä en niitä kotona oikein voinut kuunnella ja tarvittiin tilaa hyllyille. Nissani on englannissa tehty. Muistan kun SakkeM sanoin yhdellä kurssilla kun joku kysyi salamavaloista, että englanti ja tekniikka on tunnetusti huono yhdistelmä..... Pitänee paikkansa autoissa, ainakin. T Jukka
Vs: Päivän :-( Muistan kun SakkeM sanoin yhdellä kurssilla kun joku kysyi salamavaloista, että englanti ja tekniikka on tunnetusti huono yhdistelmä..... Pitänee paikkansa autoissa, ainakin. T Jukka [/quote] Mutta eikös Jaguar Rolls Royce Bentley Lotus ja Aston Martin tule juuri tuolta sumuisilta saarilta? Kiva olis hurauttaa jollain noista mummon luo tai minne vaan.
Vs: Päivän :-( YT:t päällä ja varma irtisanominen tulossa koko osastolle. Veretseisauttavan vituttavaa että vehtaavat sen kanssa. Pitävät löysässä hirressä #¤%&/!!
Vs: Päivän :-( Kerpeleen kerpele. Pitää valita Sonispheren ja Naamojen väliltä - ovat samaan aikaan . Naamoissa on taatusti kivempaa mutta Sonispherestä maksettaisiin.
Vs: Päivän :-( Missä on nuori järjestelmän ikeestä vapaa taiteilija, jolle luomisen riemu ja kiva menee kapitalistisen hömpötyksen -kuten rahan- edelle?
Vs: Päivän :-( Olin viemässä 120 värinegaa paikalliseen kehitettäväksi, mutta se oli juuri suljettu ja avataan 1.4. Filmillä on tärkeä kuva tänne autoja-ketjuun vihreästä varmarinissanistani nastaninissanistani. Tilasin tetenalin värifilmin kehityslitkut, tullee perjantaina postissa. Nopein tapa saada tärkeät kuvat tänne muiden nähtäväksi. T JUkka
Vs: Päivän :-( En ymmärrä mitä tuolla filmillä voitat. Ehkä harrastuksen tuoman käsillä tekemisen tuskan. kapa
Vs: Päivän :-( Suppilovahverot vuodelta 1998 on todennäköisesti menetetty pakastimen pakkosulatuksen takia, samoin mansikat 2001
Vs: Päivän :-( Ei sentään. Alfredo Garcian pään sulaminen ei niinkään harmita. Olin joka tapauksessa aikeissa toimittaa sen lähipäivinä. Tosin sitä hyllyä ei vielä saa auki...
Vs: Päivän :-( Ollut 10 päivää kummallinen tauti. Päivällä pyörryttää ja heikottaa, ei pysty oikein keskittymään, illalla nousee yli 38 asteen kuume. Aamulla lämpöä, joka laskee päivän ajaksi lääkkeillä. Muutenkin sairastellut vähän väliä flunssaa, ääni painoksissa jne. Taitaa olla homeongelman oireet, työpaikalla lie hometta. T Jukka
Vs: Päivän :-( Joo,meen lekurille heti tiistaina. Oon kerran ennenkin vaihtanut työpistettä homeen takia. Tähänkin on tehty joskus mittaukset, mutta tuloksista en tiedä. Ja ovathan ne monisyisiä ne tuloksetkin. Onneksi muulla perheellä ei ole mitäään oireita, joten ei kotona ainakaan ole hometta. T Jukka