Vs: Päivän :-( Jos sulla on rodinalia tai pyroa, niin laita standina. Miksi muuten käytät noin laimeaa kehitettä "yleiskehittenä"?
Vs: Päivän :-( Oikea tietenkin , ihmettelin vaan miksi käytät yleiskehitteenä D76 1+3 etkä esim 1+1, joka yleisemmin on tuo em yleiskehite. Jos sulla on valotukset ok, niin luulis 1+1 tai ihan raakana tulevan kivempaa negaa kuin noin laimealla.
Vs: Päivän :-( Jokaisella on omat mieltymykset. Mä teen varmasti kaiken ihan väärin ja kaikki pohjautuu täysin mutu tuntumiin. Sanokoon ne jotka oikein tietää näistä. Mä olen nyt mieltynyt tohon superagitointiin ja se toimii tällä suhteella hyvin. Minusta rae ei voimistu liikaa tuolla suhteella ja kun on vakiot noihin juttuihin hallussa ei tuu "oho hups nyt meni pieleen" tilanteita niin usein.
Vs: Päivän :-( Joo, niin se pitää tehdä kuin hyvältä tuntuu, muttei toki läpät silmillä tai sarvet otsassa, jos jossain kehittyä haluaa. Mikä tuo superagitointi on?
Vs: Päivän :-( Kehityn ennemmin näkijänä kun hyvänä kehittäjänä. Superagitointi on kaiken aikaa liikuttelua. Se on meikäläisen oma juttu. Sillä nousee kontrasti kivasti ja mä tykkään siitä. Sellaset platkut ja tasaharmaat kuvat ei ole mun juttuni. Sainoin tyyliin, kuvassa pitää olla täysin musta ja täysin valkoinen kohta. Mielellään uusia juttuja kokeilee mutta ei kehittyäkseen vaan muutoksen ilosta.
Vs: Päivän :-( Kehitin 21 min kun ajattelin että onhan sen pakko olla 400 kun rullan molemmissa päissä 400 lukee vaikka paketissa on 100. Filmissä luki sitten 100. Eli pieleen meni. Muutamasta kuvasta saa kuvan tehtyä. Mutta kaikista ei. EDIT:Voi perseensuti.
Vs: Päivän :-( Yhä vain upeampia termejä. Vanhassa suomen kielessä "superagitointi" tunnettin nimellä "jatkuva liikuttelu" ja muinaisessa englannissa se oli "continuous agitation".
Vs: Päivän :-( No itseasiassa mä teen pienellä kehitemäärällä joten ei ole ihan sama kun tehtäis normaalisti. Pyöriutän purkkia niin että filmi on kokoajan nesteessä. Pyörittän ei tarvii olla nesteessä tai Nesteellä. Viittakin vaatii näitä SUPER sanoja.
Vs: Päivän :-( Kuinka täällä on ennen osattu kulkea talvella? [QUOTE> [/QUOTE] http://www.hs.fi/kaupunki/a1420426990981?ref=tf_iHSisboksi630-a&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage&jako=8dc0954b7c55b790905dcc73fa52568a
Vs: Päivän :-( Just joo. K.o. kaupungissa on muuten lumityöt ja liukkauden torjunta erinomaisen retuperällä - ei oikein voi edes käyttää termiä "juosten kusten hoidettu", koska sekin olisi sentään jotenkin tehty. Yksi puiston kulma sitten..... Edes kirjaston portaita ei saada hoidettua, jalkakäytävistä tai ajoreiteistä puhumattakaan. Jos lunta tulee, niin pääreitti Tikkurilaan Kehä III:lta muutetaan kaiketi taas (edellisvuosien tapaan) yksikaistaiseksi - lumi läjitetään oikean puoleiselle kaistalle. Keskeisimpiä läpiajoreittejäkään ei kyseisessä maalaiskunnassa saada avattua....
Vs: Päivän :-( Näitten perhanan vapaitten jälkeen pirun vaikea ruveta töihin... Ja huomenna taas vapaa
Vs: Päivän :-( http://www.savonsanomat.fi/uutiset/talous/katkera-taistelu-jaakairan-varista/1962895?pwbi=c2c221c48a9cb4c8b89d0960f1d3bd93
Vs: Päivän :-( Kehittelen taas tässä laimealla kehitteellä ja tuli tämä lausumasi mieleen. Onhan noihin laimeisiin litkuihin laitettu pitempi kehitysaika että vastaavat varmasti väkevämpää kehitystä melko pitkälti. Onko sulla tietoa mitä eroa tulee 1:1 ja 1:3 laimennussuhteisissa kehityksissä? Olis kiva tämmöisen vähän kehittävän se kuulla.
Vs: Päivän :-( Laimee kehite on yleensä tasaavampi, "terävämpi" sekä "rakeisempi". Tarkoituksella lainausmerkeissä... Kyllähän sä nyt itte perusasiat tiedät kun monenlaista tykkäät puljata.
Vs: Päivän :-( Olin jo itsekin editoimasa, että se "super", eli agitoinnin määrä varmaankin vie aika paljon tuon laimean hyötyä, eli tasaavuutta toiseen suuntaa... Muutama viesti takaperin nostin tätä esille, koska hieman näistä kiinnostuneena halusin tietää perustelut, miksi tällainen poikkeava kehitystapa on jollekin "standardi".
Vs: Päivän :-( No, jos haluaa "mustavalkoisen" asemasta "kahtaharmaata", niin silloinhan se on ihan oikea valinta...