Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Päivän :-(

Katsoin 1980-luvun leffaa, jossa soi koko ajan sen aikakauden hittimusiikki.
    Vihasin sitä silloin ja vielä enemmän nyt.
    duran duran, wham jne.
    Sellaista täysin munatonta paskaa.
    Hyi helvetti.
    T Jukka

2. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Mulle on aikas sama, minkälaiset munat muilla on, Higgler (en ole homo, olen Higgler ja mä pyörällä ajelen ...)

3. Vs: Päivän :-(

Näitä kasarileffoja katsoo välillä kyllä ihan mielikseen. Viikko pari sitten tullut Pinball Summer oli mahtavaa roskaviihdettä. 80-luvulla tehtiin paljon hyvää shittiä leffapuolella.

4. Vs: Päivän :-(

Fernando Alonso -ratojen primadonna!

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Norjalaiset

6. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Mitäs pahaa ne norjalaiset on tehneet?

kapa

7. Vs: Päivän :-(

Löysinpäs uuden tavan sammuttaa tietokone. Ostin uuden sandiskin usb-tikun ja törkkäsin sen mäkin usb-porttiin. Onneksi oli aikakone, että pääsi hakemaan hukkuneet työkuvat takaisin.

Windows-koneeseen tuo asensi jonkun ohjelman ja toimi ihan moitteetta :(

8. Vs: Päivän :-(

Täähän se just on. Olkoon mäkki kuinka ihqu ja "se vaan toimii" laite hyvänsä niin se vaan ei toimi muussa kuin puhtaassa apple-ympäristössä. Eli jos nyt oikein pahasti sanoo, niin kaikkein vanhanaikaisin teknologinen ekosysteemi mitä rahalla saa.

9. Vs: Päivän :-(

Kuulemma yksi Leicakin hajosi kerran. Se taitaa olla ihan paska kamera... Kukaan ei ole väittänytkään etteikö Ompussakin joskus olisi häikkää. Sitäpaitsi tää USB-tikku tapaus on samanlainen jos alkaisit ilkkumaan mersunomistajalle tämän auton oletetusta paremmuudesta jos autossa on epäpuhdasta löpöä tms.

10. Vs: Päivän :-(

Mä kyllä sojottaisin sormella molempia. Mikä ihmeen järki on tikulla asennella softia toisen koneelle, mutta ei se nyt ihan laitaa ole, että kone silloin sammuttaa itsensä. Varsinkaan jos ei se kone ymmärrä siitä softasta mitään.

11. Vs: Päivän :-(

Yleensähän noilla tikuilla on jotain back-up ohjelmia tai vastaavia, mutta ainakaan mulla ei ole omassa Mäkissä ollut ongelmia niiden kanssa. Eikä ne yleensä automaattisesti asennu koneelle. Kai se kysyi että asennetaanko uusi softa ennenkuin mitään tapahtui?

12. Vs: Päivän :-(

Ei kyselly. Heti kun törkkäsin tikun koneeseen, tuli ilmoitus, että sulje tietokone painamalla pitkään virtanäppäintä ja mikään ei sen jälkeen toiminut. Uudelleen käynnistyksen jälkeen tuo ilmoitteli vanhojen geeniensä pohjalta jostain kernel panicista.

Windowsissa tikku ilmoitti asentavansa jotain ja kertoi ensin olevansa cd-asema, mutta muuttui myöhemmin tikuksi.

13. pb76

pb76

777
    0
    0

Lueppa ensikerralla vaikka siitä tikun pakkauksesta/netistä mitä ominaisuuksia siinä on ja valitse tikku sen mukaan. Jos on puusilmä niin turha sitä julkisesti itkeä.  :D

14. Vs: Päivän :-(

No kun mä noudatin täältä saatuja neuvoja ja menin paikalliseen kivijalkaliikkeeseen ostamaan spekseihin sopivan tikun. Tuollaisen asiantunteva kauppias minulle myi.

Jälkeenpäin tutkittuna; kyllä sen pitäisi tuossa toimia: Linux and Mac OS® X v10.1.2+ (U3 functionality is not supported under Linux or Mac OS (any version), but device is MSC.
    Tuollainen tikku: http://www.sandisk.com/products/computing-products/sandisk-gator-usb-flash-drive

15. Vs: Päivän :-(

Ei kai mäkkiä voi syttää siitä että mäkki ei toimi!

16. Vs: Päivän :-(

Ei! Mun mokahan tuo oli, ei siinä selittelyt auta. Olisi pitänyt käydä ostamassa iTikku, iMyymälästä ja varustautua iLaseilla tuota käyttäessä. Vaan kun olin überpihi, enkä halunnut luovuttaa puolta valtakuntaa tuosta ah niin kirkkain kivin koristellusta säihkyvästä iTikusta, joka on myös pakattu ylen hienoon iLaatikkoon. Tuo kun olisi ollut varustettuna vielä hohtavalla iLedillä.

Nyt pitää mennä iNurkkaan ripotelemaan iTuhkaa päälleni ja muistaa ensikerralla laittaa ne ruusunpunaiset iLasit päähän tuota jumalten laitetta käyttäessäni.

17. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Hih,  makit ovat aina olleet hankalia USBiensa kanssa - milloin toimii joku kortinlukija, milloin taas joku toinen, milloin toimii joku tikku ja milloin ei.

Puuceessä riittää yleensä, että osaa sen usbiliittimen tökätä oikein päin - ja sekös makkilahkoa potuttaa.....  :)

18. Vs: Päivän :-(

Kaijutimen bassokartio sisällä, n.12 varoituksen jälkeen.
    SB-800-salamalaite kadoksissa.
    Gitzon jalustasovite kadoksissa.
    Pöh, jälkimmäiselle en keksi muita syyllisiä!

19. Kopukka

Kopukka Member

88
    0
    6

Minulla kernel paniikin on aiheuttanut viallinen muisti tai porttiin kytketty viallinen laite. Epäilisin tikkua, en konetta.

20. Vs: Päivän :-(

no ei se kernelpaniikki ihan sieltä lempeämmästä päästä vikoja ole.
    jos kyseessä on ominaisuus niin kaukana on unixien vahvat uptimet ja rauhatonmäkkiporukka paskantaa kunnon ihmisten maineen windows nt:n tasolle.