Vs: Päivän :-( Näitä tulee kohta lisää.... Mikä kansanedustaja olet? Mikä makkara olet? Mikä valtio olet? Mikä puu olet? Mikä sade olet? Mikä pussikeitto olet? Mikä ase olet? Mikä kivilaji olet? Mikä hame olet? Minkä väriset sukat olet? Minkälainen raitapaita olet? ...mielikuvitus luo vain rajat.
Vs: Päivän :-( Ei vielä tiedä onko vai Laitan kuitenkin tänne. Muuttuu taas työnkuva. Joutuu syksystä alkaen enemmän automaatiojärjestelmän ohjelmointi- ja suunnitteluhommiin sekaantumaan. Eli koneella nysvääminen lisääntyy huomattavasti...
Vs: Päivän :-( Tiedän testaamattakin, millainen juhlavieras olen: huono. En puhu mitään, juon vain kaikki ilmaiset viinat. T Jukka
Vs: Päivän :-( Moni meistä on samassa asemassa. Kaikenlaisista juhlista tervetullut oikeastaan vain hautajaisiin, omiinsa siis.
Vs: Päivän :-( Tiistai-iltana lähdin kanssa "pikku" iltalenkille mutta sitten taas innosyuin tutkimaan reittejä. N. Klo 23 paikkeilla jossain kuortaneen kylätiellä manasin kun olin jättänyt neopreenitossut himaan ja pikkuiltalenkki olikin jo venynyt 24 km pituiseksi. Varpaat ihan jäässä. Mutta kun päivällä kotoa lähteissä ei ollut niin kylmä että talvikamoja olis tajunnut keräillä mukaan.
Vs: Päivän :-( WTF?! SportsTracker on hävittänyt kaikki mun lenkit palvelimelta Saa nähdä vieläkö ne sinne takaisin ilmestyy... Tosin ollu nykyään toi Endomondo Pro enemmän käytössä. Vähemmän jumitusta ja ainakin Android luurin gepsiä käyttää tarkemmin kun Tracker...
Vs: Päivän :-( Ihmisten yhteisöllisyys... Taloyhtiössämme 82 huoneistoa, neljä ihmistä ilmaantui talkoisiin. Osallistumisprosentti kunnossa.
Vs: Päivän :-( Ei tässä talossa auta tuokaan Kohta yheksän vuotta seurannu tämän talon elämää ja huomannu että suurin osa ihmisistä kulkee naama kiinni kengänkärjissään eikä edes tervehdi toisiaan. Kommunikointi on lähinnä selän takana vittuilua...
Vs: Päivän :-( Voi V**** mikä paskalafka http://www.digitoday.fi/tietoturva/2014 ... 4/66?rss=6"]http://www.digitoday.fi/tietoturva/2014/05/13/microsoftin-skydrive-liitettiin-osaksi-nsan-prismia-732013/20146754/66?rss=6...
Vs: Päivän :-( Ennen oli hemmetin hyvä nettisivusto www.kerrostalokyttaajat.net, jonka tietokantaan sai tallettaa fittimäisimmät kyttäys- ym. muistelot sekä just näitä ja sitten sai osoitteen perusteella haeskella. Kaverikin totesi uuteen luukkuun muutettuaan, että olisi pitänyt vaan uskoa sitä keskusteluryhmää siellä sen osoitteen osalta
Vs: Päivän :-( Minusta tuntuu, että Pekka rakastaa valtaa ja voimaa enemmän kuin ihmisten auttamista. http://www.hs.fi/kotimaa/Pekka+Puska+Oluen+saatavuus+on+alkoholink%C3%A4yt%C3%B6n+hillitsemisess%C3%A4+keskeinen+kysymys/a1399951669939
Vs: Päivän :-( Piti käydä kuvaamassa mustakurkku-uikkua. Ensimmäisen kuvan jälkeen kamera pimeni ja varapatterit hyvässä tallessa kirjahyllyssä...
Vs: Päivän :-( Sateen viuhuessa alkaa tuntua, ettei wanha purjelautailuinto ehkä enää nouse vallitsevaksi olotilaksi, joten taitaa olla aika miettiä -75 pakusta luopumista. Onhan tuo jo noin vuodesta -90 ollutkin. Sinä aikana hän on muuttunut vanhasta antiikiksi, mutta "tuskin tuosta silti mitään viittä tonnia saa", Wenzel Hagelstam sanoisi...
Vs: Päivän :-( Samettia taakse, surffilauta katolle, kääntyvä tuulilasi, aurinkolippaa, metallinsinistä + helmiäisvalkoista pintaan ja nahkapenkit vimosen päälle, niin ja kattoluukku. Itse olen useita vuosia haaveillut Sonnebussista.