Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Päivän :-(

Kyllähän tämä teidän oikomisenne on kyllä päivän :)

2. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 18 Maaliskuu 2019
  3. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Taidat vihjailla että kirjoitin väärään paikkaan!  Onpa sinulla herkät varpaat!  ;D

4. markku55

markku55 Active Member

Joo, olet varmaan oikeassa, kuten aina, mutta minut saikin hieman ihmettelemään mielipiteessäsi se, että täällä osiossa missä mikään ei ole OT, koska aihetta ei olla määritelty, aloitat aiheen sivusta puhumisen moittimisen. Jos Juke saa täällä pikaisen vastauksen omiin epäonnistuneiden laakakehitysten ongelmakysymyksiinsä, niin onko todella avattava oma osio sille.
    Juu, ja olet myös oikeassa siinä, että minä en tiennyt olevan laakafilmeille jotain kerrospitimiä allaskehittämiseen, sitä vastoin monen filkan plaraaminen tasalaatuisesti ei kuullosta kovin kätevältä, mutta varmasti onnistuu sekin, purkissa ei liene mahdollista kehittää montaa filkkaa ilman erottimia.
    Minä sain suunnilleen tällaisen käsityksen mielipiteestäsi: Mitä helvettiä sinä tulet tänne kirjoittamaan mielipiteitäsi asioista joista et tiedä mitään! ja siksi myönnän, että "hieman" närkästyin.
    Mutta kuten sanoit, nyt on keskustelu taas oikella saitilla ;)) eiku :((( vai miten se meni, tai siis pitäisi mennä?

5. Mirrored

23 779
    749
    113

Tai kehitteiden vaikutustavat - empiirisiä havaintoja.  Rodinal 5:100k  (k=kahvi), mahanpuruja, rakeista lopputulosta.  X-tol 1+4k, piristävä vaikutus, ehkäisee flunssaa.  Ehkä kuitenkin vähän turhankin löysä lopputulos.

6. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  7. Mirrored

23 779
    749
    113

Taisi olla jenkkituote ja firma HP Marketing.

http://www.largeformatphotography.info/forum/showthread.php?89911-HP-Combi-Plan-T-now-discontinued

http://darkroom.ru/info/manuals/hp_combiplan_t_manual_eng.pdf

edit. Laakafilmien kehitystavat  http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,90402.0.html

8. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

:)

Voisi epäillä, että "Marketing"  ei viittaa just nyt nimenomaan valmistukseen...

Itse asiassa, made in Sweden, ja Gepe  valmistajana.

9. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Mä laitoin filmipuolelle uuden ketjun.

10. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Näinhän se taisi olla.

Kapa

11. Mirrored

23 779
    749
    113

Ahaa. Harhautti tuo parin vuoden takainen HP Marketing foorumikirjoitus valmistuksen päättymisestä.  "here in USA"

Manuaalista löytyykin Made in Sweden.

12. markku55

markku55 Active Member

Mulla on sellainen tunne, että täällä eri saiteilla ollaan helposti tulkitsemassa mielipiteistä se negatiivisin vaihtoehto, jos näin on, niin voisi kysyä miksi.
    Ajat on mitä on, kaikilla ei mene hyvin, ja omia negatiivisia tunteita ei aina voine peitellä.
    Myönnän, että omakin tilanteeni johtaa joskus turhautumisen purkamiseen muihin, ja olen siitä pahoillani, tosin yritän kovasti olla neutraali ja tasa-arvon mukainen.
    Miettikää itse osaltanne, miksi niin kärkkäästi kirjoitetaan mielipiteitä joilla ei ole muuta tarkoitusta kuin vittuilla, jos itse kukin olisimme suvaitsevampia, niin sillä voisi olla positiivinen vaikutus koko tälle yhteisölle.

13. Vs: Päivän :-(

Asiaa!

14. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Ihan totta, mutta jottei asiaa nähtäisi laput silmillä, niin kyllä sen "asian" voi haistaa hieman eteenpäinkin. Joitain, johonkin vakavammin jne suhtautuvia saattaa pidemmän päälle nyppiä, että joku on koko ajan suuna-päänä joka toisessa asiassa olematta juurikaan kartalla kyseisestä aiheesta, ts. jos on hieman pelisilmää, niin kyllä kai sen itse tietää mistä saattaa tulla "vittuiluksi" tulkittua vastinetta. Takes two to tango, eli peilillekin käyttöä ;-)

PS: Johan se päiväkodissakin opetaan, että jos ne isot pojat jatkuvasti kiusaa, niin ehkä kannattaa pysyä poissa sieltä tai koittaa erilaista lähestymistapaa.

15. markku55

markku55 Active Member

Puhutko nyt minulle vai jollekin muulle?
    Ja kysyn vielä oikeasti: mitä tällä rakennat, yhteisymmärrystä vai vakuutusta sille, että olet oikeassa?
    Kehottaisin kaikille edes jonkun verran suvaitsevuutta, ei kaikessa tarvitse olla oikeassa, kunhan asiat lutviutuu - eikös?

16. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Kyllä me sen verran suvaitsevaisia ollaan, että saat olla väärässäkin.

17. markku55

markku55 Active Member

Kiitos Sakke, pelastit iltani, nyt nati nati ;)

18. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

+1
    Ja onhan niitä besserwissereitä useampikin
    päivän todellinen ;(

19. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
  20. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Poliisin tehokkuutta on kyllä aina ihailtava, miten he pystyvätkin aina niin ripeään toimintaan...

Lokakuussa löytyi metsästä tynnyreitä, ja vaikka ei ole kulunut kuin alun neljättä kuukautta, niin nyt jo on selvinnyt, että niissä oli öljyä!  Ajatella!  Tota vauhtiahan ei kestäne kuin 5-8 vuotta tarmokkaita tutkimuksia, niin juttu ratkeaa.

http://yle.fi/uutiset/metsaan_hylattyje ... sa/7054518"]http://yle.fi/uutiset/metsaan_hylattyjen_myrkkytynnyreiden_tarina_selviamassa_asikkalassa/7054518