Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

Vs: Päivän :-(

Mä kävin tänään tilaamassa erän maaleja yhteen projektiin ja ainakaan kaupan mukaan ei tuota D ja E pohjaa ole enää tilattavissa vaan nekin tehdään sävyttämällä. Väriviuhkassa noi vielä oli perusväreinä.

1. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Voi olla hyvinkin rakennusmaalipuolella noin, ja ehkä muuallakin nykyään Tuo D/PM4 ja E/PM5hän olivat/ovat muistaakseni sellainen sinapin/vauvankakan keltainen ja punamullan tapainen punainen joita usein käytetään konepajapohjamaalien väreinä.

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

dhl.fi lähetyksenseuranta ei toimi, onneksi saksanmaan palvelu toimii :)

3. Vs: Päivän :-(

Miksi muuten harrastat lähetystenseurantaa? ;-)

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Se on mukava harrastus silloin kun odottaa jotain tilattua tavaraa DHL:n kautta saapuvaksi ;P

5. Vs: Päivän :-(

Harrastuksia kun on niin monia. Mä olen usein pohtinut tuota seksin harrastamista. Siinä ilmeisesti kanssa ostetaan kaikenlaisia harrastusvälineitä ja seksiseuroissa kokoonnutaan vertailemaan niitä ja vaihdetaan kokemuksia erilaisista sekseistä. Onkohan noissa kerhoissa jotain kilpailuja, että kenellä on paras seksi.

6. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113

Todennäköisesti on. Aina sit sinne menee puun takaa joku epä ja putsaa koko pöydän. Vähän kuin se hevosmies puolisonsa kanssa. Ja hevosen.

7. Jaakko

Jaakko Active Member

1 176
    12
    38

Minäkin olen tätä seksin harrastamista monesti miettinyt. Mahtaa olla jännä harrastus seksikerhoineen kaikkineen. 

8. Vs: Päivän :-(

Ei vaan pitäisi olla netiseurantasivu, josta voisi katsoa milloin saa seuraavan kerran. Sehän pitää tietää tarkasti. Luultavasti kuitenkin sen jälkeen, kun on lopettanut  sen nettipalvelun käytön?

9. Vs: Päivän :-(

Puhutko jumalanpalveluksesta?

10. Vs: Päivän :-(

Kevättalvella halkesi poskihammas. Amalgaamit vaihdettiin muoviin ja toivottiin sen pysyvän kasassa.
    Viime tarkastuksessa huomattiin, että haljennut hammas on tulehtunut ja ikeneen tehtiin reikä mistä mätä pääsee ulos.
    Antibiootit otetaan ohjeen mukaan kolme kertaa päivässä ennen ruokailua. En jaksa syödä kolmea kertaa päivässä :(

11. Bester

Bester Member

790
    0
    16

Hesari pelästytti turhaan.

12. Bester

Bester Member

790
    0
    16

Media.

150:n hengen joukkotappelu Lintsillä = kahdeksan 4-14 vuotiasta tappeli. Siinäpä syy evakuoida 10 tuhatta.
    Joukkotappelu Espoossa = "kukaan ei kuitenkaan lyönyt ketään", eli ei mitään.

13. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Peruskyrpiintyminen kun tili on tyhjä ja työkkärista tulee rahaa sit joskus taas...
    Ja kaiken lisäks just ostettu (sikahalpa kun ei ollu muuhun rahaa) suihkuletku räjähti silmille kesken kylppärin pesun - eteistä myöten oli kaikki märkänä...
    Kuin tämmösiä letkuja voidaan oikeesti myydä? Metallisuoja valahti alas ja vähän sen jälkeen itse letku repes halki.

14. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Oletko tarkistanut, että itse suihkuttimessa ovat reiät auki?

15. J.Vuokko

8 192
    63
    48

On ne auki, mutta ei parhaalla mahdollisella tavalla... Pitäis yrittää saada vuokra-isännältä kai uutta jotenkin.
    Tai liuottaa auki.

16. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Jos kalkki on ne tukkinut niin etikkaliuoksen pitäisi tepsiä.

17. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Pienehkö silmäneula tepsii myös aika hyvin.

18. J.Vuokko

8 192
    63
    48

Uskaltaiskohan kaffekeittimeenkin heittää etikkaa - jotkut mallit ei kuulemma tykkää siitä... Ei vaan ole manuskaa muinaismuistoon niin ei tiedä :D

19. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Etikka käy ihan hyvin, tosin kaupasta saa siihen tarkoitettuakin tavaraa, yleensä jauheena.