Vs: Päivän :-( Tuokin on hiukan miehestä kiinni, mulla on entinen työkaveri joka ei ole lähelläkään 170cm mutta on se jätkä enemmän mies kaikilla tasoilla kuin kukaan täällä oleva tai muualla.
Vs: Päivän :-( "Suomalainen" media vaikenee CUNY alueella tapahtuneesta NYPD hyökkäyksestä täysin jossa vastustettiin entisen CIA päällikön palkkaamista yliopistoon. Hienoa "reportismia" suomessa! https://thetaleofbittertruth.wordpress.com/2013/09/21/nypd-brutalizing-students-in-protest-against-petraeus-professorship/
Vs: Päivän :-( Aika vahvasti sanottu ottaen huomioon ettet tunne kaikkia....miehuus ei ole pituudesta tietenkään kiinni..
Vs: Päivän :-( Pieni mies-kauppias on alle 170. <SIZE size="2"](en voi myöntää että kirjoitin alkuperäisessä tekstissä "jyviä ja akanoita" - oletteko koskaan kuulleet naisesta joka olisi tehnyt virheen?!)</SIZE>
Vs: Päivän :-( - Juu, on niistä miesten kesken puhuttu. Sen myöntänyttä naista ei kyllä ole tavattu....
Vs: Päivän :-( Kun täällä nyt kerran arvailuja oli tuosta edellisestä viestistä sivulla 210, niin loppusummaksi tuli lopulta 2500 Euroa. Kuitenkin konerempan jälkeen ilmaantui ääni, jota ei 90 000km ajetussa 2010 Yariksesta saisi kuulua jonka korjaustarvetta tutkitaan paraikaa. Ääni kuuluu pintakaasulla ja selviten se kuuluu noin 2000 rpm:n kieppeillä ja sen taajuus muuttuu ajonopeuden mukaan. Kytkimen polkaisu kuitenkin hävittää äänen joten jollakin tavalla se liittyy vedon pitämiseen päällä. Täydellä kaasulla ääni vaimenee, en tosin ole varma että hukkuukoo se nousevaan moottorimeluun vai katoaako oikeasti. Ja ei, tätä ei mikään vakuutus tai takuu korvaa; Vaihdemissi traktoria ohittaessa. Kun vaihdoin kakkoselta kolmoselle, oli vauhtia noin 75km/h, joten ykköselle päätyminen sai koneen pyörimään noin 12000 rpm. Ja juu, kuultu on noin toistakymmentäkertaa sekin että ei ykkösen pitäisi mennä millään sisään, vaan eipä siellä muuta estettä ole kuin se että pitää olla todella huonoa säkää että synkrot osuu kohdilleen ja sitähän mulla tällä kertaa oli. Kuten jotkut huomasivatkin niin myin suurimman aarteeni ensiksi pois (Pen FT kokoelman alku) ja sitten panttasin aivan kaikki kuvauskamani, että auto saatiin taas kulkemaan. Nyt jännätään että paljonko pitää tehdä vielä velkaa, jos vaihteisto joudutaan purkamaan. JOS mekkala tulee koneen puolelta, menee se alkup... ...ja juuri soittivat; Ääni kuuluu ja arvio on että vaihteiston päätylaakeri menossa, ei tosin heti ajokieltoon mutta korjata pitäis. Karkea hinta-arvio tonnista ylöspäin. Ihan hetkeen ei kuvata kun Noksun 808:lla, it seems.
Vs: Päivän :-( http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2013/09/25/kun-keskiluokka-petettiin/201313205/139
Vs: Päivän :-( Kyllä joutuu sen verran kovaa runnomaan jos kahdeksasta kympistä aikoo ykkösen saada tupaan että pitäisi tajuta ettei kaikki ole kohdallaan..
Vs: Päivän :-( Ei muuten joudu jos on kytkimen kanssa vähänkään tarkka. (ts. vetää vaihteen päältä ennen kun kytkin on pohjassa. Tämä onnistuu ihan kivuttomasti kaikissa autoissa. Hetkeä ennen kun kytkin on kokonaan pohjassa on marginaalisen lyhyt hetki kun vaihteistossa ykkösen sykronointi on kohdallaan ja ykkönen menee sisään ihan ettei mitään.) Merkkihuolto tiesi kaksi muuta tapausta joissa vastaava vahinko oli tapahtunut täsmälleen samalla tavalla ja toisessa noista kyseessä oli ollut huomattavasti isompi Diesel, jossa moottorijarru oli tuhonnut koneen lisäksi voimansiirrosta mm. vaihteiston aika totaalisesti, joten halvalla minä selvisin.) Vaan välikös tuolla, tällaisessa tapauksessa löytyy aina niitä jotka tietävät paremmin kuin henkilö joka on ollut vahinkoa aiheuttamassa.
Vs: Päivän :-( No eikös tää pitäisi olla sitten tuolla -puolella kun kerran tietoisesti tuolleen tekee.
Vs: Päivän :-( 7kk kuvanneet solarigrafia kamerani oli tuhottu. Joku oli ottanut asiakseen repiä noi alas. 4:stä purkista kaksi oli avattu, kolmas poljettu läjään ja neljättä ei löytynyt. Keskellä korpea. Neljällä purkilla kuvittelin varmistavani, et saan haluamani kuvan varmasti onnistumaan. No en saanut -vielä. Uutta tilalle vaan ja vuoden päästä katsomaan josko ois käynyt parempi tuuri.
Vs: Päivän :-( No on sulla mohikaani pitkämielisyyttä! Kun jaksat vielä tuon jälkeen... Mulla on olo niinkuin olis koko päivän ollut rumpu-soundchekissä ja lisäksi paleltaa - juuei! -ei oo kuumetta vaan palelin ulkona katsomassa jotain hiton työesitystä salpalinjan linnoitustöissä tehdyistä tukiaitarakennelmista. Hohhoijaa.
Vs: Päivän :-( Ei noi tosiaan aivan huomaamattomia ole, kun olivat vähän isompia (18x24 paprut sisällä). Kuvittelin, et saavat olla tuolla rauhassa, mut ei näköjään. Pitää jatkossa lyödä kylkeen infoa et mitä noi on. Luulis jo tuon auttavan. Ja ei tähän maailma kaadu. Tympii toki, mut eihän ne ruudut muutenkaan aina onnistu. Näitä mä oon kuvannut varmaan toista sataa ja oisko mulla puolen kymmentä onnistunutta. Melkeen yhtä huono onnistumisprosentti ku horizonilla. Ja silti kuvaan kummallakin jutulla säännöllisesti. 😃
Vs: Päivän :-( Eräästä henkilöstä tulee samoja tuntemuksia kuin eräästä huonosti kasvatetusta lapsesta, tuo lapsi korottaa ääntään ja keskeyttää aikuisten puheet huutaen aikuisten keskustelun väliin kertomuksia hevosen hoidosta yms. Lpaset pitäsi kasvataa siten että kun aikuiset puhuu, niin lasten ei tule keskeyttää.