Vs: Päivän :-( Uutisia pyssykylästä: Tämä olisi mikäli kyseessä ei olisi hautajaiset. http://www.lapinkansa.fi/Lappi/1194816377795/artikkeli/sodankyla+poliisi+poisti+hairikoivan+kanttorin+kirkosta.html
Vs: Päivän :-( Tuolla(kin) kulmalla on paljon ahdasmielsitä uskonnollisuutta. Mikä laulu sopii kirkolliseen tilausuuteen, mikä ei - elämää suurempia kysymyksiä.
Vs: Päivän :-( Jos sitä vihjaat, niin yrittänytkään kiistää ajaneeni ylinopeutta. Enkä peiliä tarvinnut kun kuvakin näytettiin Nämä ovat kuitenkin vahinkoja joita sattuu aivan jokaiselle ku tarpeeksi paljon ajaa. Ja yleensä vahinkoihin liittyy tarina.
Vs: Päivän :-( Minä ajan paljon, eikä ole koskaan sattunut tuollaista vahinkoa. Ei 22 vuoteen. TJukka
Vs: Päivän :-( Hyvä sinulle. Toivottavasti jatkat samaan malliin. Ei ylinopeussakkoja minullekaan kovin tiheästi tule. Itseasiassa en ole ylinopeussakkoa koskaan saanut. Ehkäpä tyyliin yksi rikesakko per 150000-20000km. Ja tämä tarinassakin ollut vain siis juuri tasan rikesakon alarajalla... Se ei todellakaan ole paljon kun ajattelee miten yllättävästi maanteille on nopeusrajoitusten vaihdoksia sijoitettu.
Vs: Päivän :-( Kerkis Finski lentsikankin maalata.... Hommiin, suti! http://yle.fi/uutiset/hs_marimekon_kuos ... si/6663366"]http://yle.fi/uutiset/hs_marimekon_kuosi_paljastui_kopioksi/6663366 Edit: juu, niinpä sitten päätettiinkin tehdä. Tervoa ja höyheniä, sano. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013052 ... 1_uu.shtml"]http://www.iltalehti.fi/uutiset/201305290144731_uu.shtml
Vs: Päivän :-( TM testasi aikoinaan Ladan ja totesi ajo-ominaisuudet ala-arvoisiksi, siihen kirjoitti eräs vanhempi Ladakuski, että ootte te vaan huonoja testaajia, Ladassa on loistavat ajo-ominaisuudet, todisteena se, että hän oli ajanut jo kolmekymmentä vuotta Ladoilla, eikä koskaan ole ajanut kolaria
Vs: Päivän :-( TM:n jutut.... aikanaan kaikki TM:n "toimittajat" fanittivat bemaria ihan täysillä (kuinkas muuten ja kehuivat sen moottoria maasta taivaaseen (perusteettomasti tosin). Sitten k.o. kone kopsittiin Mosseen. TM:n toimitus haukkui sen ihan lättänäksi perusteena "että se oli Bemarin kopio". Siitä sitten huomauteltiinkin joltain taholta. "Toimittajalla" oli vastaus valmiina: "onhan se ihan eri juttu, Mossen koneessa on palotila eri muotoinen."
Vs: Päivän :-( Tekniikan Maailmassa arvostettiin aikanaan maailman parhaaksi moottoriksi Briggs&Strattonin ruohonleikkuukoneen moottori. Iso osa käyttäjiä pökkää laitteen sellaisenaan syksyllä vajaan ja taas keväällä tankkauksen jälkeen nurmikolle. Silti vehkeet toimii vuodesta toiseen.
Vs: Päivän :-( Just nin tätä. Ensin kurkkama auton kans rantta tuulensuunta ja voima, sit kotti vaihtama batmanasu valmiks pääl, ja ku pääse rantta nin v*tu mittä tuule. Käki siis si vartoomasa kolm tuntti ja ko pääset kotti, käyt suihkus ja peset talmase asus, ni eikös puut taas huaju.
Vs: Päivän :-( Voi sakko harmittaa vaikka onkin oma syy. Itselläni rupesi poliisisetä vähän merkillisen näköiseksi kun antaessaan parkkisakkoa totesin että syystä tuli. Epänormaali käytös epäilyttää niitä aina ;-)
Vs: Päivän :-( Hondan makaavasylinteristä 50-90cc moottoria on tehty kai eniten yhden tyypin moottorina koko maailmassa, kopioita vielä enemmän. Mitkään noista kopioista ei ole kuin korkeintaan yhtä hyviä kuin aidot hondat, mutta suurin osa selkeästi ala-arvoisia laadultaan. Ei se, että moottorin konstruktio on kopioitu tee siitä yhtä hyvää kuin alkuperäinen, kaikki on kiinni materiaaleista, valmistustarkkuuksista, ja siitä, että oheislaitteet ei välttämättä ole samaa tasoa kuin itse moottorin konstruktio. Onhan TM varmaan joskus väärässäkin, mutta kyllä ainakin minä uskon TM:ään mieluummin kuin kommunismin sokaiseman Lada kuskiin Kai te nyt kuitenkin huomasitte yhtäläisyyksiä lainaukseni ja TM jutun välillä )
Vs: Päivän :-( Marimekko. http://www.hs.fi/kulttuuri/Asiantuntijat+Marimekko-tapauksen+tekij%C3%A4noikeudet+mutkikkaat/a1369877840176
Vs: Päivän :-( Jotenkin arvelinkin, että sinusta just TM:n jutut ovat luotettavia..... - Eikä tekstimainonnalla ole MITÄÄN tekemistä julkaisun kanssa, eihän? Sehän olisikin hyh hyh ja paha paha, journalistin ohjeissakin kielletty. Pois semmoinen, epäilijäkin hävetköön! Hyi!
Vs: Päivän :-( Voinko vetää johtopäätöksen, että uskot tuohon pitkän kokemuksen omaavaan ladakuskiin enemmän ;D
Vs: Päivän :-( Sun luontainen lahjakkuus päättömien johtopäätösten vetämisessä joskus häikäisee... - Mutta joo, kyllä. Mitä autoihin tulee, niin luotan enemmän sellaiseen, jolla on vuosien kokemus *käytetyistä* ja paljon ajetuista autoista, kuin sellaiseen, joka on leikkinyt maahantuojan esittelyautolla viikonlopun verran. Olosuhteiden pakosta joudun käyttämään autoa takuuajan jälkeenkin. Peräkylän ST1:n baarin nurkkapöydässä kuulee autoista totuuksia, joita ei mainita myyntiesitteissä.
Vs: Päivän :-( Esim. yksi markkinoinnissa sivuun jäävä asia on varaosien saatavuus. Muutamia melko yleisiä merkkejä on, joilla minkä hyvänsä pikkuosan toimittaminen kestää 8-12 viikkoa; ei tehdä Euroopassa, osa tulee sitten kun tulee Euroopan jakelukeskukseen, lähtee sitten kun lähtee Suomen maahantuojalle, toimitetaan asiakkaalle sitten kun toimitetaan... JOS satut tarvitsemaan autoa vakituisesti, ja tommonen 3 kk huoltokatkos tuntuu pitkältä, niiin kannattaa vältellä, vaikka TM:n pojat kuinka kehuisivat, miten kiva kärry on.