Vs: Päivän :-( Tässä ollaan kahden vaiheilla, etteikö tuo kuuluisi "Päivän " puolelle, siis jos vahingonilo...
Vs: Päivän :-( Hahahahaha avaimet löytyi yes. Aino tytär löysi ne tsäkällä 10 min kun laittoi pikkuruisen takkinsa mini naulakkoon johon en älynnyt katsoa.Oli naulakon tapissa vaatteiden hämyssä
Vs: Päivän :-( Kerran hain yli kahdensadan kilometrin päästä kotoa kaverin autolla vara-avaimen vain todetakseni ettei se sopinut virtalukkoon. Onneksi kadonneet avaimet löytyivät parin päivän päästä. Reissu kyllä venähti viikkoon kun se piti olla kaksi päivää. Myöhemmin kävi ilmi että vara-avain ei sopinut koska se oli kulumaton. Pitäisi viedä se pikasuutariin hiottavaksi kuluneeksi. edit. Niin joo, koodi oli mukana, mutta jotain järjetöntä olisi maksanut sillä teetättäminen ja aikaakin se olisi vienyt muistaakseni viikon.
Vs: Päivän :-( Nämä tavaroiden hukkaamisjutut on aina hauskoja, mut mielestäni paras kuulemani oli kaverin äidin kadonnut sormus. Tiesi pudottaneensa sen omalle pihalleen. Talvi kun oli ja halusi löytää sormuksensa, päätti kuskata lumet kylppäriin sulamaan. Parin viikon päästä oli saanut käytyä läpi n. 200m2 pläntin. Älyttömän kuuloinen projekti, mutta löysi sormuksensa.
Vs: Päivän :-( Kyllä tuo mikrosäädöllä menee kohdalleen, tai jos se ei riitä niin Foka säätää. Näyttäis tarkentavan eteen.
Vs: Päivän :-( Tuossa sigmassa on juurikin ollut isoja ongelmia laitimmaisten pisteiden kanssa. Keskimmäinen tarkentaa useimmiten oikein. Asia on tiedossa maailmalla, mutta tuskinpa fokalla. Itse sain toimivan yksilön sigma lotossa.
Vs: Päivän :-( Keskipisteen tarkennus tuossa kuvassa on, vaikka tuo printscreen croppi on viewnx:n laidassa
Vs: Päivän :-( Sitä tässä juuri tehdään... Voi vattu, ei ois ikuna pitänyt myydä Nikkorin 35/1.4 lasi pois...
Vs: Päivän :-( Äläs ny, mulla oli Sigman 85/1.4:n kanssa alussa ihan sama homma mutta kun sain kohdalleen niin ei ole todellakaan ollut valittamista. Kuukkelillahan saa haettua kaikenlaisia apuja tuohon hommaan. https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1ASUM_enFI480FI480&ion=1&ie=UTF-8#newwindow=1&rlz=1C1ASUM_enFI480FI480&output=search&sclient=psy-ab&q=focus%20test%20chart&oq=&gs_l=&pbx=1&fp=5475e48b4ff3654d&ion=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.45175338,d.bGE&biw=2327&bih=1200
Vs: Päivän :-( Ja yksi juttu vielä, foka testaa obiskat tietyltä etäisyydeltä. En yhtään ihmettelisi, vaikka tässäkin olisi tehty niin. Ainakin tuolla tulevalla usb dockilla hienosäädön voi tehdä eri matkoillekkin. Minulla oli yksi 30 millinen sigma cropissa, joka tarkenteli etäisyyden mukaan +15 - -10 välille.
Vs: Päivän :-( Katos prkl, missasin tuon että objektiivi oli käynyt jo Fokalla. Aikas kumma homma.. Oletan että ohi tarkentamisesta on muitakin kuvia kuin tuo läheltä otettu?
Vs: Päivän :-( Kaippa mulla on täysi oikeus viedä tuo takaisin Rajalaan ja pyytää toinen yksilö tilalle.