Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

Vs: Päivän :-(

Kauhia kramppi vasemmassa koivessa herätti. Nykyisin ei mikään vastaanpainelu enää auta. Vanhus ei tule yskin.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Magnesiumia nasuun. Ja vain tämä on siihen parasta. Sitä saa apteekista.

2. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Peruutettiinko k.o. toimenpidekin?

3. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 16 Maaliskuu 2019
  4. Vs: Päivän :-(

Juu, on noita turhia tabuja tullut pari purkkia syötyä, mutta lusikallinen vuorisuolaa jelppasi kramppiin.

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Niin mäkin luulin kun söin sellasia magnesium tabuja joidenka vaikutus oli vähän hiinä ja hiinä. Ihan vahingossa tämä tuote tuli yhden kerran mukaan. Sen jälkeen olen pitänyt huoli että niitä on. Parin kolmen päivän jälkeen kun olen ollut ottamatta on aamulla sellaset krampit pohkeissa että ne ei ole mitään luulotautia. Noita kun napsii säännöllisesti ei tartte kramppeja tuntea. Ohjeessa on kaks tabua päivässä mä otan vaan yhden iltasella nukkumaan mennessä. Mistä sen tietää jos aivot vaikka rakentaa sellaset krampit ilman tabuja. Olkoot vaikka sitten niin. Pääasia että ne auttaa.

6. Vs: Päivän :-(

Liikkuvat ihmiset sanovat että kalium on olennaisempi kuin magnesium täsä suhteessa.

7. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
  8. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
  9. Vs: Päivän :-(

Olen niin perseauki kun olla ja voi,rahaa on 20senttiä ja uutta tulee vasta huomenna ja ei ole muuta kuin tupakkaa ja kahvia. Pitäskö tehdä kuten Pätkä yhdessä Pekka ja Pätkä leffassa eli mennä kuvaamaan ihmisiä ja antaa lapun missä lukee että teidät valokuvattiin juuri,lähettäkää 5euroa niin saatte onnistuneen kuvan itsestänne.

10. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Rohkeesti dyykkaamaan.Oikeesti jos on kova hätä.

11. Vs: Päivän :-(

Toisaalta se hätä on vaan tämän päivän kun huomenna tulee rahaa,ja tääl ainakin Turun Suikkilassa kauppojen roskikset on lukkojen takana.

12. Vs: Päivän :-(

Posti toi Digikuva lehden mut ei rahaa. Ostakaa ny joku toi mun salama pois.

13. Vs: Päivän :-(

Niin, mites se lain noudatamisen tarve ja suojeltujen eläimien tappamisen kanssa olikaan? Ehkä tosian on ok että tiikerit norsut, sudet ja muut pa*t tapetaan kuleksimasta. Onhan se kuitenkin harrastus. Tappaminen. Jaloakin. Hienoa. Ylvästä.

14. Vs: Päivän :-(

Ja pohjanmaalla (?) oli joku piruparka tappanut itsensä kun oli ollut epäiltynä sudensalakaadosta ja putkassa pari päivää. Valtio kuulemma vei seudun ainoan harrastuksen pois.. Tyhmempi luulisi että tapauksessa oli mielenterveysongelmia mukana, mutta kyllähän toki valtio on syyllistynyt vainoon..

15. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Ei sitä tilannetta Turuust tai tampereelta tajua. stadilaista kultturelli porukkaa uskalla ei tähän edes ottaa esille:).Lapset ei uskalla liikkua omilla maillaan,elukat syödään.Pikkasen ne sudet verottaa hirvikantaa ja siitä hyötyä sylkäistävän karvan verran.

16. Vs: Päivän :-(

Voisiko joku osuuspankin tilin omaava lainata kymmenen euroa huomiseen asti? Tosiaan mulla ei ole kuin tupakkaa ja kahvia ja hirveä nälkä koska olen viimeksi syönyt 24h sitten. Maksaisin tosiaan huomenna takaisin ja pyydän vain kymppiä että saan edes makkaraa ja muuta ruokaa voin vaikka sit scannata kuitin et en ole ostanu tyhmyyksiä. Vetoan hyvään tahtoon. Tili on 570081-2138909  pliis kuolen kohta nälkään. Ei koskaan ole ollu näin huono tilanne aina on ollu jotakin kaapissa mut nyt ei mitään.

17. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Tänään lainasin juuri fb kauta eräälle sukulaiselle rahaa,aika sattuma.Tarjoa yleisesti esim 20 e lainaa 25 e-30 e takasi maksulla niin eiköhän onnistu joltakin.
    t kimo

18. Vs: Päivän :-(

Susien suojelijoiden ja itse susien esiintyminen taitaa olla kääntäen verrannollisia. Helppohan se on täältä kivikylästä huudella, että susia on suojeltava. Toista jossain pohjoskarjalassa, missä susi popsii koirat kopista.
    Kuten eräs työkaverini ehdotti; sudet voisi pistää karja-autoon ja kuskata hesperian puistoon, kun täällä helsingissä niistä niin tykätään ja kun kerran niistä ei kenellekkään mitään haittaa ole.