Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

Vs: Päivän :-(

Näinköhän joutuu ambulanssin tilaamaan. Ei auta morffa tahi teemutkaan, koskee niin perkuleesti selkään tuasen..

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Liikaa koneella,liike on lääke.

2. Vs: Päivän :-(

Kävin toissa viikolla magneettikuvissa ol tullunna taas kolmeen välilevyn välliin vuotoja..

3. Vs: Päivän :-(

Kohta loppuu tuo vitun 25 vuotta kestänyt kipu, kunhan sovitan 9 mm ohimoa vasten.
    Hyviä kuvia kaikille ja palataan astialle.
    Mä ammun ihteni!"

4. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Oikeesti tsemppiä sinne. Ei ampumiseen, mut muuten.

5. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Ihan hirveä vuodenvaihteen aika. Ennen joulua kuoli äitini ja uutenavuotena rakas Leila-koira katosi ja ilmeisesti on uponnut syvävylään. Kyllä ammatillisuus on välillä kovilla - hyvä etten tiltannut erästäkin puujalkavitsi-viljelijää..... Yleensä vedän auringon naamalleni ihan silkkaa määrätietoisuutta mutta nyt on pikkusen pinkeetä ja myönnän tehneeni sellaista mitä en ikinä ennen - revin yhden asiakaspalautteen, jossa en asiakkaan mielestä häntä kyllin hyvin huomioinut - oikein huolellisesti ja pieniksi palasiksi. V?^*%^N kusipää!

6. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Aurinkoa sinne.

7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Voimia elmäänne koko perheelle.

Itse asiakaspalvelua työkseni tekevänä joskus joiden asiakkaiden käytös on yliampuvaa ja tekis mieli tehdä jotakin, mutta parempi kun ei. Olen miettinyt että jos laittaisin takin reunaan mikrofonin joka nauhottaisi koko työvuoroni keskustelut ihan oman oikeusturvani vuoksi. Sillä olis muutamat asikastilanteet saannu varsin hyvin tutkailtua jälkikäteen. Tiedän tekeväni aitoa työtä täydellä sydämmellä joten sellainen mikki ei minua itseäni haittaisi yhtään.

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Kyllä asiakaspalvelu ottaa joskus voimille.
    Kannattaa pitää mölyt mahassa, sillä ilman asiakkaita ei ole sitten töitä.
    T Jukka

9. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Totta kai se menee näin.

10. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Voimia Piille porukoineen.

11. Vs: Päivän :-(

...lopu koskaan tää vuodenaika.

12. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Sanopa muuta! Tottakai lähes kaikki asiakkaat ovat todella mukavia, asiallisia/hauskoja/kivoja/normaaleja mutta aina joskus joku "helmi" saapuu paikalle, että jäljestäpäin vain ihmettelee että MITÄ Tapahtui!? - lähtökohtaisestihan suntautuu kaikkiin varsin tyypillisen aktiivisesti ja ystävällisesti ilman ennakko-odotusta.  Eikä mulle olekaan sattunut kuin muutama ikimuistoinen tapaus.  Tämä asiakaspalautteen repiminen - sekin asiakkaan lähdettyä - on kyllä "rajuimpia" reaktioitani ikinä - ei muhun tartu....Alkuvuosina mulla oli tyhjä pahvilaatikko tuossa ulkoeteisessä jota sain potkia ennen kotiintuloa ylimääräiset energiat pois, mutten mää enää tartte.

13. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Tästä muistui mieleeni eräs tarina yli 20 vuoden takaa.

Olin sähkötöissä ja teimme erästä kerrostaloa jonka oli piirtänyt varmasti joku aloittava piirtäjä kun lähes jokaisen tehtaalla tehdyn kivielementenin sähköputket piti piikkaamalla uusia kun ne olivat aivan väärissä paikoissa. Kamala työ. Työmaalla oli työmaakokous ja herrat kiertelivät siellä. Erään huoneiston jälkeen ne lähtivät seuraavaan ja meidän firman inssi jäi vielä katsomaan niitä piikkaus jälkiä. Hän ei koskaan hermostunnut eikä ikinä kiroillut. Hetken katsottuaan hän lähti pois ja potkaisi hyvin voimallisesti yhtä pahvilaatikkoa ja sanoin "Voi perketin perketi" meillä oli viereisessä huoneessa pokassa pitämistä. Olis ny ees kiroillu kunnolla.

14. Pii

Pii

4 011
    0
    0

No voi samperi! XD

15. Vs: Päivän :-(

Ampuvat perkele kaverin Joensuussa. No kohta saavat selkäsaunan takas..

16. Vs: Päivän :-(

Että Taru taas jaksaa,olen vuorokauden sähköpostin kautta kuullu käkätystä siitä kun hankkisin 5D kameran ja en muka ollu kysyny lupaa. Ja nyt sillä on joku ongelma mikä mun pitäs ratkasta ja se sano et en voi tulla. Selkeisin ilman Tarua paremmin oikea JUSTIINA PUUPÄÄ SEKIN.

17. markku55

markku55 Active Member

Mistä ihmeen Tarusta puhut?

18. Vs: Päivän :-(

Yks kaveri mikä luulee määräävänsä mua kaikessa.

19. Scorppari

Scorppari Member

114
    0
    16

TOS. vaivaa, ENMG-tutkimus olisi tulossa, särky vie jo yöunet ja kipulääkkeistä saa vaan tokkuran olon.