Vs: Päivän :-( Filmikuvaamisen ikävyys muistutti taas itsestään, tärkeä filmirulla pilalla vanhaksi menneen kemian vuoksi prkl!
Vs: Päivän :-( Voipi olla Itseäni lähinnä vituttaa se esim että jo 4 vuotias osaa luetella heti 20 "lelua" mitä toivoo ja tarvii. Hoidossakin on jo jumalauta 4 ja 5 vuotiailla kännykät yms. Kaikkee muuta tarpeelista mitä 4 ja 5 vuotias ei todellakaan tarvitse , kun lapset tulee kotio on helvetin ärsyttävää selittää miksi 4 vuotias ei esim tarvitse kännyykkä ja miksi muut saa mutta me emme tänäkin jouluna ostin lapsille yhdet lahjat ja vuoden mittaan sen mitä oikeasti tarvitaan. Muutamien tuttavien kersat eivät edes tiedä mitä leluja omistavat jos niiltä kysyy joulupäivänä mitä pukki toi, pääasia että niitä oli paljon.
Vs: Päivän :-( Sama homma. Ihailen työkaveria, joka on päättänyt miehensä kanssa, että lapsille ostetaan vain yksi joululahja. Ovat lapset tarkaan pohtineet, mitä oikeasti haluavat. T Jukka
Vs: Päivän :-( Tsemppiä kaikille, jotka yritätte oikeasti kasvattaa lapsianne ja ette ostele kaikkea mitä ne haluavat eivätkä välttämättä tarvitse. Niin meilläkin tehtiin, välillä otti lujille, mutta nyt ovat vähääkin tyytyväisiä nuoria aikuisia.
Vs: Päivän :-( Vanhemmuuteen kuuluu meriselvittämisen jalo taito, sujuvan supliikin ja pehmoisen hönötyksen täysi oppimäärä Terveellä järjellä ja rauhallisella käytöksellä saa kohtuu kirkkaan brenikan. (Been there, done that)
Vs: Päivän :-( Se on näin, se kuuluisa maalaisjärki käteen jos sitä on luoja syntymä lahjana antanut.
Vs: Päivän :-( Kyllä tämä joulu ottaa helvetin koville. Joka päivä joululauluja kotonakin jo marraskuusta lähtien. Joka päivä kaupan ruuhkaan (onneksi ruokaa) ostamaan. Joka päivä älytöntä suunnittelua kaikesta merkityksettömästä. Ei jaksa näin pitkään, ei vain kerta kaikkiaan pää kestä. Riittäisi kun olisi vain jouluaatto, riisipuuro ja joulusauna ja -ateria. Yksi lahja kullkein, joulukuusi voi olla. Mutta tämä älytön vouhotus tuota yhtä päivää varten täysin järjenvastaista. Vituttaa. T Jukka
Vs: Päivän :-( Meillä naisväki (joskus luulen että sitä on enemmän kun yksi) täpäji joulun kanssa ihan hermona silloin ku lapset oli pieniä. Nyt se on jo rauhoittunut vaikka vieläkin on joitakin perinteitä mitkä velvoittaa. Olen muutaman vuoden jo ostanut jokaiselle kirjan jouluna ja siinä on mun joulu. Siivoan hiukan ja jotakin touhuan hiukan. Olen aikaa sitten sanonut että tolla rahalla mikä jouluun menee voisi koko perhe matkustaa jonnekkin palmusaarelle. Pikkuhiljaa on lahjat ja kaikki vähenyt niin paljon että enään ei matkustaisi kauas, ehkä Nurmooseen. Joten Jukkis odota vielä jokunen vuosi niin tilanne rauhoittuu varmasti.
Vs: Päivän :-( Mun vaimo on jouluhullu, mutta eiköhän se hieman helpota vuosien myötä. Mä en vain jaksa, tämä kestää meillä niin kauan tämä jouluhössötys. TJukka
Vs: Päivän :-( Vituttaa. Pilasin maksani joulun. Melkein kuusi tuntia ilman alkoholia, mikä neuvoksi?
Vs: Päivän :-( Otan osaa! Meillä joulun huomaa saapuneista joulukorteista ja yhdestä paikkaansa vaihtaneesta punaisesta liinasta. Ei hösötystä. Toki vähän hieman joululaatikoita ja tortut. Yksi joululahja tuli: koiranpentu, 30 kg, ja kusisia hesareita riittää.
Vs: Päivän :-( Käyttäkää alushousuja.. Ei ole yhtään kivaa kun esinahka jää farkkujen vetoketjun väliin ... Raavas mieskin tuntee olonsa sen jälkeen aika heikoksi.. Ps. eikä edes ollut ensimmäinen kerta..