Vs: Päivän :-( Suurin ongelma on ollut vain yhden vessan olemassaolo. Ja jos molemmat päät tuuttaa niin sekään ei olen kivaa, että täällä päin maailmaa vessoissa ei ole lavuaareja.. On muuten ärhäkkä virus, hetkessä perhe + sukulaiset kanttuvei.
Vs: Päivän :-( Ei lavuaaria. Miten siellä kädet pestään vessassa käynnin jälkeen? Jos ei käsiä pestä runsaalla saippuavedellä niin se on noron paratiisi.
Vs: Päivän :-( Ihmettelenpä minäkin Lavuaarin virkaa vessoissa hoitaa wc-säiliöön huuhtelun jälkeen loriseva uusi kylmä vesi. Ikään kuin vesisäiliön päällä olisi pienen pieni lavuaari, jonne valuu hetken vettä. Saippuaa ei vessoissa ole. Hassua maassa (japani), jossa pöntöt on muuten sellaisia teknoleluja napista tapahtuvine takapuolen pesuineen (kunhan suuttimet on säädetty oikein käyttäjälle), yms... Isommissa julkisissa vessoissa on normaalit lavuaarit ja toisinaan jopa saippuapumput, mutta käsien kuivaamiseen pitää itsellä olla liina tms. Mukana.
Vs: Päivän :-( Tuntuu etta kohtuuttoman paljon joutuu kirjoittamaan -puolelle... Mutta noin kuukauden ikainen Nexus 7 otti ja veti kanttuvei niin ei paljoa ilostuta. Takuu on, mutta laitteen saa joskus ensi vuonna takaisin... Nykyteknologia, huh...
Vs: Päivän :-( Ahdistaa tää pimeys ja joulun odotus,ei edes kuvaaminen huvita kun noi samat talvikuvatkin on sen satakertaa otettu.
Vs: Päivän :-( Ostin reilu viikko sitten Rajalasta tarjoushintaisen Zeissin, kun niitä silloin siellä vielä piti oleman. Varastosaldossa oli kuitenkin virhe, saatavuustieto väärä, joten ei kun tuote tilaukseen 1-3 vko. Ajattelin että ok, saanpahan aika hyvällä hinnalla. Tänään soitin Rahalaan, että älkää vaan lähettäkö sitä objektiivia ennen uutta vuotta kun olen reisussa yli loppiaisen. Sanomatalon kameramyyjä-kloppi vastaa puhelimeen selvästikin ihmetyksestä soikeana kun _asiakas soittaa_. Selitän hänelle asiani kahteenkin kertaan. Annan tilasnumeron jne. Vastaukseksi hän sanoo, että katsotaan mutta "mitäs tälle nyt oikein voi tehdä". No minä tähän vastaamaan, että siellä teidän tietokannassa on varmaa joku tila huomautuksille. Kirjoita siihen, että lähetetään aikaisintaan loppiaisena. Vastaukseksi epämääräistä, että tämä-on-jo-menossa-ei-voi-mitään -mutinaa. Tuskinpa huoleni niin aiheellinen olikaan - kunhan ostamani objektiivi pääsiäiseksi tulee, niin olen tyytyväinen. Olisi kuitenkin antanut hienon vaikutelman asiakaspalvelusta jos myyjä olisi edes yrittänyt vastata pyyntööni kunnolla ennen kuin jättää asiani hoitamatta.
Vs: Päivän :-( Pari kertaa olen lähtenyt tiskiltä ja kävellyt Telefotoon, kun siitä kaupankäynnistä nyt vaan ei mitenkään tule mitään. Kerran tosin tilanne oli toinen, nuori myyjä esitteli käytetyn objektiivin asiallisesti ja kertoi sen taustatiedot. Kaupat syntyivät. - Riippuu hirmu paljon, kuka sattuu kohdalle. Osa n.s. "myyjistä" on selkeästi sopimattomia asiakspalveluun. Edes sitä "vaikutelmaa asiakaspalvelusta" ei pääse syntymään.
Vs: Päivän :-( Päällä käyden olen ostanut Rajalasta vain yhden tuotteen, tarjouksessa olleen salaman. Ja tästäkin on jo aikaa. Sittemmin olen muutaman kerran nettikaupan kautta heidän tarjouksiinsa sortunut, kuten nytkin kävi. Mutta odotukset asiakaspalvelusta eivät tosiaankaan olleet kovin korkealla, joten en ota tapahtuneesta itseeni. Ja eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu. Telefoto onkin ihan toisen sorttinen kauppa. Hesan reissuillani käyn siellä melkeinpä mielelläni.
Vs: Päivän :-( Kerran entiselle duunipaikalleni olin ostamassa Nikonin akkua Sanomatalon Rajalasta. Nuori myyjä kävi hakemassa akun kaapista ja jonglöörasi sillä kävellessään takaisin tiskille. Heitteli siis ilmaan ja kopitteli itselleen. Tuli vaan mieleen että jos se olisi pudonnut lattialle niin olisikohan hän silti yrittänyt myydä sen minulle vaikka näin koko shown? Tai ehkä hän olisi pistänyt sen sivuun ja myynyt seuraavalle.
Vs: Päivän :-( Sakemannin biilistä pamahti etujousi poikki ja taitaa iskarikin olla taasen kaput, kolina on mahtavaa(nyt en osta enää motonetin halpoja varaosia).. Perkuleen pakkaset..
Vs: Päivän :-( Tämä jokavuotinen avautuminen Vituttaa nää kaikki markkinatalouden pyörittämät "juhlapäivät" niin että pää meinaa ratketta !!! Jos ei olisi lapsia en viettäisi esim Joulua ollenkaan.