Vs: Päivän :-( Sattuneesta syystä mulla on 10 Elinkan skyport vastaanotinta ja 3 ehjää ja 1 rauska lähetin. Nyt luultavasti riittää.
Vs: Päivän :-( No joo se löyty. Kohta tulee postissa toinen joten mulla on kaksi sitten. Mun olis pitänny studiossani tajuta mutta en tajunnu, kun olen niin tyhmä. Olin nimittäin hetken aikaa kuvaillut kun yksi flässi alkoi puhaltamaan. Minä aattelin siinä kohtaa että "onhan näissä puhallin, no ei ole ennen alkanut puhaltamaan, no toi hunajakenno varmaan tekee vehkeen sen verran lämpööseksi että se johtuu siitä". Sitten äskön töissä tuli mieleen että oiskohan se lähetin mennyt työpaikan flässien laukkuun. Menin katsomaan ja kas kummaa olin laittanut sinne oman flässini ja työpaikan flässi oli tullut kotiin. Ja siinähän se lähetin oli mun flässissä teipillä kiinni kuten sen olen siihen joskus modannut.
Vs: Päivän :-( Olkapäässä ei ole ikinä ollut mitään vikaa. Kaatumisen jälkeen (kuvattu) romuna. Vakuutusyhtiön vastaus: ei ole syy-seuraus yhteyttä vaan johtuu sairaudesta...hmm. Melkein naurattaa kyllä. V-MS
Vs: Päivän :-( Monesti vakuutusyhtiöt kokeilevat vaan kepillä jäätä tuollaisten päätösten kanssa. Ja moni kai tyytyykin niihin. Kannattaa valittaa päätöksestä ja kysyä perusteita sille. Ja tarvittaessa uhkailla oikeustoimenpiteillä jos objektiivisen arvion jälkeen tuntuu siltä että siinä pelissä on mahdollista voittaa. Ihan mielenkiinnosta; mikä vakuutusyhtiö kyseessä?
Vs: Päivän :-( Lainaa kahvia, lainaa rahaa, lainaa autoa, käytätkö siellä ja täällä.. Tuletko kuvaamaan, autatko tietokoneen päivityksessä jne... Perkele! Nyt loppui sosiaalihuolto meininki osaltani. Ikinä ei keneltäkään saa mitään takaisin/kiitoksella ei paljon bensa kulujakaan kuittailla, täytynee opetella EI sana uudelleen.
Vs: Päivän :-( Ihan mielenkiinnosta; mikä vakuutusyhtiö kyseessä? [/quote] Tapiola. Ajattelin itse ihan samaa et kokeilevat automaattisesti jaksaako alkaa hoidella ja samaa sanoi ortopedi. Katotaan nyt rauhassa. Btw fillari on edelleen pajalla, tajusivat sentään pahoitella joten annoin armon käydä oikeudesta. Selitys oli että jarrukahvoja ei saatu tukusta eivätkä laittaneet mitään tilalle kuten yleensä on tapana...kun on niin hieno muuten ettei kannata laittaa paskoja. No joo... V-MS
Vs: Päivän :-( hirveä katsoa noita syksyn sävel kappaleita. Kaikki ovat matkittuja joistan vuoden-parin takaisista hiteistä. Nyt Mariska laulaa kappaletta, joka kuulostaa aika lailla Juha Tapion kappaleelt kaksivanhaapuutavaimikäsenytoli T ukka
Vs: Päivän :-( Kolmas päivä lääkekuuria ja käsi sen kuin punottaa ja pullottaa. Lääkäri sanoi tän helpottavan parissa päivässä.... No, mikä tässä on tylsistyessä ja miettiessä, että miten tuota speediä voi kantaa kun toinen käsi on kipeenä... Tai fieldiä ja jalustaa... Varsinainen fotoreissu. Plussaa siitä, että vakuutusyhtiö korvasi jo lääkärinyms. Kulut. Nopeaa toimintaa.
Vs: Päivän :-( Ns. kritittyjen palestiinalaisten kansanmurhan sivusta katsominen Aivan kuin jeesus olisi sanonut lasten murhaamisen olevan jees. Miten ihminen joka puhuu rakasta lähimmäistäsi käskystä, voi mieltää "jumalan kansan" tekemän kansanmurhan ja terrorin?
Vs: Päivän :-( Naapuri kävi teettämässä kuviaan. Satuin vilkaisemaan niitä....ja hitsit, meidän reilu vuosi sitten kadonnut leikattu kissa ollamöllötti tyytyväisen näköisenä niiden keittiön pöydällä! Ovat näköjään kaapanneet sen ja tehneet siitä sisäkissan, olishan se ulkona näkynyt kun tuossa 100 metrin päässä asuvat. Eihän siinä muuten mitään, mutta eläinlääkärille meni hukkaan nekin rahat. Aina kun kissaa käyttää eläinlääkärillä, ne katoavat, tavalla tai toisella
Vs: Päivän :-( Varastivat pihastasi. Soita Hannu Karpolle niin se tee jutun kissan ryöstöstä Pohjanmaalla.
Vs: Päivän :-( Uskonto oikeuttaa tämänkin. Kyllä siellä ammutaan molemmin puolin, mutta Israel toimii siirtokuntineen ja palestiinalaisten pakkosiirtoineen aikalailla samalla tyylillä kuin eräs keski-eurooppalainen valtio 30-luvulla... Vahinko pistetty kiertämään..
Vs: Päivän :-( Joo. Kyllä tääläpäin on sattunut kummia ennemminkin. Yksikin kynti mun kesantomaan, ei edes lupaa kysynyt ikk
Vs: Päivän :-( Maailman meno on huimaa joo. Pieni pää ei aina pysy mukana. Tänään oli fillari "valmis". Maksoin (kustannusarvio ylittyi vain 10%) ja ajoin 50m ja takas, ketjut lyö pahasti yli. Kaveri sitten voivottelemaan ja päivittelemään että ei se "penkissä" tollasta tehnyt. En ole koskaan ymmärtänyt miksi nää heput ei käy koeajamassa, ei mua haittaa se jos on hiukka pölyä/kuraa mutta kulkuneuvo saattaa olla suorastaan vaarallinen jos ei kaikki pelaa (nimim. motskarista jarrusatula irti huollon jälkeen). Taas odotellaan... Tosin italialainen satula tuli ja on paljon hienompi kuin odotin. Lääkitsen itseäni pettymykseltä öljylampun valossa oluen ja Lisa Nilssonin kera. V-MS
Vs: Päivän :-( Luulen tietäväni, mitä tarkoitat. Mutta oliko ne jotkut naamiohuvit, kun sanalla on vahva metafora myös lajiin, jota harrastetaan maskit päällä.