Vs: Päivän :-( Niinpä.. Mut kylläpä kailottaa kuuppaan, buranaa ja panacodia joutuu syömään urakalla... Täti veteli kaksin käsin pihdeillä ja painoi aika maukkaasti piätä penkkiin, niskat vain rutisi, ei hammas niinkään ;D
Vs: Päivän :-( Ahdistava ja masentava perjantai. Tämä lauantai vielä paljon hirvittävämpi. Miks hemmetissä elämän pitääkin olla näin tuskallista ja valotonta, lähes täysin toivotonta ?
Vs: Päivän :-( Joskus kauan sitten ollessani taidekesälukiossa, kirjallisuuden opettajamme Alli Hosiaisluoma antoi seuraavanlaisen ohjeen elämän varrelle: " Älä koskaan, älä koskaan unohda tuhansien aurinkojen olemassaoloa" Tällä ohjeella olen yrittänyt elää. Kapa
Vs: Päivän :-( Hienosti Kapalta, nappaan siitä murusen ! Pari viikkoa sitten selvisi, että rakas vaimoni on sairastunut vakavasti. Hoidot alkavat viikon kuluttua. Sekavat fiilikset, merkitykset muuttuu, aistit herkistyy, kaikkea tiirailee uudesta kulmasta. Lähelle on osunut monta kertaa muutaman vuoden sisällä, nyt sitten kohdalle. Hereillä ainakin ollaan ja valmiina tappeluun prkl !
Vs: Päivän :-( Tämmöinen taisi olla kyseessä... Se särky paikallistui lopulta sen avatun ja juurihoidetun hampaan viereiseen hampaaseen joka oikeasti oli tulehtunut. Ensimmäinen rassaus ei auttanut, piti vielä toistamiseen rassata juurikanavat tyhjiksi (tällä kertaa pääsi kolmanteenkin kanavaan käsiksi) tuli vielä rankka antibioottikuuri. Ja pois sitä ei vedetty, lääkepaikan kanssa taas odotellaan että milloin hammaskirurgille tulisi aika... Julkisen puolen hammashoidon ongelmat kai johtuvat rajusta resurssipulasta. Aikaa ei ole tarpeeksi ja tilannetta vain huonontaa se, että aikapulan takia tehdään noita väliaikaisia paikkauksia jotta saadaan potilas pois jonoista odottamaan muutaman kuukauden päästä tapahtuvaa varsinaista paikkausta. Eräs yksityinen hammaslääkäri ihmettelikin tuota kovin, paljoa lisätyötä ja aikaa kun sen lopullisen paikan laittamisesta ei tulisi. Ilmeisesti kuitenkin liikaa kunnallisen aikataulujen kannalta... Noidankehä pyörii.
Vs: Päivän :-( Mää olen ihan sitä mieltä että parasta resurssien ja ajan säästöä olisi tehdä heti hyvin. Sinun tapauksesi kaltaiset tilanteet ovat ihan liian yleisiä. On myös hyvin paljon hammaslääkärin asenteesta kuinka hän joko julkista tai yksityistä työtään hoitaa. Itsellä on (parin huonon kokemuksen jälkeen) vakiohammaslääkäri ihan julkiselta puolelta.
Vs: Päivän :-( Olen täysin samaa mieltä. Valitettavan yleistä vaan laajemmaltikin työelämässä tuo hutilointiasenne nykyään.
Vs: Päivän :-( Joo, ja tuota lyhytjänitteisyyttä tuetaan johdosta vahvasti. Muutenkin on tärkeämpää puukottaa muita selkään ja pedata omaa asemaa (eli kehittää ilmapiiriä ja tehokkuutta=yhteistä asiaamme, kuten Vapaavuori sanoisi) kuin keskittyä varsinaisiin töihin.
Vs: Päivän :-( Ostin lentokentällä kupin kahvia ja kameraan muistikortin täyttyneen tilalle. Maksoivat saman verran. Jollei muistikortti ollut aivan erityisen edullinen, niin kahvikuppi oli kallis. - No, jos ei niin ollut, niin sitten tietysti tämä kuuluisi osastoon
Vs: Päivän :-( Sellaista se on slummissa :-( Täällä on hyvin rauhallista, onneksi. Tänäkin yönä. Pitäisiköhän sinunkin asua Stadissa, PÄÄkaupungissa, jossa saa (halutessaan) uinua rauhassa ? Sinä pidät unia tärkeinä -olen ymmärtänyt- ja siksi onkin ihan karseeta, ettet voi niitä nyt nähdä :-(. Onko korvatulppia edes ? Tai eihän ne nuorison puliukko-opiskelua kuulemasta edes estä - se kun on mölyapinoitakin metelikkäämpää ... :-(. Otan osaa. Harkitse Helsinkiä ! _____________ Edit : No - tsoukit tsoukkina (epistä heittää huonoa huumoria toisen hädästä, tsori) - NYT käyt sanomassa niille että sulkee mölytoosat ja pitää turpansa öisin kiinni. Sillähän ongelma poistuu ? Itse olen joskus ollut vastaavassa jamassa, useammassakin kerrostalossa, ikävä kyllä. Pari kertaa on yritetty unensa (ja toisten unien) suojelijaa jopa väkivalloin vaientaa mutta aina on lopulta ratkaisu, toistaiseksi, löytynyt. Toivotan onnea ja unta.
Vs: Päivän :-( Se ois ranteet auki, jos pitäisi muuttaa KehäIII sisäpuolelle. Riittää että joutuu käymään töissä siellä.
Vs: Päivän :-( Itse asun juuri siellä, nipin napin, ei tää huono mesta ole, fillarilla pääsee nätisti duuniin.
Vs: Päivän :-( Voi vattu http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/10/1640413/lohikiintio-ei-pienene-puoleen
Vs: Päivän :-( Italialaiset taitavat olla samaa luokkaa niin sotilaina, talousmiehinä kuin metsästäjinäkin..... No, yleinen totuushan on, että lahjakkuus korreloi. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 09442.html"]http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288509909442.html
Vs: Päivän :-( Joo, menisi tasan jos suomalaisetkin ampuisivat taas paria tyttöä metsässä, vieläkin se on aika kuningas mustan humorin saralla kun tyyppi ampui naapurin tyttöä naamaan ja totesi että näytti ihan teeren perseeltä.