Vs: Päivän :-( Luontokuva lehdestä soittelivat ja haluaisivat julkaista erään kuvani lehdessä, mutta alkuperäinen rawi on jossain 0-100000 kuvan välillä ja missä lie kiintolevyllä/kenkälaatikossa.. Taitaapi jäädä julkaisematta, kunpa olisi aikoinaan tajunnut lajitella rawitkin....
Vs: Päivän :-( Vastaus: Etsimäsi tiedosto IMG_87239872387.cr on makuuhuoneen vaatekaapin ylähyllyllä, ruskeassa kenkälaatikossa, dvd:llä jonka pällä lukee sekalaista luontosälää.
Vs: Päivän :-( Himskatti...taas kesä valuu ohi siinä kun yrittää saada tehtyä töitänsä samalla valiten niistä ne mitkä voi siirtää tai jättää tekemättä.
Vs: Päivän :-( Voit mennä duunipaikalleni tuuramaan mua, jos aika käy pitkäksi. Mä voin sitten mennä vaikka ongelle
Vs: Päivän :-( Väliraportti: ydinjäte ei mahdu onkaloon.... Välillä tulee kyllä petetty olo.... sitä luottaa että ne isopalkkaiset kyllä osaa suunnitella ja kyllä kaikki vielä järjestyy. Mikäköhän paskakasa sitä tulee jätettyä näille lapsille. Jotenkin pidin äärimmäisenä pessimistinä erästä joka ohjeisti: "epäile aina".... Aattelin että eihän niin jaksa elää....pitäisi kai silti. Jotenkin vaan yrittää luottaa että näissä on substanssia kun kerran heidät on työhön valittu.....
Vs: Päivän :-( Älä ole murheissasi, kyllä ne sinne mahtuu. Tämä on vaan sitä politiikkaa, kun väännetään rahasta ja siitä kenelle se jaetaan.
Vs: Päivän :-( Toivottavasti. On kyllä mautonta käyttää tällaisia aseita kun juuri Talvivaaran ympäristöselvitysten raha/hyväveli - vaikutukset on tulleet mietintään. Ärtyneeksi näistä vaan tulee.
Vs: Päivän :-( Ja tieto lisää tietoa. Jos asteroidi uhkaa maapalloa,sitäen halua tietää ,mutta jos joku ryssii vaarallisia asioita niin se kuuluu kyllä tietää.
Vs: Päivän :-( No helevetti. Sekös mun laukusta olikin tippunut/otettu: Kaikki 77mm harmaasuotimet ja pyöröpolat -pakkaus. Huoh. Täytyy ottaa mukaan varapäreet. Mutta Parikkalaa kohti tänään kuitenkin. Kyllä minä nyt niin...
Vs: Päivän :-( Voi äly... Miten voi olla noin vaikea laittaa halpisprintterien teknisiin tietoihin, että voiko sillä tulostaa cd:n pintaan.
Vs: Päivän :-( Tuota kun ei tiedä. Itse olen aikanaan ostanut pari missä ei ole mainintaa, mutta paketissa kuitenkin on ollut työkalu cd:n printtaamiseen. Voi kun noissa olisi edes maininta, että kuinka paksua pahvia noista voi ajaa läpi, niin voisi tehdä virityksen.
Vs: Päivän :-( Oma laseri suuttui kun pyyhkäisin tenulla rumpua puhtaaksi. Ei ole sen jälkeen tulostanut kuin tyhjää paperia.
Vs: Päivän :-( Ei nyt yleisesti mikään tietty. Mulla on ollut tuossa pöydällä semmoinen vanha hp, millä olen printtaillut ihmisille annettaviin levyihin kuvan pintaan, nyt tuo alkaa tulla tiensä päähän ja pitäisi löytää korvaava. Ennen kävi samalla koneella kaikki, kun oli tuo epsonin 2880, mutta päivityksessä 3880:aan hävisi tuo mahdollisuus. Toisaalta pohdin, jos tekisi pahvista sellaisen cd-pidikkeen, minkä ajaisi tuosta 3880:sta läpi. Vaan kun se kohdistaminen ja mahtaakohan cd:n paksuinen kartonki olla jo liikaa.