Vs: Päivän :-( Kävi siel pollaritkin jo, eipä paljoa ryssät siitä välitä. Itse jos menee suoraa niin lähtee ovi kämpäst ja terveys sen myötä.
Vs: Päivän :-( Niinnojoo, ryssien kans on se kielimuuri. Mut "Tuntemattomas" sanottii, et "Lyijyä ne tottelee niikku muukkii ihiimiset." En vaa muista kuka sen tokas.
Vs: Päivän :-( Voithan antaa palveluita oman kielialueen huomauttajaksi. Taloyhtiö täällä kieltää omatoimisen poliseeraamisen. Hyvä niin, siltä vaikuttaa...
Vs: Päivän :-( Taloyhtiö(t) täällä myös antaa ymmärtää, ettei asioihin saa puuttua ilman isännöitsijän ja poliisin lupaa. Ei silti että olisin puuttunukaan, ku se on kiellettyy, mut silti.
Vs: Päivän :-( Bialettin nettikauppa on kökkööntynyt. Ei enää kaupan mokkapannuja, vain automaatti ja kahvinappeja.
Vs: Päivän :-( Vänrikki Koskela. "Eivät ne ole ihmistä kummempia nekään. Lyijyä ne tottelee niinkuin kaikki muutkin."
Vs: Päivän :-( Puuh, ehtii saada perjantaiksi uuden passin... Taudinkuvaan kuuluu että vanhoja passikuvia ei koneelta löytynyt, ja printterissä keltainen ja cyaani lopussa, eikä tuo Canoninketale suostu printtaamaan harmaasävyillä, vaika kuinka painelisi täppää..
Vs: Päivän :-( Sain vihdoin ihan oikeita töitä ja nyt tajusin, että ei tahdo enää aika riittää kameroiden kanssa puljaamiseen/kameralaukussa hengaamiseen. Ainakaan ihan niin hyvin kuin vielä viime viikolla kun olin semityötön...
Vs: Päivän :-( Montako passia sä oikein tarttet? Mulle on toistaiseksi piisannut yksi kerrallaan. Vai ramppaatko jatkuvasti vuorotellen Israelissa ja arabimaissa?
Vs: Päivän :-( Ei tiedä, olisiko parempi säästää ja joskus ostaa Zeissin 25/2.8 vai nikonin 14-24. Lisäksi sitä varten pitäisi myydä 20 ja 28 af-d nikkorit pois. T Jukka
Vs: Päivän :-( Vissiin se saakelin flunssa päässyt elimistööni. No, eipähän tartte sitte jonotella piikille.
Vs: Päivän :-( Sama vaiva täälläkin, saattaa olla kans ihan tavallista kausilentsuakin, että pitää ottaa se pinhole olkapäähän.
Vs: Päivän :-( Tänään piikitetty... vaan saas nähdä miten etenee. Käsi on nyt niin saatanan kipee ja yskittää vietävästi. Et silleen. Hymyssä suin.
Vs: Päivän :-( Kun ei ole milloinkaan (koputtaa tässä kohtaa puista päätään) tarttunut muutkaan kulkutaudit ja kausi-influenssat ja vesirokonkin sairastin armeija-aikana vain kolmella vesirakkulalla, niin en taida tuota rokotusta edes hakea. Kaupparatsuna laukatessa isolla alueella, yleensä matkalla törmää vaikka millaisiin pöpöihin, mutta aina vaan niistä selviää sairastumatta... vaikka joskus kyllä joutais vaikka huilata pedin pohjallakin ;D
Vs: Päivän :-( Oon ollut maanantaista asti kipeä, mutta siitä ei oo tietoa onko tää nyt sitä sikainfluenssaa, vai jotain tavallista. Sopivasti about 38C kuumetta, päätä särkee ja henki ei kulje... Nooh, kait tää tästä helpottaa joskus Eli nöf nöf vaan, jos sit menis taas sohvalle makailemaan!