Vs: Päivän :-( Viimeisin Firefox-päivitys; se kadotti fire-ftp:n kyvyn loggautua serverille ja kykynsä näytää tiedostot halutussa järjestyksessä.
Vs: Päivän :-( Rollikasta murtui kuiluetsimen akselia paikallaan pitävä osa. Ei voi korjata, kun ei tuohon malliin ole varaosia.. PRKL. Kuilun saa hitaasti avattua, mutta se alkaa sulkeutumaan hiljalleen, pitää avata ja keksiä joku metodi, millä pysyy auki. Voihan prkele
Vs: Päivän :-( Kuiluja on kyllä siellätäällä ilman kameraa. Itse sain juuri Suomesta (!) käyttämättömän F:n kuilun GX:ään alkuperäisessä varaosapussissaan. GX:ssä kun ei ole urheiluetsimessä peiliä sekä luuppia takaseinässä. Nyt on. Samassa paikassa (toverimme "Himmennin") oli m. mm. 3,5 E:n laukku, se lähes käyttämätön. T. K.
Vs: Päivän :-( Ei se vika ole kuilussa, vaan rungossa: Rungon osa, jossa on kuilun avaamisakseli ja vastajousi kiinni, on hajonnut. Ei siis auta, vaikka vaihtaa kuilua. T Jukka
Vs: Päivän :-( Voiko osan teettää? Tai liimata kasaan? Nykyäänhän saa vaikka mitä ihmeliimoja teollisuuspuolelta.
Vs: Päivän :-( luulis ammatti sorvarin hetkessä pyöräyttävän? Liimaus vois tosiaan olla vaihtoehto. http://www.loctiteliima.fi/index.php?page=metalli
Vs: Päivän :-( Tänään saa kyllä joku äiti kiittää tyttärensä hyvää tuuria! Mulla oli vihreät valot ja vasemmalla kaistalla iso pakettiauto vieressä... olin kiihdyttämässä kun aivan auton editse sujahti sellainen 12-14v tyttö pyörällä.! Ensin vaan sydän läpätti kymmenen minuuttia,mutta kieltämättä tulin ärtyneeksi kun toivuin järkytyksestä!
Vs: Päivän :-( On niitä näinä muutamana päivänä ollut vaikka kuinka: mulla yksi koiranomistaja juoksi suoraan auton alle, onneksi sain jarrutettua että koiraa sai repiä tsyylarin alta, ei koiran omistajaa... kolleegalla juoksi nuori tyttö kahden auton välistä ( ei suojatietä) suoraaan alle, samaten hyvät refleksit pelasti, tyttö vain nauroi mennessään ja vilkutti. On ne tytötkin saaneet tuota mahla annosta näköjään kalloonsa, eivätkä vaan holtittomat kukonpojat.
Vs: Päivän :-( Lukijan kuvat kunniaan http://www.satakunnankansa.fi/KiekkoKan ... dassa.html"]http://www.satakunnankansa.fi/KiekkoKansa/1194741334878/artikkeli/jarkyttava+virhe+mm-areenalla+breivik+poseeraa+leijona-paidassa.html
Vs: Päivän :-( Ihanaa.. Olin aamulla kuikkia kuvaamassa kosken harjanteella, yksi väärä askel märällä kivellä ja poks. Oli amppari miehilläkin teluaminen, kun meikäläinen piti saada pois jorpakosta ja kävelysillan läpi.. Nyt on vasen koipi kipsissä seuraavat 4-5 viikkoa.. Prkl! Ja kuka sanoikaan, ettei valokuvausharrastus ole vaarallista, muihin lajeihin verrattuna ;D
Vs: Päivän :-( Kukapa kunnon kamerankäyttäjä ei uhraisi terveyttään hyvän kuvan takia. Tekeväthän jotkut tuollaista jopa jonkun esineen maaliin saattamisessa. Paranemisia. kapa
Vs: Päivän :-( Tattista. No onneksi lääkäri antoi kunnon dropit, ei ainakaan koske ja fiilis on korkealla..
Vs: Päivän :-( Kauden ensimäinen akseleita myöten kiinni jäänti tuli sitten tänään. Oli päässyt tuttu metsäautotie vähän pehmeään kuntoon ja siihen sitten uitiin kiinni ja kunnolla. 4h tunkkasin ja kaivoin autoa ylös. Siinä oltiin sitten jo sen verran myöhässä, että kojuun ollut enää asiaa ja piti palata nukkumaan mamman viereen.