Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän :-(

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 28 Maaliskuu 2007.

1. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Päivän :-(

Mä kävin parturissa. Partatupsussa antaa olla, jos edes näyttäisi vanhalta ja viisaalta (= keski-ikäinen normiläskerö).

2. Vs: Päivän :-(

Jaahans, hajosi filmiskanneri. Oliskohan tää filkkakuvaus sitten lopultakin tässä.

3. Vs: Päivän :-(

Tuli eilen lopetettua tupakanpoltto ja jumalauta mikä päänsärky nyt päällänsä... Ei auta purkat ei buranat eikä mitkään maailman ropit.

4. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu 2019
  5. Vs: Päivän :-(

Joo en tiedä mistä johtuu mutta 20 vuoteen mulla ei oo särkeny päätä. Kahteellaan tippuuko pää ennen kun meen kessulle ;)

6. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

7. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Juu, vähän verisuonet pääsee laajeneen kun myrkyt ei kutista suonia. Ohi menee kyllä. Veri on harvinaista herkkua päässä monesti, joten ole vaan iloinen.

8. Vs: Päivän :-(

Voi hyvinkin särkeä, särkeehän kahvin lopettaminenkin nimenomaan päästä. Ja tenun...

9. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

10. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

On siitä yhteen - tupakanhimoon ;)

11. Vs: Päivän :-(

Niin mitäpä ihminen ei tekisi uuden 8x10 palkin eteen... Tämä on tälläinen itselle annettu porkkana jota mietin aina kun tuota ah aina niin ihanaa röökiä tekee mieli...

12. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38

Ompas. Jäykkään paskaan. =) Varmaan latekin lähipäivinä huomaa, että se tupakointi piti huolen, ettei koskaan tarvinut rautakankea vääntää.

Mut tsemppiä vaan lopetukseen. Elämä maistuu ja tuoksuu paljon paremmalle ilman röökiä.

nimim. sunnuntaina 2 vuotta ilman.

13. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Heh...kiva kuulla että joku muukin on niin yksikertainen että tarvitsee porkkanan lopetaakseen. Itse lopetin aikoinani juuri porkkanan avulla. Nyt jälkikäteen se jopa naurattaa. Mutta mä halusin niin jumalattomasti moottoripyörää että päätin lopettaa ja ostaa niillä rahoilla pyörän. Sen tein ja sitä rataa. Nyt ei ole enään ku polkupyörä. Oneksi en loukanu mopolla ku hiukan vasenta olkapäätäni vain.

14. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
  15. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Sähkönsiirtäjänä toimiva paikallinen sähköyhtiö ilmoitti että ovat tehneet ATK-VIRHEEN, jonka johdosta sähkölaskuisiin ei lähes vuoden ajalta ole tullut siirtoveloitusta mukaan.
    Nyt tulossa on huomattava lasku.

Eli sähkölaskutkin pitäisi osata tuplatarkastaa itse käsin?

16. Vs: Päivän :-(

Flunssa/Räkätauti senkun vaan jatkuu.

17. Vs: Päivän :-(

Pyydä nyt ainakin toinen vuosi maksuaikaa, miksi sitä kaikki kerralla maksaisi...

18. Vs: Päivän :-(

Helvata näitä nykyajan laitteita. CD uuden tietsikan asemaan ja soittoaa. Päpäpä pä pä pä.. ja sitten telkkarin dvd-soittimeen ja suurr surr surr päääpääpää sur surr surr suur... Tosi monta uutta levyä ei soi, ei dvd eikä cd. Aijempi tietsikan soitin sentään soitteli nekin, joita tuo töllöön kytketty LG ei, mutta tää uusi asema on ihan hanuuren. Oliskos mitää soittosoftaa, mikä osaisi kerätä dataa puskuriin tarpeeksi, eikä tarvitsisi aseman tietty pärrätä noita miljoonia kierroksiakaan.

Olisihan se aika helppoa tehdä mp3:t noista ja soittaa mutta tyhmä kun on se levykin...

19. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Itse maksu ei riso niin pahasti, enemmän risoo tää meininki että pitäisi jokainen lasku osata tarkastaa itse ettei tule liika- tai alisuorituksia.
    Ennen riitti että osasi varoa veromätkyjä...