Vs: Päivän :-( Mä kävin parturissa. Partatupsussa antaa olla, jos edes näyttäisi vanhalta ja viisaalta (= keski-ikäinen normiläskerö).
Vs: Päivän :-( Tuli eilen lopetettua tupakanpoltto ja jumalauta mikä päänsärky nyt päällänsä... Ei auta purkat ei buranat eikä mitkään maailman ropit.
Vs: Päivän :-( Joo en tiedä mistä johtuu mutta 20 vuoteen mulla ei oo särkeny päätä. Kahteellaan tippuuko pää ennen kun meen kessulle
Vs: Päivän :-( Juu, vähän verisuonet pääsee laajeneen kun myrkyt ei kutista suonia. Ohi menee kyllä. Veri on harvinaista herkkua päässä monesti, joten ole vaan iloinen.
Vs: Päivän :-( Niin mitäpä ihminen ei tekisi uuden 8x10 palkin eteen... Tämä on tälläinen itselle annettu porkkana jota mietin aina kun tuota ah aina niin ihanaa röökiä tekee mieli...
Vs: Päivän :-( Ompas. Jäykkään paskaan. =) Varmaan latekin lähipäivinä huomaa, että se tupakointi piti huolen, ettei koskaan tarvinut rautakankea vääntää. Mut tsemppiä vaan lopetukseen. Elämä maistuu ja tuoksuu paljon paremmalle ilman röökiä. nimim. sunnuntaina 2 vuotta ilman.
Vs: Päivän :-( Heh...kiva kuulla että joku muukin on niin yksikertainen että tarvitsee porkkanan lopetaakseen. Itse lopetin aikoinani juuri porkkanan avulla. Nyt jälkikäteen se jopa naurattaa. Mutta mä halusin niin jumalattomasti moottoripyörää että päätin lopettaa ja ostaa niillä rahoilla pyörän. Sen tein ja sitä rataa. Nyt ei ole enään ku polkupyörä. Oneksi en loukanu mopolla ku hiukan vasenta olkapäätäni vain.
Vs: Päivän :-( Tälläkin kaverila tupakat tainneet loppua? ;-) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sq-Tqf_UnFo
Vs: Päivän :-( Sähkönsiirtäjänä toimiva paikallinen sähköyhtiö ilmoitti että ovat tehneet ATK-VIRHEEN, jonka johdosta sähkölaskuisiin ei lähes vuoden ajalta ole tullut siirtoveloitusta mukaan. Nyt tulossa on huomattava lasku. Eli sähkölaskutkin pitäisi osata tuplatarkastaa itse käsin?
Vs: Päivän :-( Helvata näitä nykyajan laitteita. CD uuden tietsikan asemaan ja soittoaa. Päpäpä pä pä pä.. ja sitten telkkarin dvd-soittimeen ja suurr surr surr päääpääpää sur surr surr suur... Tosi monta uutta levyä ei soi, ei dvd eikä cd. Aijempi tietsikan soitin sentään soitteli nekin, joita tuo töllöön kytketty LG ei, mutta tää uusi asema on ihan hanuuren. Oliskos mitää soittosoftaa, mikä osaisi kerätä dataa puskuriin tarpeeksi, eikä tarvitsisi aseman tietty pärrätä noita miljoonia kierroksiakaan. Olisihan se aika helppoa tehdä mp3:t noista ja soittaa mutta tyhmä kun on se levykin...
Vs: Päivän :-( Itse maksu ei riso niin pahasti, enemmän risoo tää meininki että pitäisi jokainen lasku osata tarkastaa itse ettei tule liika- tai alisuorituksia. Ennen riitti että osasi varoa veromätkyjä...