Vs: Päivän :-( Minunkin. Kesällä 1987 Länsi-Savossa. Sillä oli aina sikari hampaissa, niin keikoilla kuin pimiössä. Mohikaanille täytyy toivottaa rauhallisempia otteita jatkossa!
Vs: Päivän :-( Skeittilautoihin tarkoitettua grippiä liimaamaan purkkeihin. =) kosteana noi tankit on melkoisen liukkaita.
Vs: Päivän :-( Mulla on tuollainen iso Paterson tarpeettomana. Jos siitä parikymppiä ja pkulut... Laita yv:tä jos kiinnostaa.
Vs: Päivän :-( Kaksi kuvaani valittu pohjanmaan valokuvanäyttelyyn ensi kesäkuussa sanomataloon. Hyvä minä...heh. EDIT: Väärä osasto...siirsin tän tiedon hymypuolelle.
Vs: Päivän :-( Pappa betalar.. Nyt on tyttärille ja papallekkin uudet kamerat hankittu... Pappa nauttii seuraavan kuukauden kaurapuuroa..
Vs: Päivän :-( Maukkaan näköisiä safkoja, mutta en nyt just tolle ehtoolliselle muuten haluaisi osallistua... http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ution.html"]http://www.dailymail.co.uk/news/article-2111451/Death-row-meals-Henry-Hargreaves--The-bizarre-suppers-ordered-inmates-ahead-execution.html
Vs: Päivän :-( Ihanaa.. Astiakaapista petti hyllynpidekkeet mökillä... Nyt on yhdeksän vuoden epäonnet lattialla pirstaleina... "latoo" kirosanoja perän jälkeen hän...
Vs: Päivän :-( Erääsää blogissa lukee näin: "Brotherukset sun muut mogulit eivät tällaista blogia lue eli katso. Taidetaan kahdestaan tätä vetää. Sinä olet ainoa kommentoija ja minä ainoa ylläpitäjä." Minä en ollut tuo kommentoija, mutta kun kommentoin, niin ei ylläpitäjä laittanut esille. Journalismin totuutta kai tämä? kapa
Vs: Päivän :-( Eikös se ole vain 7 vuotta, ainakin laulussa 'superstition' Stevie Wonder lauletaan että,: "Thirteen month old baby, broke the lookin' glass, Seven years of bad luck, good things in your past " T Jukka
Vs: Päivän :-( Sirpaleet tietää onnea, että lotto vetämään - lookin´glass - peili taas seitseman vuotta epäonnea. Jos astiasi eivät ollet peiliä....
Vs: Päivän :-( Näyttää siltä, että tällä kertaa Puusan kritiikkiin voi yhtyä. Tuo lienee seuraava buumi sitten oman selän kuvaamisen jälkeen? Sitä ilmaisua ja tuskaa ja taiteilijan oman itsensä peliin laittamista?
Vs: Päivän :-( Menin sitte sekaantumaan canoniin vaikka laukussa olis läjäkaupalla nikontavaraa, otin vanhan EOS-rungon. 30 kuvan rullassa oli kymmenen kuvaa ja niiden väleissä pitkät pätkät vaan tyhjää.
Vs: Päivän :-( Kävin läpi noin 150 rullaa diaa... Siinä kyllä näkyy ikävästi kuinka vielä jonnekin 2000-luvun puoliväliin tai vähän pidemmälle kuvien sävyt olivat nätit, sen jälkeen magenta värivirhe on ollut yleistymään päin. Kiitos huonontuneiden kehityspalveluiden
Vs: Päivän :-( Prskele. 4 päiväsakkoa kun vedin vähän ylilämpöisistä liikennevaloista läpi. Vaan oma mokahan tuo, kenenkäs muunkaan