Vs: Päivän :-( Peltikatto? Näyttävät naapurit heiluvan kolan kanssa tiilikatoillaan. Tuplatyöhän siinä. Fiksu rakentaisi sisäänkäynnin talon päätyyn, eikä lapeseinän keskelle, kuten meillä. Huh....
Vs: Päivän :-( Meillä on kuistit päädyissä, joten sikäli ei ongelmaa. Talo on vaan rakennettu sen verran lähelle tontin reunaa, ehkäpä 3 metrin päähän siitä, että katolta voilla luiskahtava lumi linttaa pensasaitaa.
Vs: Päivän :-( Käsittämätön flunssa/influenssa/räkätauti/ripuli jne. ollut koko viikon. Eikä helpota yhtään. Kyllä nyt ottaa pattiin.
Vs: Päivän :-( Ole onnellinen... meillä tuo röykkiö on ulko-oven ja auton välissä. Aamulla pitää tovi lapparoida, että vaimo pääsee töihin... (Onneksi ei sentään itse tarvitse lähteä
Vs: Päivän :-( Helsingin kantakaupungissa autoilu on saanut jännittäviä muotoja. Varsinkin Kalliossa on hyvä miettiä varareitti kohteeseen jos tien tukkiikin parkkiin yrittävä, mutta lumeen juuttunut auto. Ei ole mukava peruuttaa sata metriä lumisohjossa...
Vs: Päivän :-( Ei löydy 1.8" IDE-kovalevyä mistään, ainakaan Cruzissa, Verkkokaupassa ja Huuto.netissä ei näytä olevan. Tietääkö kukaan, mistä kannattaisi kysyä? Pitää olla 1,8-tuumainen, ei saa olla SATA.
Vs: Päivän :-( "Keskustapainotteinen vaihtoehto keskittää valaistuksen kuvan keskelle, ja siitä on hyötyä teleobjektiivia käytettäessä. Tasainen hajottaa valon tasaisesti koko kuva-alueelle, mistä on hyötyä ryhmäkuvia otettaessa. Vakio-tilassa tehon ja valon jakautumisen tasapaino on vakio." Lainaus on siis Nikonin salaman SB-900 esittelystä. Pitäisikö minun ymmärtää, mitä tuo kolmas vaihtoehto tarkoittaa? Kumpi on tyhmempi, minä vai esittelyn kirjoittaja?
Vs: Päivän :-( No, ehkäpä noittenkin kirjoittajia Herra armahtaa, "sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät". Eiks sekin ole joku peruste?
Vs: Päivän :-( Miks helevetis pitää sanoo suamen kiäles et käyttö-ohje???Missä on mun öljy-auton käyttö-ohje? Käyttöohje on se sana, ok, voi aiheuttaa onkelmii lukivikasel, mut se on kummiski käyttöohje. Vai onks tässäki kahdeksan-millinen-lasi?
Vs: Päivän :-( Jos viitsii jostain helevetin polttoväliasian mainintatavasta nillitellä kybällä besserwisserinä, mutta yhteen-kirjoitus-asiat ovat ala-asteen (toi oli muuten oikein, tiedoksi vaan) lapsen tasolla, lienee sopivampi a-va-ta pul-lo ja juo-da...
Vs: Päivän :-( Kyllä vituttaa. Tänään postista tuli vihdoin ja viimein tilaamani Elinchromen salamasetti. Yksi kirristyskahva oli uudessa paketissa rikki jo valmiiksi.
Vs: Päivän :-( Niinpä. Odotten nyt vastausta palautanko koko setin takasin vai tuleeko sieltä uusia osia.
Vs: Päivän :-( Noi hajoaa kummiskin muutamassa viikossa. Loppupeleissä ihan sama, ovatko tullessa ehjiä.