Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Canon F-1 filmikamera, Kenko SL-39 72 mm objektiivi, Vivitar 283 salama, Billinghamin kameralaukku

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Westerberg, 15 Huhtikuu 2024 klo 14:04.

    Hei,

    edesmenneen isäni, joka oli lehtimies, kuvauskalustoa. Käytetty lienee viimeksi 90-luvulla. Ostettu 80-luvulla?

    Olen ajatellut niin, että säilyttäisin nämä muistona, mutta olen tullut siihen tulokseen, että joku harrastelija voi saada näistä enemmän irti. Minulla ei ole osaamista tämän alan jutuista. Selkeästi näillä kamoilla laukkuineen jonkin verran arvoa on. Kameraan kun katselee "kuvausaukosta" niin pölyä ja roskia näkyy.

    Osaako joku antaa arviota, miten tällaisia kannattaa lähteä myymään ja mistä hintaluokasta puhutaan? Kiitos paljon!
     
  1. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 185
    5 807
    113
    Helpoimmalla selviät, jos viet koko läjän Kamerastoreen Tampereelle tai Sanomataloon ja katsot mitä maksavat, säästyt renkaanpotkijoilta ja jälkipuheilta. Suuria summia ei kannata odottaa.