No on siinä eroa entiseen ...kirjoita osoite ja oma ja lappu kylkeen mutta puhut myös totta niistä pakettikokoineen ym...kuka ne muuten mittailee
No mää muuten mittailen jotta tiedän paljonko maksan. Muuten menee vaikeaksi kun vie paketin automaattiin tai tiskille. (Tai jos tiedät ettei ne mittaa omalla tiskilläsi, niin sittenhän se toimii sillä hinnalla, minkä oot maksanut. Automaateissa ei oo kuin 5mm ylimääräistä lokeroissa.) (ed. Ai i niin! Jokin mittaus kuitenkin on jossain vaiheessa. Seurannan aikana sinne ilmestyy tarkat mitat ja vaikka oli vähän yli maksetun, ei siitä mitään seurannut.)
Se on ihan turha nyt siinä vinoilla kun itse on jäänyt -jälleen- jankkaamisesta nalkkiin. Kyynmällimies...
Olen muuten joskus huvikseen maksanu laskun silleen että maksan "vahingossa " joku max 50 senttiä yli....ei tullu korjausta
Kokonaisvaltinen nautinto on tärkeämpi kuin saalis. Täydellisesti toimiva kela, vapa, vene ja moottori takaavat tämän nautinnon. [Ambassadeur 5000 CDL | Hardy Graphite Spinning 10’ | Kimitoekan | Yamaha F4]
Saan tällä viikolla Df:n takaisin korjauksesta. Halpahan tuo JAS-keikka ei missään nimessä ollut, mutta jospa tuo valokuvauskone nyt taas eräitä vuosia toimisi eikä tuon ehjäyksen hinnalla olisi saanut käytettyä. Topi
Pukille on vihdoinkin löytynyt joukkue ja valmentaja, jotka sopivat hänen pelityyliinsä. Niin vaan Chelseatakin vastaan maali ja maaliin johtanut syöttö. Champparissa 29 maalia ja heti kolmessa ensimmäisessä Valioliigamatsissa viisi byyriä! Ronaldokin olisi tarvinnut tuohon maalimäärään 50-60 rankkaria, Teemu ei ensimmäistäkään. Olen kerran jutellut Teemun kanssa. Hän on aivan poikkeuksellinen persoona noissa ympyröissä. Aidosti vaatimaton ja lämpimän ystävällinen Kotkan poika, joten hänelle suo mielellään onnistumisen. Poikkeuksellisen ihminen ja kertakaikkisen hieno pelaaja!
Kylmäsavustusta harjoitellaan. Demoversio pienellä purumäärällä, lähti hyvin kytemään .Kohta kun kelit viilenee niin lohi saa kylmäsavun
En muistanutkaan miten rauhallinen ja puhdas on tämä Virtasalmi Hyvää syyskuuta aurinkoisissa merkeissä
Voi hyvän tähden. Näköjään todellakin satiiri ei ole enää mahdollista koska ne tekevät sen itse. Potilasturvallisuuskeskus nimettiin No-harm Centeriksi, Kotimaisten kielten keskus hermostui ja nyt nimeä muutetaan En oikein tiennyt itkeäkö vai nauraa. Ja sitäkään en tiennyt, että Hippokrates kai sitten kirjoitti englanniksi.
No ainakin Kotus kerää pisteet kotiin. Näytti taas hyödyllisyytensä. No-Harm Center on epäonnistunut nimi Ei tuollaista oikein uskoisi todeksi mutta Vaasa selittää. Ruotsinkielisiltä tulee välillä outoja juttuja. Täällä Karjaallakin sen huomaa suomenkielisistä kadunnimistä monesti. Joukossa on aivan kieli poskessa väännettyjä. (ed. Ehkä kuitenkin jonkinlaista pyrkimystä paikalliseen kaksikielisyyteen kuin kieli poskessa. Turhaan tulisi kahdet kovin erilaiset nimet teille. Siksi yksinkertaisempaa Borgmästarsgatan, Borgmästarsinkatu yms. Mutta on tuolla melko hauskojakin joukossa..)