Vs: Päivän =) Jee, Ateenareissurahaa tuhlattavaksi ;-D Sopii hyvin kun myyty zoomi tuli takaisin, budjetti kun oli yli 500e yllätysmiinuksella ;-]
Vs: Päivän =) Kyl Tän päivän =) on se, että tuli eilen eksyttyä puolivahingossa työhaastatteluun (piti käydä vaan kyselemässä eräästä avoimesta paikasta). Hyvin meni, parin viikon päästä selviää jos vaikka vaihtais taas duunia. Firma tietysti pysyis samana, mut kuitenkin.
Vs: Päivän =) Onnittelut, vaihtelu virkistää olipa sitten sukkien vaihtaminen toisesta jalasta toiseen vaikka ne ei olisikaan omat..
Vs: Päivän =) Palasin just Suomeen ihmettelemään sitä, että miksi kukaan tänne on koskaan tullut ja sitten jäänyt. Tänään menin ikihämärään metsään kävelylle ja sain sisäpuolen synkkaamaan olosuhteisiin. Nyt meneekin sitten ihan hyvin. (Ainakin seuraavaan karkumatkaan saakka.)
Vs: Päivän =) Heräsin, ei krapulaa.. (eilen oli linjan saunailta) .. olin syönyt muija evästarpeet yöllä, mutta ei se kovi vihanen ollut,kun oli mulle ladannut kahvinkeittimen valmiiksi.. Hyvä nainen, hyvä aamu.. oho,kello on kolme..
Vs: Päivän =) Kävin viinikaupassa ja meinasin ostaa, ihan sokkona ja koemaistelematta, houkuttelevannäköisen pullon Spätburgunderia iltapuhteeksi. Viinikauppias ei tuota ostosta kuitenkaan hyväksynyt vaan myi puoliväkisin toisen pullon. Hänen mielestään tuo ensiksimainittu ei ole ollenkaan minun makuuni. On tainnut naama kulua tuossakin puodissa.
Vs: Päivän =) Printtasin kuvan jonka otin Ranskassa. Nikon + iso800 on aika huono yhdistelmä, mutta paljon työn jälkeen tuo itseasiassa näyttää inhimilliseltä ja kokokin on A4. Jeah! *tanssii*
Vs: Päivän =) Mä nukuin ;D ja nyt olen naurettavan onnellinen! Sen kunniaksi repäisen ja menen hakemaan tuplakaakaon!
Vs: Päivän =) Mä ostin kaksi pipoa pari viikkoa sitten, toinen on sitten nyt tullut luottopipoksi. Ja aika on alkanut hellittää ja muistot jäädä sellaiset positiiviset. Levätköön rauhassa mun lakkaani piponi missä kaukana sä ootkin sit. Toisekseen tässä viime viikolla oli positiivista kun maanantaina oli yksi pointteri kateissa koutaniemellä, maanantaista asti ollut ja keskiviikkona sitten, kun oli itsenäisyyspäivä niin itse pääsin mukaan, muodostettiin etsintäpartio (tai rivi, kuten armeijassa) joilla haravoitiin metsää. Vaikka se ei sitten löydetty niin iltasella se oli löytänyt kotiansa, tassut verisinä tosin eli on aika pitkät matkat käynyt. En tiedä oliko mitään hyötyä sitten etsinnästä tai hajuista mitä on jäänyt mutta positiivinen fiilis jäi kun illan tosiaan kruunasi se koiran pääsy kotia. Näin sekavasti selitettynä. Pointti on että kyllä se on hirmusen tärkeää että kun tärkeä asia itselle löytyy, sitä ei voi uskoa miten tuskallista on kun kadottaa jotain itselle arvokasta ennen kuin se tapahtuu. Nukkuminen kaunistaa ulkoisesti, kaakoa kaunistaa sisäisesti vai kumminko päin se menikään. =)