Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. Dr.Jalopeno

Dr.Jalopeno Well-Known Member

1 523
    345
    83
    Vs: Päivän =)

Tänään alkaa ja kuvaamista riittää koko vkl:ksi http://www.imk.fi/2016/fi/
    Pitää jo hyvissä ajoin karata oikeista töistä ja lähtee laittaamaa kamoja valmiiksi.

Kahteen eri pyörään saan GoPro:kin kyytiin

2. Dr.Jalopeno

Dr.Jalopeno Well-Known Member

1 523
    345
    83

Kaikkea sitä sapista löytääkin :)

Koko henkilökohtainen koulutushistoria tähän päivään saakka...

No eihän siellä kaikkea ole, mutta suurin osa kuitenkin. Just kattelin mitä kaikkea sitä on -99 vuodesta alkaen käyny. Suurin osa jo unohtunut ja saa ollakin. Paljon on muuttunut 17v aikana laitteetkin. Sitä on tullut monta kymmentä päivää Metso/Valmet automaatio suunnittelu - ja ylläpitokursseillakin istuttua. Tossa pieni pätkä alkuvuosilta...

Liitetyt tiedostot:

3. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

22 977
    3 402
    113

Yhden päivän (taisi olla viime viikon keskiviikko)  radiossa toisteltiin kerran tunnissa (tms.)  Sipilän haastattelua, jossa hän selitti varsin tiukasti, että  "kyse ei ole lisäleikkauksista, vaan kustannustason alentamisesta".

Onhan se nyt ihan väärin moittia hallitusta "lisäleikkauksista" kun kyse kerran on vain "kustannustason alentamisesta".

4. Vs: Päivän =)

Näinpä, Stubbiakin ymmärrettiin väärin kun hän valehteli, hän vain sanoi eri luvut!

5. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 218
    405
    83

Viime viikonloppuna poltin kesämökin portailla istuen ensimmäisen sikarin keväisen infarktin jälkeen. 45 minuuttia paikallaanoloa, luonnon ääniä ja sikarintuoksua. Kyllä mä tiedän, että tupakanpoltto on itse perkeleestä eikä siitä saa antaa positiivisia lausuntoja, mutta kyllä mä nautin... josko ensi viikonloppuna taas yksi, tai piipullinen veneessä järvellä (joka alkaakin olla ainoa paikka, jossa enää uskaltaa piipuntuoksua levittää...)

6. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    62
    48

+1

7. Vs: Päivän =)

Joo, oikeastaan kaikki tupakan haitat tulee muilta! ;-D

8. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83

Mä polttelen sellaiset 25-40 sikaria keskivertoVUONNA ja siihen jonkun max kymmenkunta piipullista päälle, nykyään, ei mulla oikein addiktiota ole, olen sellainen fiiliskäyttäjä, enimmäkseen mä olen tuolla määrällä hajuhaitta...

9. Vs: Päivän =)

Hesarissa "tutkijat" äimistelevät, miten Suomi voi olla tällainen alisuorittaja, vaikka on tehty jatkuvasti siihen ajavia päätöksiä,
    -ja kuorossa vaativat niitä lisää! ;-D

http://www.hs.fi/talous/a1472178985944

Hesari kirjoittaa lisäksi, että typeryyshautomo Tänkin toimitusjohtaja Markus Kanervan mukaan Suomessa (hyvin lyhyen ja surkean pienen, ja asetelmaltaan typerän) perustulokokeilun merkitystä ei ole tajuttu:

se ei ole perustulokokeilu, vaan "tämä on käsittämättömän kovaa maabrändäystä"

-justiinsa, tulihan se sieltä. ja lisätään vielä Guggenheim niin ollaan taas ihan Nokiaa!

http://www.hs.fi/kotimaa/a1472180112979

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

22 977
    3 402
    113
  11. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

22 977
    3 402
    113
  12. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83

Tosin taitaa kysymys olla siitä, että kun vanheneva, maansa tuhonnut diktaattori on nyt viimein saamassa kenkää pitää löytää joku syntipukki jostain, ja äkkiä. Tämä on aika helppo, mutta pelkään pahoin, että nämä urheilijat saattavat joutua maksamaan hengellään tai ainakin vapaudellaan diktaattorin viimeisiä yrityksiä roikkua vallassa... :(

13. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Vartiosaaressa viimein. Seitsemän vuotta tuli asuttua vieressä, mutta nyt muutettua pois tuli päästyä sinne asti. Oli lämmintä ja muutaman kuvankin napsasin. Tosin laiturilla huomasin, kuinka punkki käveli kättä pitkin...

14. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 411
    1 065
    113

Aika outoa kun tein tulliin ilmoituksen saapuvasta tavarasta, kaikki meni kuten piti mutta saapumisnumero muka väärä. Tarkistin sen monesti ja en eroa löytänyt :) Kai meni soitteluksi sitten...Onko sattunut samanlaisia tapauksia t kimo

15. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 269
    47
    48

Ole huoleti, tuo p**kahanke ei ole poissa pöydältä:

http://www.hs.fi/kaupunki/a1472440852239

Tosin kuuluisi kai 'Päivän :( ' -osastolle.

16. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 411
    1 065
    113

Soitin tulliin, olin "taas"  oikeassa. Joku vika järjestelmässä :)

17. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

=)

18. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

22 977
    3 402
    113

Ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu.  Edellä kuvatussa tilanteessa korkeatkaan korot eivät haittaa, jos ei ole housuja.

Liitetyt tiedostot:

• korot.jpg
      korot.jpg
      Tiedostokoko:
      59,2 KB
      Katsottu:
      347
  19. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83

Juu, tässä korot ovat jo kainaloiden tasolla eikä vieläkään hirvitä... (siirtelin käsillä ollutta huonoa kopiota, kuvan laadusta ei nyt onneksi olut kyse...)

Liitetyt tiedostot: