Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 20 Maaliskuu 2019
  2. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Vs: Päivän =)

Joskus asutaan reissuhommissa samassa huonessa hotellissa, "sallin " hänelle vapauden rötvätä kaukosäätimellä. Oliko tyhjentävä vastaus?  :) Tietoa josta vain murto-osasta on käytännön hyötyä arkielämässä.

3. Jaava

Jaava Active Member

1 461
    1
    38

Mä tallennen Soneran palvelussa kaikki vilmit, osan dokumentaarisia ja osan asiaohjelmia. Kolmessa kuukaudessa tallennuksessa on saldona noin 1000 tuntia. Osa tippuu kun katsottuani poistan ja loput Sonera tiputtaa (90 päivää vanhemmat automaattisesti pois).
    Katselen valikoidusti kun olo on sellainen ettei vielä nukuta, muttei jaksa muutakaan järkevää.

4. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113

Sonera poistaa? Miksi? Eikö siitä tallenuspalvelusta juuri makseta?

Itse olen taas "löytänyt" uudestaan elisa viihteen. Koko ohjelman voi tallentaa, jos laittaa tallennukseen vaikka ihan viime sekunneilla. Ja nyt kun ei tarvitse käyttää enää viihdeboksiakaan, niin ajaa asiansa varsin hyvin.

SNL:n ensimmäinen lähetys tuli katsottua. Oli pakko katsoa käsikirjoittajat. Vähemmän ymmärsin sen jälkeen.

5. Vs: Päivän =)

ei niitä maailman tappiin talleta, vaan sen 90 vrk

6. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Taisi jäitä vähän tulla, mutta toiveet suli.  Aiemmin ihmettelin Tammisaaren satamassa että ei ole jäitä. Tänään kävin katsomassa Pohjanpitäjänlahden pohjukan eikä mitään.  Venekelit.

7. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Elisalla on hiukan pitempi aika.  Riippuu taas sitten siitä, missä kullakin se maailman tappi on.

8. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

9. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48
  10. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

11. Vs: Päivän =)

Juuh. Pitää miettiä sopparin jatkoa itsekin kun se päättyy tuossa kesäkuussa, ja olo on ettei niitä nauhoituksia nin paljoa tule katsottua. Mutta toki jos niitä ei olisi, niin voisi mielipide olla toinen. Hankala sanoa. Ainakaan mitään omaa tallennuslaitetta ei osteta, mielummin jatkaa moista tallennuspalvelua sitten.
    Omista tallennuksista sentään voi löytää jotain katsottavaa normaaleillekin, mikä ei toki toteudu, jos vain istahtaa sohvaan ja käynnistää töllöttimen. Yllättävä huonoahan ohjelmatarjonta välillä on. Muija tallentaa käytännössä puolet elokuvista joita tulee, ja itse katson niistä tallenteista varmaan joka sadannen. Tietty jos lopettaisi moisen palvelun, karsiutuisi taas muutamia kanaviakin pois, huonommasta päästä...

...mutta mikä tänään :) niin kahvikoneen kalkinpoisto onnistui kuin elokuvissa!

12. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Kuten komediassa?

Kapa

13. Jaava

Jaava Active Member

1 461
    1
    38

Mullakin loppuu sopimus ens elokuussa ja olen miettinyt koko touhun lopettamista. Jopa TV:stä luopumista. Aikaisemmin mulla oli yht'aikaa luettavana kymmenenkin kirjaa, mutta nykyään tuppaa jäämään harvakseltaan yhteen. Muutama kirja vuodessa. Kirjatarjonta on kuitenkin laadukkaampaa, kuin Soneran kanavilta on saatavissa.

Mä talletan kaikki vilmit, kun se käy näpsäkämmin (ei tarvi lukea infoa, jossa usein mainitaan vain ohjaaja ja mitä se on muita ohjannut - niin kuin se kertoisi mulle jotain. Tai luetellaan näyttelijät. Huoh.).
    Eihän noista tule loppujen lopuksi katsottua kokonaan, oikeasti, kuin prosentin luokkaa ja pikakelauksella (alku, keskeltä pätkä ja loppu) muutama prosentti. Toimintaelokuvia en kestä nykyään ollenkaan, enkä nuorille suunnattuja, mutta sen sijaan draama tuntuu olevan selvästi todennäköisempi katselukohde. Ja komediakin menee pl. useimmat mustien tekemät. Mikähän siinäkin on, etten ymmärrä heidän huumoriaan.

En ylipäätään katso enää suoraan juuri mitään. Mä en kestä mainoskatkoja!
    Sonera ilmoitti sopimusmuutoksista, joissa mainittiin, ettei tulevaisuudessa pääse välttämättä pikakelaamaan enää mainoksia. Kun ja jos näin käy, niin mun sopimus loppuu varmasti elokuuhun.

Uutistarjontakin on tullut jo vuosia netin kautta. En viitsi katsoa TV-kanavien lähetyksiä ollenkaan. Tekstimuodossa luen:
    http://high.fi/ sekä
    http://www.ampparit.com/
    Ja jos tarvetta, niin tarkemmin ja monipuolisemmin suoraan maailmalta.

14. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Areena ja Netflix on ollut nyt käytetyimmät. Meillä oli monta vuotta ettei ollut telkkaria, mutta se tarkoitti että kateltiin tietokoneelta erikseen netflixiä. Nyt on telkkari josta näkyy kumpikin, netflix ja areena niin on mukavampi yhdessä kattoa. Eli tarjontaa on juuri sopivaksi, vaikkakin kun netflixin tarjonta on aika kapeaa kuitenkin jos alkaa urakalla kattomaan ja ärsyttää kun ei voi klikata katsottuja pois tarjonnasta.

Päivän :) Aurinko paistaa ja vois lähteä filmiä polttelemaan.....

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

No sepä. Tekis mieli alkaa polttaa filmiä mutta kun nämä työt pitää valoisaan aikaan mua poissa pahan teosta. Pitää kokeilla yhdistää APX ja Rollei 35B. Mitä siitä sitten tulee sen näkee sitten ehkä parin viikon päästä kun hiukan vapaata.

16. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Ei tule mittään, nallipyssy :)

17. onre

onre Member

222
    0
    16

Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää.

18. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Paree hyvä kuva nallipyssyllä kun mitäänsanomaton kuva tykillä ammuttu. Ei koolla ole väliä sano piika ja heinän nänään työnsi.

19. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

:) Ei piikakaan mahda sille mössölle mitään,  kun aletaan isojen poikien kuvakokoa tekemään : )

20. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Pieni on kaunista. Iso on komiaa.