Vs: Päivän =) Pakko sanoa että päivän kun asun niin pienellä paikkakunnalla, että ähläm sähläm ei ole tänne vielä löytänyt. Voitte sanoa rasistiksi , ei haittaa. Kyläläisten kanssa olla oltu puheissa ja samoilla linjoilla ollaan. Kaikki tietää että ne ei edes halua tälläisiin yhden pikkukaupan kyliin ja hyvä näin .
Vs: Päivän =) Mietippä ite mitä pystykaulus teinipoika toivoo mielessään... Toki puhut totta "osittain". Pienissä tai erittäin pienissä kylissä tasapaino järkkyy liikaa jos lähes puolet on ähläm sähläm. Stadiin vaan sulatus -uuniin
Vs: Päivän =) Jep jep, kuinka kauas pitää laskea, että kuuluu "kantasuomalaisiin"? 10, 50, 100v vai vielä enemmän? Vai onko se ero siinä, mihin uskontokuntaan kuuluu, vai ihonväri? Entä jos ei kuulu mihinkään uskontokuntaan? Ihan vain uteliaisuudesta kyselen.
Vs: Päivän =) Ainahan voi olla sukkela, stadin seudulla sun pitää hyväksyy tilanne koska toivo on jo mennyt...
Vs: Päivän =) Kyllä pk-seudulle mahtuu, tänne vaan. Tosin tekis kyllä monelle landepaukulle hyvää tottua vähän muuhunkin kuin pelkkään redneck-kulttuuriin.
Vs: Päivän =) Tämä paukku on kiertänyt Suomea 20 v reissutöissä (kymmeniä paikkakuntia)plus ulkomaan työt. Totuttu on ja on jäänyt tottumatta miten se meni...vaikka voissa paistaisi niin ...
Vs: Päivän =) Mitähän mä olen kirjoitellut tai selannut, kun Google työntää mulle sähköpyörätuolimainoksia?
Vs: Päivän =) Sama. Ajattelin että se johtuu lähestyvästä syntymäpäivästä. Sellaisena ajankohtana onkin hyvä ajatella tulevaisuutta. ed. Oho nyt onkin jo vähän toiveikkaampi tarjous. Sähköistä oma polkupyöräsi.
Vs: Päivän =) Ei ..se on Liisa ihmemaassa ja "melkein" oikeesti avun tarpeessa. Tottakai joukossa on niitä mitä haluan itsekkin auttaa .
Vs: Päivän =) Oliko se hän, joka moitti liikuntapaikkarakentamista toisessa ketjussa. Aivan oikein sulle ;-)
Vs: Päivän =) Makkarin seinäeriste kiinni ja kaapit kasassa! -Tosin maalinkäry sen verran luokkaa pueno, että yöpymistä ei harkita.