Vs: Päivän =) Kahdeksan päivää, viitisensataa kilometriä perslihaksistotuntuman mukaan ja seitsemän sisärenkaan vaihto-operaatiota. FBI tutkii asiaa.
Vs: Päivän =) En pidä sinun kirjoittelua kovinkaan korrektina, itse asiassa persujen vertaaminen natseihin on minusta aika typerää jos ei peräti törkeää - ei siis mitenkään hauskaa tai nokkelaa kuten sinun tyyliisi yleensä kuuluu, shame you.
Vs: Päivän =) Tuomiojasta on monessa asiassa aika viisas, mutta puolue on täysin väärä. Ei silti paha.
Vs: Päivän =) Mä oon pappaiässä, mutta kertokaa, mitkä on ne pappaliivit, jotta voi pukeutua arvoasemansa mukaisesti.
Vs: Päivän =) Pappaliivejä saa torikauppiailta, vitosen kpl jos sattuu hyvä päivä. Tärkeätä ovat vetoketjulla suljettavat taskut sisäpuolella. Ne puuttuvat monista kalliimmista. Niissä pidetään matkoilla passit, lentoliput, rahat ja visat jne. Ulkopuolisiin 8 taskuun siirretään kameralaukusta rungot ja painavat opiskat, jos lentokentän henkilöstö innostuu virkaintoiseksi ja alkaa punnita käsimatkatavaroita.
Vs: Päivän =) Oikein käteviä. Minulla on kaikenlaisia. Torimalleja ja retkimalleja. Yhdessä jopa vuoraus. Jää kädet vapaaksi. Keski-ikäisen käsveska.
Vs: Päivän =) Kävelin Mikkelin torilla ylpeänä kamera uuden monopodin päässä. Ystävällinen rouva totesi: "Onpas sinulla iso vehje, tai ainakin varsi on komea". Ei tällaista ilman kameraa meikäläinen pääse kuulemaan.
Vs: Päivän =) Mulla on kesällä melkein aina ns. Bermuda shortsit, takataskut, etutaskut ja erittäin väljät reisitaskut, en ole koskaan kesällä käyttänyt pusakkaa tai takkia, eikä niissä itse asiassa ole edes niin väljiä taskuja kuin Bermudoitten reisitaskut.