Vs: Päivän =) Hienoo vetoo tuossa kuvassa. Tota tuli tehtyö jonni verran tuolla 80-luvulla, sitten perheen (ja kai laiskuuden) myötä homma unohtui. Viimekesänä serkun vaimo halusi kokeilla tuota ja kaivettiin liiteristä noi antiikkilankut esiin. Jouduin vielä pitämään purjelautailun pikakurssinkin (Koulutettu purjelautailuohjaaja muistaakseni vuodelta -82) Jostain syystä neopreenipuku oli pahasti kutistunut
Vs: Päivän =) Juu, teknillisessä opistossahan aina kerrotaan millä polkupyörillä valokuvaajat ovat liikkuneet kautta aikojen, sorry, mutta en muista;DD
Vs: Päivän =) Mene Osku rannalle, älä metsään. Kolmen metrin päässä mökin seinästä. Olen noita kastellutkin kun aurinko porotti kuumasti. Lähiruokaa. Kapa
Vs: Päivän =) Tässä valokuvaaja ja polkupyörät, mutta ei inssiä ensinkään. http://www.nytimes.com/video/fashion/10 ... ners-.html"]http://www.nytimes.com/video/fashion/100000002256686/bill-cunningham-spoke-spinners-.html
Vs: Päivän =) Tämä kyllä kuuluisi ehkä "päivän ketutus" -osastoon , mutta kun on köyhä, niin on... Törmäsin juuri käytettyyn Mamiya 645 Super-settiin, johon kuuluu, 55-, 80- ja 150-milliset optiikat, extra-kasetti, kahva, ja loittorengassarja ja valotusmittariprisma. Kokonaishinta hiton siistille kokonaisuudelle 790€. Eihän sillä hinnalla saa kuin halpiszoomin digiin. Kele...
Vs: Päivän =) Eikä älykkyys, rikkaus tai menestys este sille, että kohtelee ihmisiä ystävällisesti. T Jukka
Vs: Päivän =) Ymmärrän, että sinulla on vaikeaa luetun ymmärtäminen, mutta viestissä oli positiivinenkin vire, joka ansaitsee -tunnuksen alla kirjoittamisen. Ja se on se, että tuohon hintaa saa hienon, kattavan setin. Loppu on mun ongelmani, ei sinun. Yllätä meidät kaikki edes kerran ja kirjoita jotain positiivista.
Vs: Päivän =) http://yle.fi/uutiset/nailla_keinoilla_elimiston_vanhenemista_voi_hidastaa__tietamys_riskitekijoista_on_tarkeaa/8138713 Summa summarum: kun juosten syö rehuja (eikä koske mihinkään keskushermostoon vaikuttavaan aineeseen) niin elää pitkään. "Mutta minkä vuoksi?"
Vs: Päivän =) Minä olen sitten toinen köyhä; en kyllä pysty palkkatyöläis-asunto-autovelallisena irroittamaan tuommoista summaa noin vain. Sataviiskymppiä silloin tällöin johonkin lasiin vielä menee, mutta kyllä nekin pitää harkita. Mutta olisiko siinä sitten enää mitään kivaa jos kaiken saisi heti ihan noin vain
Vs: Päivän =) Mä olen kyllä vakuuttunut, että jos elämään mahtuu ylä- ja alamäkiä, paljon rakkauksia ja hyvälaatuisia juomia, on periaatteessa hyvät mahdollisuudet elää pitkä elämä. Sitä vain ei voi tieteellisesti todistaa (toistaiseksi)
Vs: Päivän =) Mä taas olen vakuuttunut, että jos elämään mahtuu ylä- ja alamäkiä, paljon rakkauksia ja hyvälaatuisia juomia ei ole väliä onko elämä pitkä, se kun on täysi.
Vs: Päivän =) Tuokin on totta. Mutta on tapauksia, jotka saavat ajattelemaan toisinkin. Isäni kuoli eteeni kun hän oli 61-vuotias. Muutama päivä sitten ystäväni lähes 40 vuoden ajalta kuoli nukkuessa ja ikää 60 paikkeilla. Molemmissa tapauksissa koen, että elämä loppui kesken...
Vs: Päivän =) Yritäpä myydä tuollaista, niin 300 on tiukassa. Sinuna en harmittelisi yhtään - toi puheena oleva on keskareista niitä surkeimpia. Negakoko on vain vähän kinoa isompi - kaikki keskarin hankaluudet, mutta ei sen etuja, kuten kääntöperä jne. Lisäksi noi olivat kuuluisia vioistaan, joille ei korjaajaa Suomesta löytynyt. Laukeilivat omia aikojaan kuin miehet, jotka käyttivät Camel-kondomeja - vai miten se meni. Rullan vähistä ruuduista puolet mustia jne. Jostain syystä niitten virityszydeemin korjaaminen oli mahdotonta - olikohan se sähköinen? Rimpula on rimpula, vaikka sen halvalla saisikin - tai ehkä juuri siksi saa. RB/RZ, niin Mamiyakin alkaa olla kamera. Noin tuplasti ylihintaisen rimpulan ostamatta jättäminen on viisautta.
Vs: Päivän =) Toisenlaisiakin mielipiteitä on kuulunut... Tosin minulla ei ole kokemusta kuin RB/RZ ja C220/C330-malleista ja ne pelittävät hyvin. En sitten tiedä edustavatko 645-sarjalaiset huonommin toteutettua teknologiaa.
Vs: Päivän =) Itsellä oli pari 645 Bronicaa, Mamiya superi ja Pentaxin N, ja kaikkihan ne hyvin toimivat.