Vs: Päivän =) Jup. Tietoinen olen sen muutoksesta, tekis mieli käydä myöskin.....mutta kun on niin kaukana eikä juurikaan oo asiaa niille kulmille. Tässä tapauksessa voi sanoa että aika kultaa muistot Väkisin mut sinne tyrkättiin.
Vs: Päivän =) Uusi vientituote: yt-neuvotteluautomaatti http://cheatingu.com/uutissirkus/?p=1981 [QUOTE> [/QUOTE]
Vs: Päivän =) Salossa hurahdetaan aina uusiin juttuihin, nyt on led-buumi pällä, ja aallonharjan voi todeta päivän lehdestä, yritys nimeltä easy-led haluaa vähentä väkeään yt-menettelyllä, koka "näin saamme topiminnan terveelle pohjalle". Joopa, olisikin ollut varmaan liikaa, että johto olisi itse päättänyt terveestä pohjasta ;-D
Vs: Päivän =) Mieleen ole ollenkaan juolahtanut myynnin lisääminen tai edes hinnan nostaminen? Ei tietenkään, siinähän joutuisi tekeen töitä!
Vs: Päivän =) Käytännössä johto siitä pättääkin, tai omistajat. Mistään yhteistoiminnasta ei asiassa ole kyse, vain lakisääteisestä hidasteesta.
Vs: Päivän =) Itse itseäni lainaten. Vähän meni pitkäksi lomalle lähtö. 2 min myöhässä kävin koneen sammuttamassa. Saa tuo rotsi nyt haista tuossa sinne 11.8 saakka
Vs: Päivän =) Neuvottelujen kestolle on säädetty minimiaika, joka riippuu yrityksen koosta ja vähennystavoitteista. Se, että kerrotaan, ei riitä; kyllä tiedon saa kirjallisena ja työnantaja todennäköisesti haluaa vielä kuittauksen siitä, että asia on tiedoksi annettu. Työntekijän ei tarvitse ymmärtää olevansa irtisanottu ilman selvää ilmoitusta.
Vs: Päivän =) Jo vuoden kestänyt projekti on edennyt tavoitteeseen hienosti. Viimekesänä kävin killinkoskella opettelemassa märkälevylle kuvaamista, sen verran tykkäsin että halusin tuota tehdä jatkossakin. Vuoden mittaan siis keräsin ja hankin kalustoa ja tarpeistoa. Tällä viikolla pääsin viimein harjoittelemaan kotioloissa ja tänään sitten viimein kokeilin kenttävarustusta ja roudasin mökille kamppeet pimiötelttaa myöten. Siellä sain kuin sainkin aikaiseksi omasta mielestäni ihan erinomaisen tuotoksen siskontytön rippipotretiksi. Pientä kehittämistä toi reissupimiö vielä tarttee mutta on se käyttökelpoinen.
Vs: Päivän =) Tarkoitin toki sitä firman koon ja pyörittämisen strategiaa ja taktikkaa. Sen voisi johto päättää ihan itsekin, eikä vaan ajatella että palkataan nyt sikana koska tästä tulee taivas maan päle ja orjat on halpoja...
Vs: Päivän =) Ajattelu ja päättäminen on minusta aivan eri asioita, mutta jospa tarkoititkin, että pomot päättävät ajattelematta asioita sen tarkemmin, niin olen ehdottomasti samaa mieltä ;D