Vs: Päivän =) Ei taida kalan haju lähteä noista likoista ihan helpolla: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3104801/Judi-Dench-Julie-Christie-Fiona-Shaw-pose-nude-dead-FISH-highlight-plight-world-s-oceans.html
Vs: Päivän =) Kasettikotelon kansiin se onnistui kätevästi kuulakärkikynällä, ja tuli yksilöllinen. Kukkasista tai ruumiinosista tiesi, kenen kasetti kyseessä.
Vs: Päivän =) Valkolakki kansallismuseoon http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194984325259/artikkeli/kova+vaite+vaikutusvaltaiselta+taholta+monesti+harrastuksesta+on+enemman+hyotya+kuin+koulusta.html
Vs: Päivän =) Puupäiset lehtijutut ja "vaikutusvaltaiset tahot" ovat kyllä enemmänkin "päivän ", jos ihmiset ottavat huuhaan tosissaan.
Vs: Päivän =) Älä viitti. Jos sitä harrastaa vaikka pussikaljailua, niin kyllähän siitä hyvä alkoholisti voi kasvaa.
Vs: Päivän =) En usko, että jutulla oli ihan tarkoitettu tuota. meidän 12v poika osaa englantia hyvin ja saa siitä hyviä koenumeroita, ruotsi on myrkkyä, miksi opiskella jotain mitä ei tarvitse, tietokoneista poika tietää paaaljon enemmän kuin meikäläinen vaikka mitään koulutusta ei ole koskaan saanut, meikäläinen on taas unohtanut kaiken mitä on tietskareista opetettu. Olen täysin samaa mieltä tuon tekstin kanssa, KOSKAAN ei minulle ole ollut mitään hyötyä vaikka joskus tiesinkin (ehkä) mitä possessiivisuffiksi tarkoitti tai mistään kasvitenteistä tai lintutunnistuksista. Kyllä nyky kouluopetus on sitä vanhan kertausta, levyä ei saada mitenkään vaihdettua tulevaisuuteen paremmin tähtääväksi, mm juurikin tietokoneiden käytön oppiminen on minusta välttämätöntä nykyään, mutta määrärahat ei riitä sellaisten hankkimiseen niin, että JOKAISELLA oppilaalla olisi kone käytössä, jos kaksi lasta käyttää yhtä konetta, niin toinen ehkä oppii ja se kainompi jää sivustakatsojaksi - valitettavasti. On selvää, että myös koulutuksen osalta pitää katsoa mitä tulevaisuus edellyttää nuorilta ja sitä ei nyky systeemi tee.
Vs: Päivän =) Itse oon asunut tässä samassa mörskässä (syntynytkin täällä) yli 54 v. enkä osaa rakentaa, tympii kaikki rakentamiseen viittaavakin.
Vs: Päivän =) Juu ja kun on asunut 16 paikassa ja kaikissa asumismuodoissa, mitä vakituiseksi asumiseksi kutsutaan syntyy vuosikymmenien aikana jonkilainen käitys siitä mitä tarvitsee ja millä lailla se olisi toteutettava.
Vs: Päivän =) En saa RB:tä kiinni. Tässä talossa 22 vuotta. Sitä ennen kolmessatoista asuin paikassa.