Vs: Päivän =) Tässä toiseen kertaan valotettu Työnkulku että ollaan päästy tähän on 6x7 diasta valotettu 30x40 negatiivi röntgen filkalle Arabikumista ja maamusta, nero romasta tehty väri Valotus 1 2ml väriä + 2ml tislattu vesi + 2ml arabikumiliuos (14* Baumé) + 2ml kaliumdikromaattiluos (13%) valotus UV-lampulla 5min Kehitys 1h Valotus 2 1ml väriä + 2ml tislattu vesi + 2ml arabikumiliuos (14* Baumé) + 2ml kaliumdikromaattiluos (13%) valotus UV-lampulla 8min Kehitys 1h
Vs: Päivän =) Ei mullakaan normaalisti varmaan mutta tälläin selkävammasena päivä vierähtää mukavasti kun kehitysajat on noinkin lyhyitä Huomenna tarvii hakun kanssa lähteä etsimään lisää värejä
Vs: Päivän =) ^ ^^ En edes jaksa miettiä työmäärää kys. tekniikassa. Mutta kun sen saa kohdilleen, niin varmaan sukkellan toimivaa. Ja mielenkiintoista seurata miten homma etenee. Siitä iso peukku.
Vs: Päivän =) Jos ei olisi ollut, niin olisitko kironnut minut vai mitä? Itse asiassa yritän hymiöillä kertoa missä mielentilassa ja tarkoituksessa tekstini kirjoitan, jos hymiö puuttuu tekstistäni, niin sitten olen todella vakavissani.
Vs: Päivän =) <sukkela> ei ole kyllä se sana mitä käyttäisin kumivedostuksen yhteydessä, edes kokeneella vedostajalla
Vs: Päivän =) Mikäs minä olen kiroamaan ketään.... Jos tosissaan olisit tuollaisia lausunut niin olisihan se vähän omituista
Vs: Päivän =) Kävin tänään ensimmäistä kertaa eläissäni katsomassa balettia mutten viimeistä. Olipahan vaan mahtavaa.
Vs: Päivän =) Aika hullua alkaa olla maailman meno Ruotsissakin. http://www.hs.fi/ulkomaat/a1421469154081
Vs: Päivän =) Tänään oli aikomus laittaa Kameralaukkuun vaihtoilmoituksen Jobo rataskannesta --> inversiokanteen, CPE-2:ssani kun ei ole liftiä. Helpompi kaataa nesteet tankkiin ja pois jos on isompi aukko. Olen aina luullut että Jobon kansia on kahta mallia. Katselin kuitenkin vielä kerran rataskantta ja totesin että pakkohan se ratasosa on lähteä irti, pienenpieni liitoskohta juuri ja juuri havaittavissa. Nopea googlaaminen vahvisti että näin tosiaan on, youtubesta löytyi jopa ohje kuinka sen saa irti: http://youtu.be/JGWEGjoWNmQ Irtihän se ratasosa lähti vasaralla ja ruuvimeisselillä, ja yhtäkkiä kädessä olikin inversiokansi! Jobon tulppakin löytyi romulaatikostani. Hyvinhän tämä aamu alkoi!
Vs: Päivän =) Mitäs neutraalia siinä on että naisten enemmän käyttämiltä väyliltä hoidetaan lumet pois ensin? Vaadittaisko myös sukupuolineutraalia ruohonleikkuuta kaupungin puistoihin? Täytyy muistaa myös sukupuolineutraalit kukkavalinnat siinä samalla. Vakavasti ottaen, kysymys: kummalla asialla on yleisesti ottaen ihmisten turvallisuuteen isompi kontribuutio; ajoteiden vai jalkakäytävien/pyöräteiden kunnossapidolla? Ei sillä etteikö molemmista täytyisi pitää huolta.