Vs: Päivän =) Tulikohan sulle selväksi mun pointti tuossa aiemmin? Mikä oli siis vastata erittäin huonoon yleistykseen toisella erittäin huonolla yleistyksellä.
Vs: Päivän =) Mikäs huono se on,tottahan se on vaikka ei tähän nyt niinkään kuulukaan....ihmettelen vaan mikä ihme se saa monet aliarvioimaan maaseudulla asuvia...
Vs: Päivän =) Minä oon ostanut Sahelta paikanpäältä Helsingistä, RB:ltä hänen postittamaan, savolaisilta paikanpäältä, myynyt postittamalla. Kaikki tavat kelpaa, kunhan tavara liikkuu käytettäväksi. T Jukka
Vs: Päivän =) Ostin Kuopiosta uudet luistimet. Vihdoinkin löytyi tällaiselle lättäjalalle sopivat, olivat leventäneet kärkeä entiseen malliin verrattuna. Profiili tehtiin pidemmäksi terään, 80 mm, kun ennen on ollut 65-70 mm. Maanantaina pääsee testaamaan. T jukka
Vs: Päivän =) Paljon olen saanut postia ja paljon olen lähettänyt - ympäri Suomea niitä on lähetelty. Myös Helsingistä minulle ja minulta Helsinkiin. Viimeisin paketti on tulossa Lapista. Se kauppa sujui 15 minuutissa... Paketti tulee ihan lähikaupan postipisteeseen. Ainoa valitettava piirre oli postin lakon aikana, kun yksi minulle tuleva pakettikortti häipyi omille teilleen. Silloin sain onneksi myyjältä lähetyskoodin, jolloin paketti löytyi. Joo...silleen.
Vs: Päivän =) Jep, niin teit ja siitä olen kiitollinen. Olen itse myös tuonut sulle suotimen Varkauteen, kotiovelle asti
Vs: Päivän =) Itse olen ennen käynyt todella harvoin Helsinissä päin, mutta nyt kun vanhin tytär asuu perheineen ihan keskustassa, niin tulee käytyä siellä paljon useammin. Pitkä matka sinne kuitenkin on.
Vs: Päivän =) Me tehdäänkin kaupat lähimmässä isoimmassa kaupungissa. Hyvin muuten toimi 180 mm Nikkori
Vs: Päivän =) Turisti viihtyi http://verraton.puheenvuoro.uusisuomi.fi/183619-viskituristin-ja-vodkaturistin-ero
Vs: Päivän =) Joo, Suomessa lie tosiaan enemmän kahvinkeitinteolisuutta kuin viskiteollisuutta. Mutta myönän toki että kaiki mikä liittyy alkoholiin sen pitää olla täysin vapaata! Kiva kuitenkin että suomalaiset koittavat taas matkia ulkolaisia, kun tuo oma tekeminen ja ideointi on tosiaan aika hoonoa. Onneksi ollaan sentään maailmanennätysvalittajia, sitä ei ole tarvinnut tuoda Skotlannista ;-D