Vs: Päivän =) Sinusta en osaa sanoa yhtään mitään, mutta itse olen kokenut moneen, moneen kertaan sen, että johtajaksi ei välttämättä voi kouluttaa, siihen pitää olla oikea asenne jo syntyjään, jotta homma hoituisi. Näitä hyviä johtajia on nykyään aina vähemmän ja vähemmän, teoriat johtajakoulutuksessa ei näköjään takaa hyvää lopputulosta, päin vastoin, mm Nokian peruja on liikenteessä paljon kavereita joilla on jonkun näköinen outo käsitys omasta kykeneväisyydestään, olen ollut Nokialla duunissa, olen siis kaikkia teitä parempi
Vs: Päivän =) Onhan se mahdollista, että olet ihan hyvä esimies, asenteesi ei vaan vaikuta siltä. Ne kokemukset mitä mulla on näistä johtamistaidon kursseista esimiehille ovat lähinnä surkuhupaisia, mutta eivät varmaan käyneet niin hienoja kursseja kuin sinä?
Vs: Päivän =) Joka itsensä ylentää se alennetaan...fiksuna miehenä varmaankin ymmärtänet,että kaikesta ja kaikista voi saada aivan väärän käsityksen jo pelkästään syystä,että ei vain jaksa juurta jaksain selvitellä näkemyksiään...valitettavasti.
Vs: Päivän =) Pomoista puhuttaessa täytyy kyllä muistaa että on aina myös mahdollisuus mennä huonompaankin suuntaan Tietty määrä tyytymättömyyttä suhteessa omaan esimieheen on toisaalta myös luonnollista. Mutta toki liika on liikaa.
Vs: Päivän =) Joskus rehellisyys kannattaa http://yle.fi/uutiset/kerroimme_heille_etta_taalla_on_kylmaa_pimeaa_ja_hiljaista/7693522
Vs: Päivän =) Paikallislehden aamupiristys -taas nämä samat harvinaisuudet! SSS: "vuoden lintuharvinaisuudet melko tavanomaisia"
Vs: Päivän =) Päivän iso =) kun katsoo ens viikon sääennusteita, ts. täällä etelässäkin pääsee kaivamaan pilkkivermeet naftasta.
Vs: Päivän =) Turska on hyvää Turskan ahmiminen joulupöydässä mittaa portugalilaisten taloustilannetta