Vs: Päivän =) En suosittele. Paska duuni, ja naisetkin kummallisen näköisiä.... (No, toisaalta; keskipalkka hiukan yli 100 000 (siis taalaa vuodessa), ja kun tuloveroa ei ole....)
Vs: Päivän =) En halua tietää sinusta mitään.... Enkä juoruillut kenestäkään mitään. Totesin vain yleisellä tasolla Kimon lausuman olevat fakta, siis tosiasia. Se ei liittynyt kehenkään henkilöön. (P.S. Ja jos töihin haluat, niin tule huomenna aamulla klo 7.00 meidän nurkille. Kyllä järjestyy.)
Vs: Päivän =) Juu, olen kyllä siihenkin ilmiöön törmännyt. Muutamiin sellaisiinkin, joilla ei ollut edellytyksiä tehdä oikeastaan mitään.
Vs: Päivän =) Minä olin niin yksinkertainen, etten koskaan keksinyt muuta konstia elättää porukoita kuin mennä töihin. Kaikenlaistahan sitä sitten joutui tekemään. Mutta, enpä ole ollut päivääkään työttömänä.
Vs: Päivän =) Katos vaan, kivat haalarit. Toivottavasti siellä ei ole Buzz Aldrin nakkena nippusiteissä kulisseissa. Sihteeritkin on näemmä palkattu "ulkoa"...
Vs: Päivän =) Itse asiassa se olennainen juttu ovat ne pienet siivet nimilapun yläpuolella. Olin joskus aikoinaan Nasan kurssilla, Space science. Haalareita taisi olla matkamuistomyymälässäkin, siivet sai sitten kurssin päätöstilaisuudessa. Vaatimuksena taisi olla yleensä 16 tunnin lento sukkulasimulaattorissa, mutta muistelen, ettei se meidän ryhmällä kuitenkaan ollut niin pitkä.