Vs: Päivän =) Pitää vaan muistaa, että sitä ei sitten saa muuttaa joka vuosi, itse asiassa ei kai koskaan ;D
Vs: Päivän =) Kiitoksia! En nyt tiedä onko tämä ollut vaikeampi. Tai edes helpompi =D Yhteisiä vuosia tulee lokakuussa täyteen 13 vuotta. Muistaakseni.
Vs: Päivän =) Heh, me ollaan menty Annen kans 2-päälläkin, monta kertaa. Ja jos veneen omistaa niin pitäähän sillä purjehtia! ;-)
Vs: Päivän =) Jep, meni kölivenekin kivasti myötäiseen, 12 m/s lännestä. Pikkujollat (Finn..?) Menivät kyllä kovempaa, kulkivat tosiaan plaanissa.
Vs: Päivän =) Yksinpurjehdittavien jolla-luokiteltujen veneiden sarjassa Finn-jolla ei ole muuten "pikkujolla"
Vs: Päivän =) Yksin purjehdittava, yksi purje, takaa tasainen.... Ei siis kai Vikla eikä Finnjolla. Oliskohan Laser?
Vs: Päivän =) Finnin näkeminen ei ole hirveän yleistä. Kallis ja raskas värkki -konstruktia ajalta ennen plastiikkaa. Kun itse olin vedessä, tuuli ehkä parhaimmillaan 8m, sitä teoreettista, paikassa jossa olin, ehkä kuusi metriä max. hetkittäin. Ei ollut edes vaahtopäitä. No, laudalla olisin mennut täydessä plaanissa kolminkertaista vauhtia, mutta se olisi ollut niin arkista.
Vs: Päivän =) Laser varmaan, jos se oli kapoinen ja pienehkö jolla. Sitten on vielä esim. vanha OK-jolla, jotka tosin ovat harvenemaan päin. OK-jollan tunnistaa parhaiten siitä, että niillä purjehdittaessa "tuuletetaan köliä" n. 150 metrin välein
Vs: Päivän =) Pakotteet eivät vaikuta mihinkään. Siksi teimme isot vastapakotteet! http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/71264-venajalta-uhoava-viesti-lanteen-pakotteet-eivat-pelota