Vs: Päivän =) Silti kahden lapsen ja viiden lapsen perheessäkin on aika iso ero, Elon laskuopin mukaan n.2,5 x määrä lapsia.
Vs: Päivän =) Toki, kuten edellä todettiin. - Kuten myös edellä todettiin, samalla määrällä läheisyyttä saattavat molemmat kasaantua.
Vs: Päivän =) Toden totta, itsekin halusit perheeseen aika tavalla enemmän lapsia kuin nolla, on se sitten kertoimella tai prosenteissa. Mutta kummallista on, että erot ovat sinusta silti suuri juttu, vaika halusit eron aikaan. Ilmeisesti on vain yksi oikea määrä: markun määrä? Siitä ei saa eroa olla? ;-)
Vs: Päivän =) En tiedä miten saisin sinut ymmärtämään pelkän laskuopin ja perheen lapsimäärän merkityseron, joillekin on kaksi lasta ok, joillekin viisikään ei riitä, ja hyvä niin, mutta 5 on 2,5x niin iso määrä kuin kaksi - eikös
Vs: Päivän =) Tämän nyt sitten huomasin. Täytyy tunnustaa, että olen täysi noviisi kuvien siirtämisessä tekstin yhteyteen. Mikäli joku ehtii ohjeistamaan minua vaivattomasta kuvien siirtelystä, niin muutama prätkän kuva tulee Markulle nähtäväksi.
Vs: Päivän =) Niin, Jos koitetaan pitää se sinun "oikea" märäsi normaalin keskustelun ulkopuolella, niin huomaamme että luvuissa on eroja, mutta ne ovat ilman arvolatausta ;-D Tai ehkä saamme kohta kuulla, miksi 2 on aina parempi luku kuin 5 tai 11 ;-)
Vs: Päivän =) Käy katsomassa Galleriat sivujen ohjeet kuvien postaamiseksi, tärkeää on, ettei kuvat ole liian isoja.
Vs: Päivän =) Nythän mie vast tajusin, et sehän taitaa olla ite JayKay siinä. Jotenkin tuli mieleen Josephine Baker ketkuttamassa. Hyvän mielen video! Kiitoksia tästä!
Vs: Päivän =) Nähty Haltialassa : ROYAL , levyjarrut edessä, upea tuunattu yksilö BSA = Birmingham Small Arms. Kyllä kiväärin tekijä osaa. Ariel risujousia etupäässä.
Vs: Päivän =) Intialainen Royal on jo ilmeisen valmis pyörä uuden moottorin myötä, BSA on hieno ja Ariel myös, tosin hieman vanha minun makuun, nuo Ameriikan ihmeet ei ole oikein koskaan natsanneet, tosin hienoja pyöriä kaikki. Kiitos kuvista, saadaanko vielä lisää?
Vs: Päivän =) Kauan odotettu loma alkoi... ja sain duunista lomalleläksiäislahjaksi omituisen lelun Spinner 360° saas nähdä mitä sillä saa aikaiseksi