Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Päivän =)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana herby, 11 Heinäkuu 2006.

1. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Päivän =)

Jee, eka värilliseksi kehittämäni värifilmi on kuivumassa.

2. Dr.Jalopeno

Dr.Jalopeno Well-Known Member

1 536
    351
    83

Kohta startataan kohti Puumalaa :) Muistojen Suur-Saimaa ajot siis...

3. Vs: Päivän =)

Ja nyy on sähmötki! Kyl kelppa ajella navin kanssa tai ladata kännyvä, kun  on tupakansytkäpistoke sekä hanskalootas että paneelis. Ja oikke testattunaki, et on sama napaisuuskin kummassakin pistokkeessa -ja toimii vain käydessä, sen valkkasin varmuure vuoksi.
    10A sulake, valitsinko turhan mojovan?

Liitetyt tiedostot:

4. markku55

markku55 Active Member

Onhan 10A aika suuri sulake läppäreihin ja muihin pieniin sähkölaitteisiin, mutta ei kai siitä ole haittaa jos ei tule mitään ongelmia, tosin jos tulee, niin kyllä se ladattava laite taitaa hajota ennen kuin sulake sen pelastaa.

5. arko

arko Member

789
    22
    18

Rakas tyttäreni teki taas vuosittaiset autokauppansa ja osti juuri sisään ajetun Porsche 911 Carrera 4 S,ja tottakai iskä saa käyttöönsä ensi viikolla pelin...on se kuitenkin kivaa joskus,että jolla kulla on rahaa..itse hankittua.

6. keegan

keegan Well-Known Member

8 628
    1 536
    113

C-41? Oliko vaikeaa, miten kriittistä lämmön kanssa? Mikä litkusatsi? Ja hyvää jälkeä tuli?
    Nimimerkki itsekin harkinnut.

7. Vs: Päivän =)

Aaah, meidän kaikkien rakastamat yrittäjät ovat sitä mieltä, ettei tarvihe maksaa palkkaa, jos on huono ilma. Kai sitten työntekijätkin saavat ajatella, ettei tarvi töissä olla, jos on hieno ilma ulkona?

8. arko

arko Member

789
    22
    18

Ehkä voisi tehdä töitä ulkona...esim. mansikan poimintaa,saahan siinä nauttia ilmasta ja rahaakin tulee tekemisen mukaan...kuten meikämannenkin duunissa.

9. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Digibase C41 redy to use kitti. Ilmeisesti joo toi developer osuus on se kriittisin, ainakin mulla tuli ylikehittynyttä. Ja muita osioita olis voinut vähän pidentää. Mutta tosiaan sen mitä olen lukenut, niin kun on tasaiset ja oikeammat lämmöt niin on tullut parempaa jälkeä. Mutta harjoitellaan tähtäämistä lisää.

10. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Tuleekin mieleen että kun olin vuonna 88 poimimassa mansikoita ruottissa. No mansikoita ei ollut ja suomilaiset siitä vähän hermostu, niin kohta oli 50 puolalaista poimijaa paikalla. Ja seuraavana kesänä ei lainkaan suomalaisia. Mutta hauskaa oli ja saari kaunis ja kesä ja tyttö kuuma ja mieli nuori ja kelpaahan sitä istua sisällä koneen ääressä ja muistella.

11. markku55

markku55 Active Member

Sulla se kelpaa, mun tytär on vasta 13v, eli ei taida tulla Porschea ajoon ennen - hmm, no sitä:(

12. markku55

markku55 Active Member

Joo, on nuo muistelmat vaan kivoja, onneksi en ollut ihan saamaton nuorena, joten kivoja muistelmia on mielessä, tosin niitä voin jakaa vain kavereitten kesken ;D

13. Vs: Päivän =)

Aivan, turha tulla kaapista ;-)

14. markku55

markku55 Active Member

Ymmärsit todennäköisesti oikein, mutta vastasit väärään tulkintaan, kiitos taas "vitsikkäästä" mielipiteestäsi ;D

15. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

Patakattila soimaan, naisten rannalla kurkkija.

16. markku55

markku55 Active Member

Pientä malttia Andy, ei menisi aina sanat väärin jos olisit tarkkana ;D
    Menisit nukkumaan, ja antaisit itsesi hieman rauhoittua, huomenna menee jo taas ihan ok ;)

17. pj.haaja

pj.haaja Well-Known Member

1 936
    46
    48

Sain ladattua 8 kasettia 9x12 Foma 100:sta, rullattua 8 rullaa 127 filmiä ja nyt olut ja yksi jakso Miami Vicea. Huomenna kuvaamaan tönöjä Malmille, Herttoniemeen ja Kalasataman tienoille. Ehkä voisi käväistä Suvilahdessa kirpparilla myös.

Niin ja tuli vietettyä mahtava päivä lasten kanssa Tokoinrannassa tänään.

18. Dr.Jalopeno

Dr.Jalopeno Well-Known Member

1 536
    351
    83

Hengissä selvittiin. Pelottavia vehkeitä noi tehokkaat veneet, vaikka oon ratapyöriin jne tottunu. Vesillä 300hp tuntuu hullulta. Kuvia ja videota tuli mukavasti. Illalla tulin viel tänne Jno puolelle Höytiönlammen laavulle. Yö täällä ni pääsee aamuyöstä pitkästä aikaa suolle luonnon rauhaa häiritsemää... Mukava päivä :)

19. Vs: Päivän =)

Mikä niissä hevosvoimissa erikoista, mä oon kaljaa juonut ruotsinlaivallakin, tuhansien hevosien tahdissa ihan laiskana...