Vs: Päivän =) Ja nyy on sähmötki! Kyl kelppa ajella navin kanssa tai ladata kännyvä, kun on tupakansytkäpistoke sekä hanskalootas että paneelis. Ja oikke testattunaki, et on sama napaisuuskin kummassakin pistokkeessa -ja toimii vain käydessä, sen valkkasin varmuure vuoksi. 10A sulake, valitsinko turhan mojovan?
Vs: Päivän =) Onhan 10A aika suuri sulake läppäreihin ja muihin pieniin sähkölaitteisiin, mutta ei kai siitä ole haittaa jos ei tule mitään ongelmia, tosin jos tulee, niin kyllä se ladattava laite taitaa hajota ennen kuin sulake sen pelastaa.
Vs: Päivän =) Rakas tyttäreni teki taas vuosittaiset autokauppansa ja osti juuri sisään ajetun Porsche 911 Carrera 4 S,ja tottakai iskä saa käyttöönsä ensi viikolla pelin...on se kuitenkin kivaa joskus,että jolla kulla on rahaa..itse hankittua.
Vs: Päivän =) C-41? Oliko vaikeaa, miten kriittistä lämmön kanssa? Mikä litkusatsi? Ja hyvää jälkeä tuli? Nimimerkki itsekin harkinnut.
Vs: Päivän =) Aaah, meidän kaikkien rakastamat yrittäjät ovat sitä mieltä, ettei tarvihe maksaa palkkaa, jos on huono ilma. Kai sitten työntekijätkin saavat ajatella, ettei tarvi töissä olla, jos on hieno ilma ulkona?
Vs: Päivän =) Ehkä voisi tehdä töitä ulkona...esim. mansikan poimintaa,saahan siinä nauttia ilmasta ja rahaakin tulee tekemisen mukaan...kuten meikämannenkin duunissa.
Vs: Päivän =) No sitte! ;-) Tärkeämpiin asioihin: jos nukkuu liian hyvin ja alkaa painajaisten aiheet tylsältä suomalaiselta uuvahtaa, niin tässä aika hjuva! http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/9-vuotiaalla-tytolla-aivoja-syova-ameeba-kuoli-sairaalassa/3522764
Vs: Päivän =) Digibase C41 redy to use kitti. Ilmeisesti joo toi developer osuus on se kriittisin, ainakin mulla tuli ylikehittynyttä. Ja muita osioita olis voinut vähän pidentää. Mutta tosiaan sen mitä olen lukenut, niin kun on tasaiset ja oikeammat lämmöt niin on tullut parempaa jälkeä. Mutta harjoitellaan tähtäämistä lisää.
Vs: Päivän =) Tuleekin mieleen että kun olin vuonna 88 poimimassa mansikoita ruottissa. No mansikoita ei ollut ja suomilaiset siitä vähän hermostu, niin kohta oli 50 puolalaista poimijaa paikalla. Ja seuraavana kesänä ei lainkaan suomalaisia. Mutta hauskaa oli ja saari kaunis ja kesä ja tyttö kuuma ja mieli nuori ja kelpaahan sitä istua sisällä koneen ääressä ja muistella.
Vs: Päivän =) Sulla se kelpaa, mun tytär on vasta 13v, eli ei taida tulla Porschea ajoon ennen - hmm, no sitä
Vs: Päivän =) Joo, on nuo muistelmat vaan kivoja, onneksi en ollut ihan saamaton nuorena, joten kivoja muistelmia on mielessä, tosin niitä voin jakaa vain kavereitten kesken ;D
Vs: Päivän =) Ymmärsit todennäköisesti oikein, mutta vastasit väärään tulkintaan, kiitos taas "vitsikkäästä" mielipiteestäsi ;D
Vs: Päivän =) Pientä malttia Andy, ei menisi aina sanat väärin jos olisit tarkkana ;D Menisit nukkumaan, ja antaisit itsesi hieman rauhoittua, huomenna menee jo taas ihan ok
Vs: Päivän =) Sain ladattua 8 kasettia 9x12 Foma 100:sta, rullattua 8 rullaa 127 filmiä ja nyt olut ja yksi jakso Miami Vicea. Huomenna kuvaamaan tönöjä Malmille, Herttoniemeen ja Kalasataman tienoille. Ehkä voisi käväistä Suvilahdessa kirpparilla myös. Niin ja tuli vietettyä mahtava päivä lasten kanssa Tokoinrannassa tänään.
Vs: Päivän =) Hengissä selvittiin. Pelottavia vehkeitä noi tehokkaat veneet, vaikka oon ratapyöriin jne tottunu. Vesillä 300hp tuntuu hullulta. Kuvia ja videota tuli mukavasti. Illalla tulin viel tänne Jno puolelle Höytiönlammen laavulle. Yö täällä ni pääsee aamuyöstä pitkästä aikaa suolle luonnon rauhaa häiritsemää... Mukava päivä
Vs: Päivän =) Mikä niissä hevosvoimissa erikoista, mä oon kaljaa juonut ruotsinlaivallakin, tuhansien hevosien tahdissa ihan laiskana...