Vs: Päivän =) Jari olisi varmasti sanonut, että "perussuomalaista vastuuntuntoa", mutta joo, ne lihaskimput ohitteli missä vaan oli 50m tilaa ohitettavan auton edessä, mun skeida ei sentään siihen pysty, mutta kun on 3km omaan suuntaan ohituskaistaa, niin pitäiskö mun körötellä nappia nopeusrajoituksen mukaista nopeutta, sillä tavalla ohittaessa estää muitten ohitukset ja koko ohituskaista menettää merkityksensä. Minun tapana on ohittaa mahdollisimman nopeasti kun kerran olen ohittamaan lähtenyt, ja jos ohitettavia on tiiviisti peräkkäin jonoksi asti, niin sitten se vauhti ehtii kyllä nousta jo aika korkeaksi ennen kuin koko jono on ohitettu - tää nyt on minun asenne ohittamiseen ja sen mukaan jatkan ajotapaani, mikään kaahari en mielestäni tämän takia ole, ja jos olen teidän mielestä, niin sitten olen )
Vs: Päivän =) Suomen kieli on hauskaa.... Kansalaisaloitteessa vaaditaan kovempia törkeän lapsen seksuaalisen hyväksikäytön rangaistuksia.
Vs: Päivän =) Tuohan on aika yleinen ajatus: "Lainsäädäntö koskee kyllä kaikkia muita mutta ei minua."
Vs: Päivän =) Toivoisin tähän kysymykseen rehellisen vastauksen, KYLLÄ tai EN: Oletko koskaan ajanut nopeusrajoitusta suuremmalla nopeudella ohittaessasi toista ajoneuvoa? keegan, Jukkis, kebax, Quiquern?
Vs: Päivän =) Ai vain ohituksestako oli kysymys alkuperäisessä viestissäsi? Lainaus: "No, itse asiassa yritin pysyä GPS:n tiedon perusteella maks 15km/h ylinopeudessa, paitsi tiellä 19 Seinäjoelta kohti Tamperetta, jossa on todella pitkät ohituskaistat, jopa 3km, siinä jopa hilliten nousi vauhti yli 1XXkm/h. Moottoriteillä GPS 125-130km/h." Mutta vastauksena kysymykseesi, en.
Vs: Päivän =) Laukun prosenttilaskuneroille FB-laskentaa harjoitusmateriaaliksi..... (Taloushallinnon asiantuntijoille ehkä liian vaativaa noin aluksi, mutta muut päässevät jyvälle tästäkin.) .
Vs: Päivän =) Prosenttilaskun taitureista tuli alvitkin mieleen - ehkäpä minulla on niihinkin jotenkin henkilökohtainen suhde, kun olen alv-velvollinen yksityishenkilönäkin .
Vs: Päivän =) Heh, sisältääköhän tuo alkutuotanto myös käytetyn paperin ja värien valmistuksen? Jos verottaja kiinnostuisi enemmän isoista asioista ja jättäisi kaiken maailman talkoo- ym. Joulupukkiverotukset ylipäänsä rauhaan, voisi syntyä valtiollekin positiivisempi kassavirta (eikä vain ulospäin).
Vs: Päivän =) Uutisten mukaan valtakunnassa on meneillään "minihallitusneuvottelut". Ilmeisesti meillä on sitten Juhannuksen jälkeen maassa "minihallitus".
Vs: Päivän =) Stubb'han antoi taannoin puheessaan ymmärtää, että hallitus on jo vienyt kaikki tärkeät suuret projektit maaliin, joten mitäpä sitä enää kuin jotain ihan pientä tarttis saada aikaan
Vs: Päivän =) Viimeinen työviikko alkaa olemaan melko pulkassa, samoin viimeinen työmatka ennen lomia. Huomenna vielä offiisille tekemään matkalasku ja viimeiset hännät pois, sitten alkaa 6 viikon mökkeilymaratoni Kokemäellä, Heinävedellä ja Kolilla. Niin, ja jääkylmä Hoegaarden on nenän edessä.
Vs: Päivän =) Oluen ystäville http://www.hs.fi/kotimaa/Ahvenanmaan+hylyst%C3%A4+l%C3%B6ytynyt+olut+monistettiin+myyntiin/a1402548795031